kuba452 napisał
Rocznik 2000 ++ Byle nie francuzj ak wspomnialem , priorytet 5 drzwi.Hatchbak auto jezdzone dosc czesto , moze hatcback , kombi , liftback , ostatecznie sedan spalanie zeby bylo w miare rozsadne jak disel to takie 6 litrow po trasie. benzyna - nieznam sie i zeby bylo w miare miejsca sportowe zaciecie nie musi byc ale fajnie jak bedzie ;d ( wazne zeby nie byla to multipla ;D) Auto rodzinne ja mam 19 lat ale zarowno bedzie tym jezdzic brat i ojciec
@up
Jak mocno sie rzuca w oczy ta na czerwono zaznaczona to mozesz oddac do lakiernika , ale moze zjebac caly zderzak jak zle zcieniuje .
Imo.
Spolerowalbym to co na zielono , kupil baze w sprayu i dobral lakier i sam bym zrobil zaprawke , wiadomo bd cien etc. ale tansze koszta i nie widac tego bialego..
Bo jak kupisz sam lakier i psikniesz go bezposrednio na zderzak to on tylko to pokryje ale gdy bd chcial scierac to tempem etc , to ten lakier co piskles to po prostu zmazesz wrecz zetrzesz.
jak bazę zaczniesz polerować to ci się wszystko rozmaże aż do podkładu...
szlifujesz lakier papierem 80 / 100
dajesz podkład (najlepiej nie matowy) 2 - 3 warstwy
dajesz bazę dobraną do reszty auta 2 - 3 warstwy
dajesz bezbarwny błyszczący 2 - 5 warstw
polerujesz
ważne byś:
umył auto przed robotą
zabezpieczając resztę nie dokładnie w miejscu gdzie pracujesz tylko trochę więcej by kolor się spasował i nie było widać przejścia
po szlifowaniu koniecznie musisz umyć miejsce przed nałożeniem podkładu.
Jak to zrobisz to masz gwarancję że byle kamyszek lakieru nie zniszczy.
Zakładki