Zdamyto.pl polecam @Wind ;
Wersja do druku
Zdamyto.pl polecam @Wind ;
Jeśli nie zgłosiłem się na podaną godzinę i w podany dzień na egzamin teoretyczny, oczywiście z przyczyn losowych, to jak to dalej wygląda? Chciałem się czegoś dowiedzieć w tej sprawie w moim WORD, ale od dobrej godziny nikt nie odbiera. Te 30zł przepada czy można jakoś się przepisać na inny termin?
W Gdańsku przepada.
# Ogólnie jest bodajże tak z tego co pamiętam, że możesz maksymalnie dwa dni wcześniej przed wyznaczonym egzaminem przyjść OSOBIŚCIE i poinformować, że nie możesz przybyć na egzamin i zmienić termin.
przepada, kolega miał taką sytuację, tylko że dotarł, ale nie trafił do odpowiedniej sali i 30 zł w piach
tak czysto informacyjnie, jak teraz wygląda sprawa z przepisami? idziesz, zapisujesz się i uczysz na starych zasadach i co ? liczy się moment przystąpienia do teorii i jeśli przystąpisz przed styczniem to masz prawo jazdy na starych zasadach jeszcze ?
Liczy się moment wydania prawka. Jeśli zdasz przed wejściem nowych przepisów, a otrzymasz je po to masz te ograniczenia wszystkie :p
Ma ktos jakies cenne wskazowki dotyczace ruszania autem? Jak ustawic noge do sprzegla? Czy pieta ma miec oparcie w podlodze?
Tu nie ma zadnych cennych wskazowek, wciskasz sprzeglo do konca, wrzucasz jedynke i tak samo odpuszczasz sprzeglo jak dodajesz gazu, tak jakbys chcial zeby w tym samym czasie sprzeglo bylo odcisniete do konca a gaz na maxa wcisniety. Ew. dodawaj wiecej gazu zeby Ci nie zgasl, no ale bez przesady ;d
+ Tak, noga powinna byc oparta bo nie wiem w jaki sposob chcesz przejezdzic np. 2-3h w aucie? Majac noge ciagle w powietrzu? ;)
+ Najlepiej wsun sobie noge na maxa do przodu, wtedy bedziesz bardziej wyczuwal sprzeglo, ofc na tyle zeby pieta byla na podlodze
Na kursie uczą, że pięta ma być oparta na podłodze, ale osobiście sobie tego nie wyobrażam, przecież większość samochodów ma taki skok sprzęgła, że musiałbym mieć rozmiar buta chyba 48+ żeby było to wykonalne. Poza tym podczas deszczu lub w zimie ciężko jest to zrobić z piętą w podłodze, bo but się ześlizguje. Co do ruszania jeszcze przed kursem nauczyłem się najpierw ruszać puszczając sprzęgło bez gazu, a po kilkunastu próbach już z dodawaniem gazu, imo tak jest najłatwiej.
jemu chodziło o moment zmiany biegu, a nie ogólnie podczas jazdy
Ja trzymam nogę od gazu z piętą na podłodze. Natomiast nogę lewą trzymam w pizdu na lewo za pedałami, a podczas zmiany biegu wciskam sprzęgło trzymając ją w powietrzu. Opierając ją na pięcie jakoś mało komfortowo się rusza.
To ciekawe, bo ja nie mam pojęcia czy opieram piętę XD. Nigdy nie zwróciłem na to uwagi.
Ale zakładam, że wciskam mając nogę w powietrzu, a jeśli trzymam sprzęgło to opieram. Poza tym, nie ma to chyba większego znaczenia, bo zmiana biegu to maksymalnie 2 sekundy.
Przede wszystkim, musisz mieć fotel ustawiony na tyle blisko, żeby w momencie wciśnięcia sprzęgła na maksa noga nie była w 100% wyprostowana. Jednocześnie nie możesz zahaczać o kierownicę. No i ważne jest, żeby nie tykać sprzęgła nogą, kiedy nie masz zamiaru zmienić biegu. Od tego jest podłoga lub takie oparcie na stopę po lewej stronie od sprzęgła.
Witam po paru nieudanych podejściach w 2013 roku postanowiłem walczyć dalej dziś wyrobiłem profil na kierowce i zarejestrowałem się na egzamin teoretyczny co dziwne mój nr zaświadczenia to 36 (nie zdawałem tyle razy hahah) o co chodzi?
jezeli zdalem juz wewnetrzny egzamin teoretyczny i praktyczny to moj osk sam wysyla moje "papiery" (numer pkk) do wordu
czy osobiscie musze cos odebrac z osk i zaniesc to do word?
dzięki sebo :*