lolekk napisał
przeciez silniki na ktorych ucza to nie maja wiecej jak 90KM...To po pierwsze
Po drugie nawet jak wbilbys 4k tys obrotow, i bys zajebiscie WOLNO puszczal sprzeglo, to ci powinien dosyc wolno ruszyc.
Tak najpierw powoli puszczac sprzeglo...PRzeciez to wszytsko zalezy od tego gdzie sprzeglo bierze. W jednej yarisce jak jezdzilem, to doslownie przy podlodze, chyba 0,5 cm od podlogi, to wez puszczaj delikatnie najpierw...
A znowu jak bierze wysoko?
Sprzeglo nalezy puszczac wolno dopiero na granicy jak łapie..
NIE polecam tego sposobu z 2k obrotów, mam Golfa 3, ~70KM i gdybym go wrzucił na 2k obrotów i noga by mi się delikatnie omsknęła, to bym ruszył z piskiem opon.
Te na których ludzie się uczą powinny mieć w miarę wyregulowane pedały, inaczej ciężko się nauczyć i po prostu najłatwiej zrobić tak, żeby powoli puszczać sprzęgło i dodawać gazu, a jak się widzi, że obroty spadają, to ciut więcej gazu, niż odejmujemy sprzęgła.
@Down Nie wiem czy głupi, czy troll. Napisałem, że mam auto teoretycznie słabsze, niż te na kursach, a i tak przy wyciągnięciu go na 2k obrotów i puszczeniu sprzęgła choćby minimalnie za szybko, ruszyłbym z piskiem opon.
Zakładki