FoX-x napisał
Zalezy tez na co chcesz liczyc bo sa dwusuwy i czterosuwy, trzeba polubic dzwiek dwusuwa bo nie kazdy je lubi, ale ja kocham ;)
Dwusuw zeby dobrze szedl musi miec dosyc wysokie obroty, a czterosuw praktycznie od niskich obrotow ma niezla moc(tak najprosciej wytlumaczylem). Aaa.. i do tego w dwusuwach z reguly jest slaba zywotonosc silnika bo tlok napierdala tak, ze chce w kosmos wyleciec ;)
KTM ogolnie sa drogie i utrzymanie tez raczej drogie. Nie bierz 125 bo szybko ci bedzie brakowac mocy, celuj w 250 bo to taka rasowa crossowka. Musisz na poczatku uwazac bo naprawde 250 to sa bestie ;d
Btw. jak kostke mu zalozysz to bedzie niszczyla sie na jezdni do tego slizga sie. A znowu jakis slik to nie ma mowy na teren.