no dziki, sarny czy jelenie to nic niezwyklego na podlasiu, moze nie na tych krajowych drogach, ale jak sie z nich zjedzie to mozna cos ciekawego spotkac. Ja sam jeszcze zadnej nie trafilem, ale znam sporo osob ktore mialy blizszy kontakt z sarnami
no dziki, sarny czy jelenie to nic niezwyklego na podlasiu, moze nie na tych krajowych drogach, ale jak sie z nich zjedzie to mozna cos ciekawego spotkac. Ja sam jeszcze zadnej nie trafilem, ale znam sporo osob ktore mialy blizszy kontakt z sarnami
jak bazę zaczniesz polerować to ci się wszystko rozmaże aż do podkładu...
szlifujesz lakier papierem 80 / 100
dajesz podkład (najlepiej nie matowy) 2 - 3 warstwy
dajesz bazę dobraną do reszty auta 2 - 3 warstwy
dajesz bezbarwny błyszczący 2 - 5 warstw
polerujesz
ważne byś:
umył auto przed robotą
zabezpieczając resztę nie dokładnie w miejscu gdzie pracujesz tylko trochę więcej by kolor się spasował i nie było widać przejścia
po szlifowaniu koniecznie musisz umyć miejsce przed nałożeniem podkładu.
Jak to zrobisz to masz gwarancję że byle kamyszek lakieru nie zniszczy.
jakie auto polecacie, w przedziale 10-15k? Chciałbym żeby było 4-drzwiowe, w miarę duży bagażnik (ale nie combi), no i w miarę możliwości, żeby nie palił za dużo ;p
Słyszałem kiedys, że Volvo to najbezpieczniejsze auta, prawda to? Z czego miałoby to wynikać jeśli tak?
@kuba i bubcoz
Pasek B5 w kombiku, diesel 1.9 110KM - do 10k się znajdzie, a za trochę więcej będzie już fajowy egzemplarz z dobrym wyposażeniem. Nie do ujebania silnik, duży ,wygodny, każdy mechanik go zna, części dużo i tanie. Jedynie co może boleć to dwumas ,ale to normalka we wszystkich nowszych dieslach więc ni ma strachu.
o Tym ze kradna nie slyszalem. Na drogach spotkasz je jak kazde inne auto. A co do wygody jazdy to uwielbiam.
W końcu to VAG, ale ostatnio spadła ilość kradzionych B5, teraz B6 lubią, dużo też Leonów idzie.
Kuzyn do B5 za tysiaka ,wraz z montażem ,przednią zawiechę dostał. Jeździ, się zobaczy jak z jakością (ponoć niezła firma, nie pamiętam jaka).
@Za 16 rzeczywiście można szukać B5FL. Polecam z całego serca, nasz ma nakręcone 315k i dwumas jeszcze żyje (daj Boże jeszcze ze 30k :D), zawieszenie fabryczne(!). Był w międzyczasie jakiś problem z turbiną, ale w ASO wyregulowali i teraz jest okej (ale ogólnie w nowszych 1.9 ze zmienną geometrią turbo mogą się dziać różne cuda).
skoro taie silniki wytrzymale to pewnie czesto krecone...
To może Seat Toledo? TDI'k jest, wielowachaczy nie ma, nowocześniejszy wygląd od passata, na pewno łatwiej znaleźć mniej zajeżdżony egzemplarz #profit