farmer93 napisał
Różnica jedynie taka, że jak na 125 robisz plac to musisz lekko dodawać gazu, a na 250 puszczasz sprzęgło i sam jedzie. Natomiast co do poleceń, to jedzie za tobą, za kierownicą "pan gienek" z wordu, a jako pasażer egzaminator i wydaje polecenia przez krótkofalówkę. Nie możesz mu odpowiedzieć, bo nie ma jak.
Akurat tutaj się mylisz. Na motor trasa jest ustalona z góry, zawsze ta sama, więc instruktor uczy Cię jej na pamięć. Z tym, że od przyszłego roku się to zmienia. Jak zdajesz, robisz placyk, później wyjeżdżasz i jedziesz sam wyuczoną trasę, a egzaminator za Tobą w samochodzie i macie kontakt ze sobą, więc można się zapytać jak się trasy nie pamięta albo dostanie się zjebe jak popełni się jakiś błąd.
Co do 125/250ccm, na 125ccm ósemkę trudniej się robi, jakby ktoś od razu uczył się na 250ccm i dostał 125ccm to ósemki by nie zrobił, ponieważ jest to ciągła walka z gazem, a na 250ccm siadasz i jedzie sam bez gazu. Do tego 250ccm lepiej się prowadzi, ma szersze opony i sama jazda jest łatwiejsza niż tym małym pierdolnikiem :)
Ale w przyszłym roku się wszystko zmieni, prawko będzie od 24 roku życia, od 18 będzie tylko A2 a od 16 A1 i nie będzie trasy z góry ustalonej tylko tak jak to wygląda przy egzaminie na B.
Zakładki