Dobra koło czerwca zbieram się do kupna. Jakie są kary za jazdę bez homologacji? Myślałem przez chwile, żeby to porejestrować normalnie, ale chyba nie warte zachodu to jest.
Wersja do druku
Dobra koło czerwca zbieram się do kupna. Jakie są kary za jazdę bez homologacji? Myślałem przez chwile, żeby to porejestrować normalnie, ale chyba nie warte zachodu to jest.
Krosa nie zarejestrujesz w stanie fabrycznym (w sumie zależy, ale większości nie). Musisz go odpowiednio przerobić i pobawić się w papierki z tego co się orientowałem, ale faktycznie nie jest to warte zachodu. Po ulicy tym raczej się nie jeździ, tylko na czyczpke i jazda na tor autem. Enduro zarejestrujesz.
@up
Nie zatrzymają mu dowodu, gdy go nie ma :)
Taaaak jest! Ja zapomniałem, że na 125tki nie trzeba już lejcy robić. Także zbędny wydatek odchodzi, a podstaw nauczę się na placu manewrowym ze szkołki gdzie robiłem na B.
Weź poczytaj jeszcze o tym. Bo z tego co się orientuje musi być odpowiedni stosunek mocy do masy, żeby jeździć na B. Wątpię, że krosy to spełniają przy niskiej wadze i wysokiej mocy.
jeżeli kupujesz crossa bez homologacji to łapanie się na kat. b czy inne a1 nie ma znaczenia xd
Takie tam na szybko:
Fotka: https://i.imgur.com/26Dxqgn.jpg
https://youtu.be/6Y8oz677K1w - filmik jak pracuje na normalnych obrotach i ciutkę wyższych.
Nie robiłem więcej fotek i dokładniejszych bo jeszcze sprzęta nie przygotowałem do sezonu.
Załącznik 348391
Staruszek dziś też musiał ładnej pogody zaznać
Orientujecie sie jak zwiekszyć moc w miejskim wariacie jakim jest honda msx 125? Czy te modele sa "zablokowane" przez fabrykę? Myślicie ze aso honda by cos pomogła? Ogolnie ~100km/h mi w zupełności wystarcza, ale troche mocy brakuje gdy wiatr zaczyna wiać na klate lub jest pod górkę to prędkość spada do ~80km/h, gdyby udało sie utrzymać setkę przy każdych warunkach to byłaby bajka
Nigger wielkie dzieki za szczegółowa odpowiedz ;)
Jezeli chodzi o tego airboxa, to chodzi o to
https://m.youtube.com/watch?v=6iPJ7iQlGIo
Wykonać instrukcje z tego video i bedzie czuć delikatny wzrost mocy czy cos?
Airbox zmodyfikowany, po jeździe próbnej moge powiedziec ze efekt w stosunku do włożonej pracy(odkręcenie ~10 śrubek) jest super, V max raczej bez zmian, ale zdecydowanie czuć, ze lżej i szybciej sie rozpędza, do tego fajny "basowy" dźwięk podczas przyspieszania (działa tylko w ruchu, na postoju gazowanie dalej brzmi jak silnik od Piły łańcuchowej). Modyfikacja na ogromny plus, dzieki nigger ;)
W sumie teraz fajnym uzupełnieniem tej basowki byłby jakis fajny tłumik, z yoshimura jest problem ze nie moge znalesc całego układu wydechowego, a sama "końcówka" kosztuje cos około 1,6k pln ;-(
Jakies inne propozycje, linki?