Reklama
Strona 575 z 668 PierwszaPierwsza ... 75475525565573574575576577585625 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 8,611 do 8,625 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #8611
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli równiutko 120, to będzie 8pkt i 300-400 zł, bo 10 pkt jest od ponad 51 km/h.

    musisz brać, bo radar nie może rozsyłać pkt, bo nie weryfikują kierującego, a jedynie ładują 5 stów właścicielowi pojazdu.
    Niemniej od 51 jest najwyższa możliwa kwota i pkt.
    Co ładują właścicielowi? Ja się nie przyznaje, że wtedy kierowałem i dostaje z automatu 500zł. Jak rozpoznają, że to ty kierowałeś to chcąc nie chcąc musisz przyjąć mandat, walnie w tył, albo zrobi nie wyraźnie, to wtedy mamy pole manewru z pkt, bo zapłacić i tak trzeba.

  2. #8612
    Avatar Exploodeex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Suwałki
    Wiek
    30
    Posty
    688
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Nattann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak nie obchodzi cie nasza opinia to po co pytasz. Skresliles odrazu najlepsze auta za to kwote a wybrales jakies koreanskie gowno oprocz jednej mazdy ktora podales.
    Moze kiedys jezdziles dislem w golfie 2 1.6 to moze i sa wibracje ale w 1.9 nie ma takich a w mojej audi sa praktycznie nie odczuwalne.
    Mowiles o komforcie co ma komfort do disle? Poza tym gdzie masz lepszy komfort jazdy w mercach bmw audi ktore odrzuciles czy w koreancach?;]
    Kup sobie ta kie za 20k w benzynie zamontuj gaz a potem patrz jak ci samochod traci na wartosci;p
    Troszeczke nie trafiłeś, bo właśnie 1.6 nie jeździłem, jeździłem 1.4TDI (Skoda Roomster) i kilkoma 1.9TDI (w tym audi a4). Samochody bardzo zadbane, więc to na pewno nie wina jakichś awarii, że przy ruszaniu/na biegu jałowym trzęsą się kurewsko.

    Akurat o koreańskich gównach możemy troche porozmawiać, bo różne Kie są w mojej rodzinie od wielu wielu lat, i jakoś problemów żadnych nie było ; ) Sam obecnie jeżdżę Clarusem II i jedyna wada to dosyć trudny dostęp do części, tylko że te części przydają mi się raz na rok najwyżej, bo samochód prawie się nie psuje ; )

    Niestety, ale prawda jest taka że stosunek cena/wartość obiektywna grupy VW wypada bladziutko, inaczej sprawa wygląda w przypadku Audi czy BMW, tylko że za 20 tys. nie kupię 7 letniej zadbanej np.A4 i tyle, stąd napisałem, że nie chcę Audi.

    A utrata wartości samochodu z gazem nie odbiega od utraty wartości samochodu w benzynie, więc nie bardzo rozumiem. Szczególnie, że gaz można zdemontować.

  3. #8613
    Avatar Thrawn
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    234
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    @Exploodeex
    Może Ci podpasuje Mitsubishi Galant VIII w wersji 2.0 lub 2,5 v6?

  4. Reklama
  5. #8614

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    112
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Witam,ogladalem auto w komisie i mi sie spodobalo i niewiem nie czy wezme,ale co mnie martwi,auto juz oplacone,skarbowka,urzad celny,recykling itd ,zostal tylko wydzial komunikacji dowod rejestracyjny + blachy ale tu rodzi sie pytanie,Komis wystawia umowe komisowa i fakture vat-marza,gdzies to mozna sprawdzic czy naprawde te auto jest oplacone,urzad celny,skarbowka,recykling itd???

  6. #8615
    Avatar Exploodeex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Suwałki
    Wiek
    30
    Posty
    688
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Thrawn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Exploodeex
    Może Ci podpasuje Mitsubishi Galant VIII w wersji 2.0 lub 2,5 v6?
    Galant wyglada troche za staro, no i jest za stary, bo max 2002 rok, a ja szukam czegos 2006-2007

  7. #8616
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie bardzo obchodzi mnie opinia typa, dla ktorego klekotanie diesla jest zaleta XDDDDDDDDDna pewno nie jest wadą, bo to jest do kurwy nędzy DIESEL. Tyle.
    To moze powiesz, ze 1.1 w gazie ma rasowe brzmienie? :>ciekawe skąd taki wniosek. Powiedziałbym, że z dupy, ale się powstrzymam.
    Rasowe brzmienie to ma 3 litrowy 6 cyl. 3.0D Mercedesa, wstawiałem filmik, który to obrazuje.


    1.9TDi ma kulture pracy ciągnika, i to jest ogromna wada, bo samochod ma byc komfortowy, a karoseria wibrujaca na niskich obrotach jak erotyczne zabawki Sashy Grey nie jest niczym przyjemnym.wibrowanie karoserii? XD Ciekawe gdzie, bo w Passacie nie ma czegoś takiego, a przecież mówimy o autach tego pokroju.

    Poza tym masz bardzo małą wiedzę, skoro dla Ciebie niezawodny = niezniszczalny. Niezniszczalny oznacza, ze dokonujac w nim napraw mozesz przejechac 1 000 000 km i nie rozpadnie się zupełnie (nie pęknie głowica, nie wypalą się gniazda zaworowe). nie mówi to natomiast nic o ilosci tych 'malych' napraw.
    Dobrz wiem, co miałeś na myśli pisząc "niezniszczalny", ale prawda jest taka, że do 20 tysięcy nie kupisz auta z bardziej niezawodnym jak i niezniszczalnym dieslem. W jego przypadku jest zarówno taki i taki, a więc jest silnikiem kompletnym i wartym polecenia. Nie istnieje silnik, w którym w okolicach 300-400k nic nie trzeba wymieniać. Istnieją za to silniki, które nie przejadą >200k bez poważnej naprawy, a do nich należą właśnie tamte "jednostki o wysokiej kulturze pracy". multijet i dCi nie są niezniszczalne ani niezawodne w takim samym stopniu jak TDI, a więc są gorsze. To, że ich kultura pracy jest lepsza to okej, zgodzę się, ale ja jednak wolę mieć porządny silnik, a nie taki, przy którym będę mógł usypiać dziecko, bo auto nie do tego kurwa służy.
    Cytuj Nattann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak nie obchodzi cie nasza opinia to po co pytasz. Skresliles odrazu najlepsze auta za to kwote a wybrales jakies koreanskie gowno oprocz jednej mazdy ktora podales.
    Moze kiedys jezdziles dislem w golfie 2 1.6 nawet w tym silniku nie ma żadnych wibracji, ja nie wiem o czym on w ogóle pisze.to moze i sa wibracje ale w 1.9 nie ma takich a w mojej audi sa praktycznie nie odczuwalne.bo nie istnieją XD Explo coś sobie ubzdurał i tyle. Typowy przeciwnik dobrych samochodów.
    Mowiles o komforcie co ma komfort do disle? Poza tym gdzie masz lepszy komfort jazdy w mercach bmw audi ktore odrzuciles czy w koreancach?;]
    Kup sobie ta kie za 20k w benzynie zamontuj gaz a potem patrz jak ci samochod traci na wartosci;p
    Kup B5FL za 16k, sprzedaj za 10 lat za 10k.
    Kup KIĘ za 20k, za 10 lat oddaj na złom za 500 zł.

    Dobry deal!
    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co ładują właścicielowi? Ja się nie przyznaje, że wtedy kierowałem i dostaje z automatu 500zł. Jak rozpoznają, że to ty kierowałeś to chcąc nie chcąc musisz przyjąć mandat, walnie w tył, albo zrobi nie wyraźnie, to wtedy mamy pole manewru z pkt, bo zapłacić i tak trzeba.
    Ale wysyłają najpierw do właściciela, bo co mają robić? Potem co będziesz z tym robić to już inna sprawa.
    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Troszeczke nie trafiłeś, bo właśnie 1.6 nie jeździłem, jeździłem 1.4TDI (Skoda Roomster) i kilkoma 1.9TDI (w tym audi a4). Samochody bardzo zadbane, więc to na pewno nie wina jakichś awarii, że przy ruszaniu/na biegu jałowym trzęsą się kurewsko.no to chyba nie były zadbane, albo Ty jesteś księżniczką na ziarnku grochu. Serio, trochę więcej faceta w facecie by Ci się przydało.

    Akurat o koreańskich gównach możemy troche porozmawiać, bo różne Kie są w mojej rodzinie od wielu wielu lat, i jakoś problemów żadnych nie było ; ) Sam obecnie jeżdżę Clarusem II i jedyna wada to dosyć trudny dostęp do części, tylko że te części przydają mi się raz na rok najwyżej, bo samochód prawie się nie psuje ; )a czy ktoś zarzuca koreańcom, że się psują? Akurat na tym polu są okej, ale jakość wykonania wnętrza, wygląd, dostęp do części (co sam trafnie podałeś), spadek wartości i sam prestiż auta jako takiego, stoją na absolutnie zerowym poziomie. Jak ktoś to lubi nie ma sprawy, ale Ty się tutaj pytasz o auto z trochę wyższej półki, a my próbujemy doradzić. Szkoda, że jesteś tak oporny na argumenty.

    Niestety, ale prawda jest taka że stosunek cena/wartość obiektywna grupy VW wypada bladziutko, inaczej sprawa wygląda w przypadku Audi czy BMW, tylko że za 20 tys. nie kupię 7 letniej zadbanej np.A4 i tyle, stąd napisałem, że nie chcę Audi. Audi to grupa VW...
    No i cena/wartość (w ogóle nie wiem o co Ci chodzi, ale spróbowałem to jakoś zinterpretować) Volkswagenów jest wspaniała, bo kupujesz za powiedzmy 20, a za 5 lat sprzedajesz za 15, bo na dzień dzisiejszy nie istnieją tak porządne auta jak choćby Passaty B5/B5FL i ich odpowiedniki w innych markach VAGa. O jakości tych aut nie wspominam, bo wiadomo, że stoi na bardzo dobrym poziomie.


    A utrata wartości samochodu z gazem nie odbiega od utraty wartości samochodu w benzynie, więc nie bardzo rozumiem. Szczególnie, że gaz można zdemontować.
    Tu chodzi o utratę wartości niezbyt nowego koreańskiego auta, a nie o spadek wartości auta z gazem.
    Cytuj Thrawn napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Exploodeex
    Może Ci podpasuje Mitsubishi Galant VIII w wersji 2.0 lub 2,5 v6?
    Wspaniałe auto. Piękne, niezawodne, dobre silniki. Wiadomo, bez gazu lipa, ale one tam gaz mogą mieć, bo porządne jednostki.
    Jest tylko jedno ale - środek niezbyt przetrwał próbę czasu. No i jest dość drogie w utrzymaniu, ale jak ktoś ma dobry przychód, to imo warto się zainteresować.
    Cytuj Milk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam,ogladalem auto w komisie i mi sie spodobalo i niewiem nie czy wezme,ale co mnie martwi,auto juz oplacone,skarbowka,urzad celny,recykling itd ,zostal tylko wydzial komunikacji dowod rejestracyjny + blachy ale tu rodzi sie pytanie,Komis wystawia umowe komisowa i fakture vat-marza,gdzies to mozna sprawdzic czy naprawde te auto jest oplacone,urzad celny,skarbowka,recykling itd???
    Przecież na to są papiery i w komisie powinni Ci je pokazać...
    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Galant wyglada troche za staro, no i jest za stary, bo max 2002 rok, a ja szukam czegos 2006-2007
    Wygląda lepiej niż podane przez Ciebie KIE, a więc nie rozumiem problemu.
    Rocznik też jest bez znaczenia w wyborze auta do 20k, a właściwie może tylko grać na jego korzyść (czyt. im starsze tym lepsze.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 04-08-2013, 18:42

  8. Reklama
  9. #8617
    Avatar Exploodeex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Suwałki
    Wiek
    30
    Posty
    688
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobrz wiem, co miałeś na myśli pisząc "niezniszczalny", ale prawda jest taka, że do 20 tysięcy nie kupisz auta z bardziej niezawodnym jak i niezniszczalnym dieslem. W jego przypadku jest zarówno taki i taki, a więc jest silnikiem kompletnym i wartym polecenia. multijet i dCi nie są niezniszczalne ani niezawodne w takim samym stopniu jak TDI, a więc są gorsze. To, że ich kultura pracy jest lepsza to okej, zgodzę się, ale ja jednak wolę mieć porządny silnik, a nie taki, przy którym będę mógł usypiać dziecko, bo auto nie do tego kurwa służy.

    Kup B5FL za 16k, sprzedaj za 10 lat za 10k.
    Kup KIĘ za 20k, za 10 lat oddaj na złom za 500 zł.

    Dobry deal!

    Ale wysyłają najpierw do właściciela, bo co mają robić? Potem co będziesz z tym robić to już inna sprawa.

    Tu chodzi o utratę wartości niezbyt nowego koreańskiego auta, a nie o spadek wartości auta z gazem.

    Wspaniałe auto. Piękne, niezawodne, dobre silniki. Wiadomo, bez gazu lipa, ale one tam gaz mogą mieć, bo porządne jednostki.
    Jest tylko jedno ale - środek niezbyt przetrwał próbę czasu. No i jest dość drogie w utrzymaniu, ale jak ktoś ma dobry przychód, to imo warto się zainteresować.

    Przecież na to są papiery i w komisie powinni Ci je pokazać...

    Wygląda lepiej niż podane przez Ciebie KIE, a więc nie rozumiem problemu.
    Rocznik też jest bez znaczenia w wyborze auta do 20k, a właściwie może tylko grać na jego korzyść (czyt. im starsze tym lepsze.
    A propo wibracji nie będę dalej dyskutował, bo jako osoba, ktora od zawsze miala w rodzinie benzyniaki z silnikami >2l, a nierzadko i >2,5, nie toleruje pompowtryskiwaczowego diesla

    Utrata wartosci to obosieczny miecz - albo kupuje samochod z rocznika x wyposazony raczej przecietnie za 20k i sprzedaje go 4 lata pozniej za powiedzmy 14k
    ALBO
    kupuje samochod z rocznika o 4~ lata mlodszego niz X wyposazonego we wszystko czego potrzebuje za 20k i sprzedaje go za 4 lata powiedzmy za 10k

    Wiec cena nizszej utraty wartosci ejst tez to, ze ja dostaje samochod starszy i gorzej wyposazony za dana cene

  10. #8618
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A propo wibracji nie będę dalej dyskutował, bo jako osoba, ktora od zawsze miala w rodzinie benzyniaki z silnikami >2l, a nierzadko i >2,5, nie toleruje pompowtryskiwaczowego dieslano to co my możemy, skoro z automatu odrzucasz jeden z najlepszych silników w aucie do 20k. Trzeba było w pierwszym swoim poście napisać: "NIE TOLERUJĘ WSZELAKICH DIESLI, ZAMKNĄĆ MI SIĘ Z NIMI, WYPIEPRZAĆ ROPNIAKI!". To by pomogło.

    Utrata wartosci to obosieczny miecz - albo kupuje samochod z rocznika x wyposazony raczej przecietnie za 20k i sprzedaje go 4 lata pozniej za powiedzmy 14k
    ALBO
    kupuje samochod z rocznika o 4~ lata mlodszego niz X wyposazonego we wszystko czego potrzebuje za 20k i sprzedaje go za 4 lata powiedzmy za 10k

    Wiec cena nizszej utraty wartosci ejst tez to, ze ja dostaje samochod starszy i gorzej wyposazony za dana cene
    Albo możesz za 20k kupić A4 B6 ze wszystkim czego Ci potrzeba z roku z okolic 2003 i jeździć nią dłużej, bo to po prostu świetne auto.

    No i nie mówię tu o dieslach, bo kosmicznie zajebiste 1.8T 163 konne to świetny wybór. Byle by nie kalać tego gazem, ale to nie problem, bo jego spalanie jest bardzo sensowne jak na taką moc.

  11. #8619
    Avatar Exploodeex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Suwałki
    Wiek
    30
    Posty
    688
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Albo możesz za 20k kupić A4 B6 ze wszystkim czego Ci potrzeba z roku z okolic 2003 i jeździć nią dłużej, bo to po prostu świetne auto.

    No i nie mówię tu o dieslach, bo kosmicznie zajebiste 1.8T 163 konne to świetny wybór. Byle by nie kalać tego gazem, ale to nie problem, bo jego spalanie jest bardzo sensowne jak na taką moc.
    nie odrzucam diesli, kumpel ma np. ASX'a w dieslu i jestem zachwycony tym samochodem, ale powiedzmy ze to troche inna klasa glownei ze wzgledu na wiek konstrukcji
    tym niemniej mialem tez okazje jezdzic np peugeotem 407 w dieslu czy fiatem bravo (chyba z tym samym silnikiem, ktory jest najbardziej popularny w cromie czyli 1.9 multijet 150KM) i wszystkie nie mialy nic z 'kultury pracy' 1.9TDI, totez nie odrzucam diesli

  12. Reklama
  13. #8620
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie odrzucam diesli, kumpel ma np. ASX'a w dieslu i jestem zachwycony tym samochodem, ale powiedzmy ze to troche inna klasa glownei ze wzgledu na wiek konstrukcji
    tym niemniej mialem tez okazje jezdzic np peugeotem 407 w dieslu czy fiatem bravo (chyba z tym samym silnikiem, ktory jest najbardziej popularny w cromie czyli 1.9 multijet 150KM) i wszystkie nie mialy nic z 'kultury pracy' 1.9TDI, totez nie odrzucam diesli
    Mówisz tutaj o duży nowszych konstrukcjach, a nie o silniku w aucie do 20 tysięcy...
    No i zarówno diesle Peżota jak i 150 konny (i każdy inny) multijet nie są tak trwałe jak 1.9 TDI.
    Jak chcesz porównywać nowe diesle, to weź 2.0 TDI w CR - kultura pracy wysoka, poprawiony, a więc już nie taki szrot jak pierwsze 2.0. No ale nie do 20 tysięcy, kurwa, nie do tej kwoty...

    @np.
    http://otomoto.pl/fiat-bravo-sprowad...C26771114.html
    robisz synchronizator i voila (oczywiście wg sprzedającego, ale kto wie, może rzeczywiście).
    http://otomoto.pl/fiat-bravo-1-9-mul...C29958711.html
    spadki ceny w okolicach 200k przebiegu są znaczące, co jednoznacznie potwierdza to, co pisałem poprzednio - te silniki niedługo będą wymagały dość kosztownych napraw.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 04-08-2013, 19:19

  14. #8621
    Avatar Exploodeex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Suwałki
    Wiek
    30
    Posty
    688
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mówisz tutaj o duży nowszych konstrukcjach, a nie o silniku w aucie do 20 tysięcy...
    No i zarówno diesle Peżota jak i 150 konny (i każdy inny) multijet nie są tak trwałe jak 1.9 TDI.
    Jak chcesz porównywać nowe diesle, to weź 2.0 TDI w CR - kultura pracy wysoka, poprawiony, a więc już nie taki szrot jak pierwsze 2.0. No ale nie do 20 tysięcy, kurwa, nie do tej kwoty...
    Wiesz, powiedzmy ze jestem troche nieuczciwym czlowiekiem bo nei bardzo mnie obchodzi to, jakie problemy bedzie mial z samochodem kolejny wlasciciel, a ja raczej nie planuje trzymac go dluzej niz do 200 000, co dla diesla (nawet fiatowskiego/PSA) jest przebiegiem smiesznym ;d

    Wiec nie bardzo mi zalezy na tym, zeby wytrzymal 500 000 bo i tak napewno do tylu nie dojezdze

    Dlatego tez dla mnie o wiele wazniejsze sa 'dorazne' zalety typu kultura pracy, moc czy spalanie

  15. #8622
    Mexeminor

    Domyślny

    Ale żeby nie trzymać go do 200000 musiałbyś kupić ile, 130k?
    No i uwierz, że w tych dieslach już od około 200k lecą dość drogie naprawy, a kto wie, czy nie przytrafią się wcześniej. Uroki nowszych diesli, aczkolwiek nie dotyczy to wszystkich marek, ale jednak takie BMW są dość drogie ;D

  16. Reklama
  17. #8623
    Avatar Exploodeex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Suwałki
    Wiek
    30
    Posty
    688
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale żeby nie trzymać go do 200000 musiałbyś kupić ile, 130k?
    No i uwierz, że w tych dieslach już od około 200k lecą dość drogie naprawy, a kto wie, czy nie przytrafią się wcześniej. Uroki nowszych diesli, aczkolwiek nie dotyczy to wszystkich marek, ale jednak takie BMW są dość drogie ;D
    Dlatego chyba poprzestane na benzynie. One z reguly maja mniejsze przebiegi, a ja tez nei trzaskam jakichs kosmicznych ilosci (przez 4 lata zrobie z 60 000),wiec powinienem sie w 200 000-210 000 zmiescic po 4 latach uzytkowania.

    Co w takim razie polecicie?

    Tak jak mowie, zastanawiam sei nad:

    1. Hyundai Sonata 2.4 16v - za 21k dostane 2006 rocznik z niskim przebiegiem (< 150 000)
    2. Kia Magentis 2.0 - jak wyzej
    3. Mazda 6 (nie znam za bardzo silnikow) - mazdy sa wlasnie zdiwnie tanie, czym to jest spowodowane? Przeciez renoma marki jest wyzsza niz Kii czy Hyundaia

    Jakies jeszcze propozycje? Musi spełniać poniższe warunki
    • Rocznik 2005 lub wyzszy
    • Silnik benzynowy z LPG lub benzynowy, ktory dobrze znosi gaz
    • Kompletna cena (bez kosztow rejestracji) do 21 000zl (czyli jezeli jest juz z gazem to do 21 000, jezeli nei to 18 000)
    • Klasa D, przy czym interesuja mnie naprawde duze samochody (np. Audi A4 mimo, ze wpisuje sie w ta klase to jest dla mnie troche za male >>miejsce z tylu<<)
    • Manualna skrzynia

  18. #8624
    Avatar ~Qacper~
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,206
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dlatego chyba poprzestane na benzynie. One z reguly maja mniejsze przebiegi, a ja tez nei trzaskam jakichs kosmicznych ilosci (przez 4 lata zrobie z 60 000),wiec powinienem sie w 200 000-210 000 zmiescic po 4 latach uzytkowania.

    Co w takim razie polecicie?

    Tak jak mowie, zastanawiam sei nad:

    1. Hyundai Sonata 2.4 16v - za 21k dostane 2006 rocznik z niskim przebiegiem (< 150 000)
    2. Kia Magentis 2.0 - jak wyzej
    3. Mazda 6 (nie znam za bardzo silnikow) - mazdy sa wlasnie zdiwnie tanie, czym to jest spowodowane? Przeciez renoma marki jest wyzsza niz Kii czy Hyundaia

    Jakies jeszcze propozycje? Musi spełniać poniższe warunki
    • Rocznik 2005 lub wyzszy
    • Silnik benzynowy z LPG lub benzynowy, ktory dobrze znosi gaz
    • Kompletna cena (bez kosztow rejestracji) do 21 000zl (czyli jezeli jest juz z gazem to do 21 000, jezeli nei to 18 000)
    • Klasa D, przy czym interesuja mnie naprawde duze samochody (np. Audi A4 mimo, ze wpisuje sie w ta klase to jest dla mnie troche za male >>miejsce z tylu<<)
    • Manualna skrzynia
    Vectra C ktora gaz znosi idealnie ale za tą cene moze byc ciezko
    Mondeo III za 20k to juz masz perełke z konca produkcji ale tu z gazem srednio ;_;

    hmmm nic innego nie przychodzi mi do glowy zeby miescilo sie w wymaganiach

    mazda taka tania bo ma problem z blachami no i diesle slabe

  19. #8625
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Exploodeex napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakies jeszcze propozycje? Musi spełniać poniższe warunki
    • Rocznik 2005 lub wyzszy
    • Silnik benzynowy z LPG lub benzynowy, ktory dobrze znosi gaz
    • Kompletna cena (bez kosztow rejestracji) do 21 000zl (czyli jezeli jest juz z gazem to do 21 000, jezeli nei to 18 000)
    • Klasa D, przy czym interesuja mnie naprawde duze samochody (np. Audi A4 mimo, ze wpisuje sie w ta klase to jest dla mnie troche za male >>miejsce z tylu<<)
    • Manualna skrzynia
    Będzie tego trochę, ale z lepszych to:

    -Passat B5FL 1.8: 125 koni, dobrze ciągnie, gazować można.
    -Avensis II 1.8 VVT-i: silnik porządny, ale nie wiem jak z gazem, sprawdź sobie
    -Mazda 6 2.0: silnik bardzo fajny, też nie wiem jak z gazem, ale sporo ich w LPG jeździ więc pewnie okej
    -Peżo 407 2.0: benzyny francuskie raczej udane, gazem też raczej się nie brzydzi. No i walory estetyczne, bo to piękne auto.

    +ogólnie każda benzyna w okolicach 1.8 i 2.0 w japońskich autach, które pominąłem, ew. we francuskich, ale Laguny to ja bym nie chciał, a Citroeny są tak naszpikowane elektroniką, że jebie się wszystko co się może po kolei.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •