Reklama
Strona 324 z 668 PierwszaPierwsza ... 224274314322323324325326334374424 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,846 do 4,860 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #4846
    Avatar ~Qacper~
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,206
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Dobre autko, jego minus to zawieszenie składające się z wielu aluminiowych elementów. Cena trochę niska, ten silnik to prosta konstrukcja więc jakby się okazało że szrot (czego nie życzę) to naprawa/wymiania nie będzie droga. Podstawa to prosta buda zostawiająca 2 ślady a nie 4 ;d

  2. #4847

    Notoryczny Miotacz Postów SerQ jest teraz offline
    Avatar SerQ
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    WWA Mondeo
    Wiek
    30
    Posty
    1,463
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Opłacać może i opłacało, o ile stan tego paska jest w miarę "chodliwy", wtedy to mega okazja, aż dziw że sprzedający się nie zorientował jakie ma fajne auto :). Kosztowne w tym modelu może być przednie zawieszenie wielowahaczowe i w zasadzie tylko to, zakładając, że silnik zdrowy. Jeśli nie, to może pojawić się problem z przepływką, falowanie obrotów na biegu jałowym, wszelakie czujniki do naprawy, ale to groszowe sprawy.

    Edit: koszty rejestracji to chodzi o to, że tylko zarejestrować musisz, czy to auto z Niemiec przywiezione, jeszcze przed opłatami?
    Ostatnio zmieniony przez SerQ : 23-10-2012, 17:29
    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to byla tibia, to bylo zycie, a nie to co teraz, 20 lat na karku, piekny silny madry mezczyzna, tylko kobiety i szybkie samochody :<

  3. #4848
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Jak nie bity i silnikw miarę ok to tylko gazownie zakładać i dziury omijać, no alebez przesady, to zawieszenie nie jest bardzo delikatne, jednak warto je oszczędzać bo dobrej firmy to wydatek 1500+. Silnik jak to 1.6 vaga. Wytrzymałe ale wyścigówka to to nie jest. Z gazem nie ma żadnego problemu.

  4. Reklama
  5. #4849
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj matius94 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dostałem passata b5 1.6 za 3.5k + koszty rejestracji, opłacało się? Czego spodziewać się po tym autku? Na razie czekam 2 tygodnie ,żeby móc nim jeździć :(
    Tanio, więc skoro oszczędziłeś to zagazuj, bo przy takim małym silniku będzie ledwo co jeździł, więc trzeba go wyżej kręcić, więc trochę spali.
    Mug, use acid.

  6. #4850
    Avatar Lck
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Krk
    Wiek
    32
    Posty
    42
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Arti102 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak nie bity i silnikw miarę ok to tylko gazownie zakładać i dziury omijać, no alebez przesady, to zawieszenie nie jest bardzo delikatne, jednak warto je oszczędzać bo dobrej firmy to wydatek 1500+. Silnik jak to 1.6 vaga. Wytrzymałe ale wyścigówka to to nie jest. Z gazem nie ma żadnego problemu.
    Niestety, w Passacie to będzie 1.6 8v, wytrzymałe to na pewno nie jest, do tego wadliwe skrzynie (pękają nity). Tani w eksploatacji jest, mało pali, ale za słaby do tego auta. Jeśli bity nie był, nie powinien rdzewieć. Zawieszenie to porażka tego auta, dobrze się prowadzi, ale jest kosztowne w naprawach. Mam ten silnik w golfie i średnio daje rade, skrzynia już siada, a ma 211k oryginalnego przebiegu. Ja bym odpicował i sprzedał. Takie auto to marzenie polskiego Janusza. Zapłać cło, wypierz wnętrze, przepoleruj lakier i może za 7-8k pójdzie, jak ma klime.

  7. #4851
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Lck napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niestety, w Passacie to będzie 1.6 8v, wytrzymałe to na pewno nie jest, do tego wadliwe skrzynie (pękają nity). Tani w eksploatacji jest, mało pali, ale za słaby do tego auta. Jeśli bity nie był, nie powinien rdzewieć. Zawieszenie to porażka tego auta, dobrze się prowadzi, ale jest kosztowne w naprawach. Mam ten silnik w golfie i średnio daje rade, skrzynia już siada, a ma 211k oryginalnego przebiegu. Ja bym odpicował i sprzedał. Takie auto to marzenie polskiego Janusza. Zapłać cło, wypierz wnętrze, przepoleruj lakier i może za 7-8k pójdzie, jak ma klime.
    Pali od cholery, słaby silnik w aucie ważącym 1500 kg = 11/12 w mieście, trasa 7-8-9. Dużo. Za zawieszenie z wymianą kuzyn dał 1000 zł, zobaczymy jak długo pojeździ (diesel/kombi, większa masa na przodzie = mniejsza wytrzymałość). Rdzewieją nadkola/progi/podłoga - ojcu w 9letnim b5fl wyszły nadkola, tutaj na pewno od środka już będą żarte.
    Klimę ma na pewno, nie było passatów bez, pytanie, czy działa. Dobrze mówisz w sumie, jeśli klima chodzi to fajne picowanie może dać mu zysk, bo imo auto będzie średnio zdatne do jazdy.

  8. Reklama
  9. #4852
    Avatar dozyk24
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    393
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Panowie mam taki problem. Rozmyslalem nad kupnem samochodu gdzies w przyszlym roku i nie wiem na co sie zdecydowac. Myslalem nad golfem IV, audi a3, opel astra. Głownie szukam auta w TDI i cos tak kolo 130 koni, co byscie proponowali?

  10. #4853
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj dozyk24 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Panowie mam taki problem. Rozmyslalem nad kupnem samochodu gdzies w przyszlym roku i nie wiem na co sie zdecydowac. Myslalem nad golfem IV, audi a3, opel astra. Głownie szukam auta w TDI i cos tak kolo 130 koni, co byscie proponowali?
    Golfa w 1.9tdi 110 koni. Musisz jednak wziąść poprawki np. na ilość kradzieży czyli jeśli mieszkasz na blokowisku/w bloku z dala od innych/masz ciemny parking itp. to lepiej nie ryzykować (ew. AC ,ale to się nie opłaca). Z A3 będzie pod tym względem lepiej, bo złodzieje nie zdają sobie sprawy, że to golf w innej karoserii (aczkolwiek ciągle jest jakieś tam ryzyko) - ten sam silnik możesz w niej dostać. Opel w dieslu to porażka ,omijać szerokim łukiem - awaryjne to gówno strasznie, tak samo jak fordy. Ogólnie w dieslu 1.9 dobry jest leon, ale one się też nieźle trzymają w cenie (około 12-15k za naprawdę niezły egzemplarz, ale jeśli masz kasę to raczej warto - oczywiście jeśli masz też 2-3k na naprawy na szybko)

  11. #4854

    Notoryczny Miotacz Postów SerQ jest teraz offline
    Avatar SerQ
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    WWA Mondeo
    Wiek
    30
    Posty
    1,463
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    1.9 TDI zawsze na propsie. Nie bój się dużych przebiegów. Części do tego silnika są mega tanie, jest gdzie to serwisować, 130 koni w takiej budzie golfa lub audi to będzie się ładnie przemieszczać :). Grunt żeby wtryski, turbo i pompa były w dobrej kondycji i pozostałe elementy eksploatacyjne były wymieniane na czas. Jak znajdziesz jakiś ciekawy egzemplarz to warto do jakiegoś warsztatu nim skoczyć, tak żeby mieć pewność, że nie władujesz się na minę. Vagi mają dobre spasowanie, szczeliny powinny mieć podobne szerokości

    jeszcze od siebie bym dodał seata leona I. Ta sama sprawdzona technologia, ale dużo ładniejsza buda od A3 i bardziej wyróżniająca się niż golf
    Cytuj cowboy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to byla tibia, to bylo zycie, a nie to co teraz, 20 lat na karku, piekny silny madry mezczyzna, tylko kobiety i szybkie samochody :<

  12. Reklama
  13. #4855
    Avatar Arti102
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Z Oka Saurona
    Wiek
    31
    Posty
    272
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    tylko się nie rozpędź i nie weź 2.5 tdi bo wałki rozrządu się wycierają

  14. #4856
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Jak już musisz coś w TDIku to z tej trójki(gofr/a3/leon) bym polecał leona. Najmniej Januszowy, ładny i w ogóle, a jak ci się nie podoba ścięty tył to weź toledo.
    Mug, use acid.

  15. #4857
    Avatar Lck
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Krk
    Wiek
    32
    Posty
    42
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pali od cholery, słaby silnik w aucie ważącym 1500 kg = 11/12 w mieście, trasa 7-8-9. Dużo. Za zawieszenie z wymianą kuzyn dał 1000 zł, zobaczymy jak długo pojeździ (diesel/kombi, większa masa na przodzie = mniejsza wytrzymałość). Rdzewieją nadkola/progi/podłoga - ojcu w 9letnim b5fl wyszły nadkola, tutaj na pewno od środka już będą żarte.
    Klimę ma na pewno, nie było passatów bez, pytanie, czy działa. Dobrze mówisz w sumie, jeśli klima chodzi to fajne picowanie może dać mu zysk, bo imo auto będzie średnio zdatne do jazdy.
    Nie każdy passat ma klime, zwłaszcza takie 1.6 często nawet welurowej tapicerki nie mają.

    Dziwne, ze rdzewieje, przecież ma pełen ocynk... Swoja drogą na 14 letnik golfie ani purchla nie ma, a octavia kolegi miała już wspawywane progi, mimo, że młodsza i z mniejszym przebiegiem. Niby to samo mechanicznie, a jednak blacha słabsza.

    A co do mocnego diesla, polecam 1.9mJTD. 140-150KM, bezawaryjne, skrzynie 6-biegowe. Przejechałem 147 z takim silnikiem 1600km i średnie spalanie miałem 5.2, a czasami jeździłem po mieście, a w trasie butowałem ostro.
    Ostatnio zmieniony przez Lck : 24-10-2012, 08:52

  16. Reklama
  17. #4858
    Avatar SłonyErikson
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    32
    Posty
    523
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Orientuje się ktoś czy przy światłach dziennych włączonych mogą być włączone mijania? I gdzie to w pisze że np. nie można.
    .

  18. #4859
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj SłonyErikson napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Orientuje się ktoś czy przy światłach dziennych włączonych mogą być włączone mijania? I gdzie to w pisze że np. nie można.
    Dużo osób jeździ, ale chyba nie można, zresztą po co mieć włączone dzienne jak masz włączone mijania. A jest napisane pewnie w kodeksie drogowym.
    Mug, use acid.

  19. #4860
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj SłonyErikson napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Orientuje się ktoś czy przy światłach dziennych włączonych mogą być włączone mijania? I gdzie to w pisze że np. nie można.
    Nie mogą być, teoretycznie gdy zapalasz mijania dzienne powinny zgasnąć.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •