ja płaciłem 1450zł + badania 50zł
a teraz badania ponoć 200zł, czy ich pojebało xd?
Wersja do druku
Teoria zdana. Zgubiłem gdzieś kartkę z numerem pkk. Numer jest potrzebny do zapisu na egzamin praktyczny?
nie
tylko przy zapisywaniu się 1 raz na teorię
najlepiej jest zdawac teorie + praktyke razem i pokazac temu egzaminatorowi ze jest sie pewnym a nie na strachu to wtedy on inaczej do tego podchodzi :D oczywiscie jeszcze zalezy na jakiego sie trafi xd
jak niby? Przecież jak zdasz teorię, dopiero dostajesz termin na praktykę? czy coś się zmieniało od hmm 6-7 lat?
Ja zdawałem w 2009, tego samego dnia teorię i praktykę, ale racja, wtedy były łatwe testy.
w Szczecinie(nie wiem czy w całej Polsce tak samo) jest tak,że możesz sobie ustalić teorię i praktykę na jeden dzień. Jeśli nie zdasz teorii to płacisz tylko za teorię nie płacąc za praktykę. A jeśli zdasz teorię i nie zdasz praktyki to płacisz za wszystko. Tak było w tym roku jak robiłem na moto. Rok wcześniej było tak,że jeśli masz ustalone 2 egzaminy na jeden dzień i nie zdasz teorii to płacisz tylko połowę za praktykę do której nie podszedłeś
U mnie jest na 100% tak, że jak nie zdasz teorii to wybierasz sobie inny termin na teorię i praktykę i nic Ci nie przepada.
To raczej logiczne ze placisz za wszystko xD No to macie spoko miasto bo u nas same złodzieje, byłem swiadkiem jak faceta nie dopuscili do egzaminu na kat c bo na prawku miał wpisane okulary, a później nosil szkła. Z góry oblane i nie dali mu nawet zadnej ulgi 200 zł poszło sie jebacCytuj:
Exequt'er;8364812[B napisał
EDit : Zdałem dzisiaj na C :D
Mam rondo 2 pasmowe. Gdy mam 4 zjazdy jest prosto - gdy skręcam w lewo jadę lewym pasem, gdy w prawo, prawym, a gdy na wprost to dowolonym.
A gdy mam 5 lub więcej zjazdów? Czy mogę jechać po zewnętrznej na 4 zjazd?
przeważnie na większych rondach masz:
a) światła
b) znaki pionowe/poziome
c) jak chcesz na 5zjazdach, zjechać na 4 to po 3 ustawiasz się na prawy pas?
Ciekawe pytanie.
jedziesz wewnetrznym i zmieniasz pas w odpowiednim momencie przepuszczajac innych jadacych pasem, na ktory chcesz zjechac