Reklama
Strona 323 z 668 PierwszaPierwsza ... 223273313321322323324325333373423 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,831 do 4,845 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #4831
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie powiesz mi, że VI jest ładniejsza, można o niej wszystko powiedzieć - tylko nie to.

    Oczywiście, że niemożliwe jest spalanie na poziomie 6 litrów przy tej prędkości, żadne auto tego nie osiągnie (oprócz hybryd, ale to i tak na krótkim odcinku). Gość mierzył spalanie bez komputera, musiało mu się pojebać.
    A IV to jest ta z podnoszonymi światłami? Jeśli tak, to dla mnie IV jest kultowa, V to mega niewypał, a już na pewno w wersji 3d, bo w 5d jeszcze jakoś ujdzie, ale i tak wygląda okropnie. Ja posiadam w takim razie VI po lifcie, i jak dla mnie jest ładniejsza od V.
    Mug, use acid.

  2. #4832
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Raczej sprzęgło, ale nie musi to być zużyta tarcza. Docisk, sprężyny w tarczy sprzęgła - takie tam. Ogólnie można jeździć jeśli nie sprawia to wielkiego problemu.
    Też obstawiam, że głównie to wina sprzęgła, bo nie było wymieniane. Trudno, będę tak jeździł do czasu aż całkiem nie klęknie.

  3. #4833
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Jako opcja w BJtkach był taki fajny dyngs, że po pociągnięciu za klamkę zamek się podświetlał(większość BJ ma centralny, ale nie z pilota tylko z zamka). Nie wiem czy moja go nie ma, czy po prostu żarówka się spaliła. Na mazdaspeed.pl nikt nie dorzucił konkretnego opisu jak to zamontować ze zdjęciami, piszą tylko, że wystarczy dioda i kabel dwużyłowy. I teraz pytanie do was: czy ktoś próbował zamontować sobie(w jakimkolwiek samochodzie) takie podświetlenie? I ma jakieś porady? Bo na wiosnę na pewno rozkręcę drzwi i sprawdzę, czy mam takie coś, ale jeśli się okaże, że nie mam to bym od razu zamontował.

    @edit
    Przy okazji foty mojej małej, bo chyba jeszcze nie wrzucałem. Robione od razu po zakupie, aktualnie już na Polskich blachach i posiada radio w środku.




    Ostatnio zmieniony przez farmer93 : 21-10-2012, 20:12
    Mug, use acid.

  4. Reklama
  5. #4834

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    764
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Kozek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Na ciepłym silniku ciężko wchodzi 1 i wsteczny, na zimnym wszystko jest gut. Olej, sprzęgło, wybierak, co jeszcze mogę sprawdzić?
    Sprawdź czy nie ubywa ci płynu hamulcowego ponieważ wysprzęglik może się zapowietrzać. Ewentualnie docisk może być już odkształcony i po rozgrzaniu się elementów nie wysprzęgla do końca.

  6. #4835
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    sense of humor - you don't have it
    Jeśli tylko na taki "humor" Cię stać ,to chyba nie chcę mieć Twojego typu poczucia humoru.
    Cytuj farmer93 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A IV to jest ta z podnoszonymi światłami? Jeśli tak, to dla mnie IV jest kultowa, V to mega niewypał, a już na pewno w wersji 3d, bo w 5d jeszcze jakoś ujdzie, ale i tak wygląda okropnie. Ja posiadam w takim razie VI po lifcie, i jak dla mnie jest ładniejsza od V.
    V w 3d to brzydka puszka, owszem ;) IV to klasyk, ale V (5d) jest odświeżona i nie posiada bardzo wadliwych podnoszonych lamp (bądź co bądź kultowych, ale nie chciałbym ich naprawiać/na stałe postawić do góry). Każdy ma swoje zdanie, imo V 5d jest o wiele ładniejsza od VI, dla Ciebie na odwrót.
    Cytuj Kozek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Też obstawiam, że głównie to wina sprzęgła, bo nie było wymieniane. Trudno, będę tak jeździł do czasu aż całkiem nie klęknie.
    A ile masz zrobione? Ja np. mam dopiero stówkę, a sprzęgło powolutku zaczyna siadać (obstawiam max 30 tysięcy jeszcze, wszystko przed 97k kilometrem robiła kobita po mieście :/).
    Cytuj farmer93 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jako opcja w BJtkach był taki fajny dyngs, że po pociągnięciu za klamkę zamek się podświetlał(większość BJ ma centralny, ale nie z pilota tylko z zamka). Nie wiem czy moja go nie ma, czy po prostu żarówka się spaliła. Na mazdaspeed.pl nikt nie dorzucił konkretnego opisu jak to zamontować ze zdjęciami, piszą tylko, że wystarczy dioda i kabel dwużyłowy. I teraz pytanie do was: czy ktoś próbował zamontować sobie(w jakimkolwiek samochodzie) takie podświetlenie? I ma jakieś porady? Bo na wiosnę na pewno rozkręcę drzwi i sprawdzę, czy mam takie coś, ale jeśli się okaże, że nie mam to bym od razu zamontował.

    @edit
    Przy okazji foty mojej małej, bo chyba jeszcze nie wrzucałem. Robione od razu po zakupie, aktualnie już na Polskich blachach i posiada radio w środku.
    Środek jest ładny, jak na japończyka oczywiście. Oryginalne felgi zawsze na propsie, ciemny lakiet też. Masz klimę i czy sprawdzałeś tylny most pod kątem stanu zawieszenia - po haku może być różnie, ale dobre albo wyjebane.

  7. #4836

    Notoryczny Miotacz Postów lolekk jest teraz offline
    Avatar lolekk
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    1,277
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    ja skomentuje tak
    srodek ladny, ale w kazdym "porzadnym"(dobrej marce i modelu) nawet po 300k bedzie wygladal na super
    z zewnatrz mi pasuje

    btw( dla mnie to ktos jest debilem jak sprzedaje auto i wyjmuje radio. no chyba, ze radio przerasta cene auta..)

    a jaki to rocznik i ile dałeś i ile na liczniku?
    http://forum.tibia.org.pl/image.php?u=285856&type=sigpic&dateline=1315062585

  8. Reklama
  9. #4837
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja skomentuje tak
    srodek ladny, ale w kazdym "porzadnym"(dobrej marce i modelu) nawet po 300k bedzie wygladal na superNie rozumiem toku myślenia. To dobrze czy źle ,że będzie wyglądał super?
    z zewnatrz mi pasuje

    btw( dla mnie to ktos jest debilem jak sprzedaje auto i wyjmuje radio. no chyba, ze radio przerasta cene auta..)owszem, to jest debilizm. Radio jest warte 200 zł, a żyd jeszcze okrada auto z tych groszy.

    a jaki to rocznik i ile dałeś i ile na liczniku?
    Rocznik pisał - 2002.

  10. #4838

    Notoryczny Miotacz Postów lolekk jest teraz offline
    Avatar lolekk
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    1,277
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Chodzi mi o to, że niektórzy patrzą, O 100k przebiegu, wnętrze super, na pewno prawdziwy, biorę!!
    Prawda jest taka, że samochód o który się dbało, albo i nie, ale podda się małej kosmetyce, ewentualnie wymienienie np mieszka będzie wyglądał na takie z wiele mniejszy przebieg niż jest w w rzeczywistośći.
    Przykład, auto ma 300k przebiegu. Spokojnie można takie wystawić z przebiegiem 150k bo zużycie elementów przy takich przebiegach będzie praktycznie niezauważalne. Oczywiście nie dotyczy się to wszystkich modeli aut, w jednych mimo wszystko materiały wewnątrz są lepszej, a w drugich gorszej jakości.
    http://forum.tibia.org.pl/image.php?u=285856&type=sigpic&dateline=1315062585

  11. #4839
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Środek jest ładny, jak na japończyka oczywiście. Oryginalne felgi zawsze na propsie, ciemny lakiet też. Masz klimę i czy sprawdzałeś tylny most pod kątem stanu zawieszenia - po haku może być różnie, ale dobre albo wyjebane.
    Klima jest manualna, działa. Zawieszenie w dobrym stanie.

    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja skomentuje tak
    srodek ladny, ale w kazdym "porzadnym"(dobrej marce i modelu) nawet po 300k bedzie wygladal na super
    z zewnatrz mi pasuje

    btw( dla mnie to ktos jest debilem jak sprzedaje auto i wyjmuje radio. no chyba, ze radio przerasta cene auta..)

    a jaki to rocznik i ile dałeś i ile na liczniku?
    Środek na pewno ładniejszy niż w golfie IV czy innych podobnych z tamtego okresu, jak dla mnie to nawet wyprzedzał swoje czasy stylistycznie. Radio było, Kenwood jakiś, ale niechcący zakodowałem, kodu nie posiadam, a za rozkodowanie gościu w sklepie z radiami wołał 100 zł, więc wrzuciłem radio do szafy a od dziewczyny dostałem JVC, bo kiedyś wygrała i leżało. Nawet jestem do przodu bo mam teraz AUXa i CD, a Kenwood był na kasety. Ale poprzedni właściciel grzebał przy audio bo głośniki lepiej grają niż seria, mam do tego dwa tweeterki w drzwiach i wygłuszenie wnętrza. Rocznik 2002(marzec, gdyby była produkowana po czerwcu to już by był pełny polift czyli inne światła z tyłu i z przodu black, a nie clear). 160k km na liczniku, nie mam czasu podjechać do serwisu mazdy żeby mi sprawdzili w systemie kiedy co było robione, a książki serwisowej brak. Jedynie naklejki w silniku kiedy był rozrząd robiony(niby 10k km temu, ale może na wiosnę zmienię profilaktycznie, po zakupie zmieniłem tylko olej). Dałem 12k, jak za ten rocznik i wyposażenie to w sumie mało. Anyway, jak na razie to jednak takie duże autko mi niepotrzebne, kupiłem bo mi się podoba, ale jaram się też bardzo MX-5 "Miata", więc niewykluczone, że jak mi się ja uda sprzedać bez straty(egzemplarz w porównaniu do innych w bardzo dobrej kondycji, zero korozji, poprzedni ziomek robił zabezpieczenie antykorozyjne, ja też zrobiłem po zakupie, do tego dokupiłem zimówki na stalowych felgach(felgi nówki sztuki, opony przejeździły 2 sezony), dywaniki gumowe i planuję jeszcze parę zmian, żeby była ładniejsza), to rozglądnę się za jakimś ładnym MXem. Jak ktoś da za nią min. 13k to oddaję od razu. Warta swojej ceny, oczywiście radyjka dwa dorzucam, tak samo jak zimówki.

    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chodzi mi o to, że niektórzy patrzą, O 100k przebiegu, wnętrze super, na pewno prawdziwy, biorę!!
    Prawda jest taka, że samochód o który się dbało, albo i nie, ale podda się małej kosmetyce, ewentualnie wymienienie np mieszka będzie wyglądał na takie z wiele mniejszy przebieg niż jest w w rzeczywistośći.
    Przykład, auto ma 300k przebiegu. Spokojnie można takie wystawić z przebiegiem 150k bo zużycie elementów przy takich przebiegach będzie praktycznie niezauważalne. Oczywiście nie dotyczy się to wszystkich modeli aut, w jednych mimo wszystko materiały wewnątrz są lepszej, a w drugich gorszej jakości.
    Nie jestem człowiekiem, który patrzy na przebieg. Owszem, 160k km ucieszyło mnie, ale wiem, że może spokojnie być i nawet 250k(to benzyniak, więc nie przesadzajmy, powyżej 300 raczej nie ma), ale jednak jeśli wygląda tak ładnie, nie ma rdzy i znajomy mechanik powiedział(prawdziwy mechanik, nie "pan mietek:), że technicznie bez zarzutu i jeszcze długo pośmiga to nie miałem się nad czym zastanawiać
    Ostatnio zmieniony przez farmer93 : 21-10-2012, 22:30
    Mug, use acid.

  12. Reklama
  13. #4840
    Avatar Shooterq
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    1,015
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ile masz zrobione? Ja np. mam dopiero stówkę, a sprzęgło powolutku zaczyna siadać (obstawiam max 30 tysięcy jeszcze, wszystko przed 97k kilometrem robiła kobita po mieście :/).
    Ja np. w Seacie Leonie I nie miałem wymienianego sprzęgła od nowości (190kkm). Mechanik oglądał to auto i mówił, że w silniku nie było NIC wymienianie. Na szczęście objawów, że sprzęgło kończy swój żywot nie ma (odpukać)
    Cytuj Max Paynne napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    uzywamy 100% mozgu ale i tak uzywane jest 8%~...
    oczywista oczywistość

  14. #4841
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Pavel321 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sprawdź czy nie ubywa ci płynu hamulcowego ponieważ wysprzęglik może się zapowietrzać. Ewentualnie docisk może być już odkształcony i po rozgrzaniu się elementów nie wysprzęgla do końca.
    Niedawno płyn był wymieniany, bo zmieniałem przewód hamulcowy. Pomimo to jutro zerknę czy nic nie ubyło.

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ile masz zrobione? Ja np. mam dopiero stówkę, a sprzęgło powolutku zaczyna siadać (obstawiam max 30 tysięcy jeszcze, wszystko przed 97k kilometrem robiła kobita po mieście :/).
    Właśnie niby 130k, a te problemy zaczęły się ze dwa tygodnie temu.


    Cytuj lolekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    btw( dla mnie to ktos jest debilem jak sprzedaje auto i wyjmuje radio. no chyba, ze radio przerasta cene auta..)
    Zawsze ktoś mógł wyciągnąć, bo miał zestaw radio, wzmacniacz, sub. Zgadzam się jednak, że przy kupnie samochodu chujowo wygląda taka dziura ;d

  15. #4842
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Tak jeszcze dodam od siebie conieco, żeby była jasność, bo ktoś może wyciągnąć błędne wnioski po poprzednim poście. Nie kupiłem jej z zamiarem odsprzedaży, bo ładnie wyglądała. Kupiłem ją pod siebie i pod siebie będę ją robił. Zrobiłem teraz to co najważniejsze, a resztę prac odłożyłem na wiosnę, bo mechanik mechanikiem, ale chce nią trochę pojeździć i sprawdzić czy się nie będzie sypać. Mam już małą listę modyfikacji, które chciałbym zrobić na wiosnę jeśli dotrwa cała do niej. Wiem, że pakując kasę w auto nigdy jej nie odzyskam przy odsprzedaży, ale też nie robię tego auta na sprzedaż. Tak jak mówiłem robię je dla siebie i zamierzam jeździć dopóki nie padnie ze starości, chyba, że ktoś się sam zainteresuje i zaproponuje godną cenę to wtedy przemyślę handel. Wszystkie prace zamierzam dokumentować zdjęciami. Jak będzie zainteresowanie to mogę wrzucać na TORGa. Jedna rzecz, której tu nie widać a wygląda zajebiście to czerwone podświetlenie zegarów, świetnie wygląda w półmroku, kiedy jeszcze widać białe tarcze i czarne kontury cyfr, jak i w całkowitej ciemności, kiedy widać tylko podświetlenie. Będę miał czas to zrobię fotkę. Ładnie się komponuje z czerwonym zegarkiem i czerwonym radiem. Zegarek swoją drogą na wiosnę z tamtąd wylatuje, bo wejdzie CB w to miejsce. Tylko się zastanawiam czy jeśli miałbym robić w niej jakieś prace pod względem zakładania nowych części to utrzymywać całość w czerni czy robić ją na black&red. Możecie rzucić propozycje. A co do MX-5 to i tak ją kupię. Raczej nie w najbliższym czasie(chyba, że właśnie ktoś odkupi 323f), ale raczej na pewno w okresie 2-5 lat.
    Mug, use acid.

  16. Reklama
  17. #4843
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj farmer93 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak jeszcze dodam od siebie conieco, żeby była jasność, bo ktoś może wyciągnąć błędne wnioski po poprzednim poście. Nie kupiłem jej z zamiarem odsprzedaży, bo ładnie wyglądała. Kupiłem ją pod siebie i pod siebie będę ją robił. Zrobiłem teraz to co najważniejsze, a resztę prac odłożyłem na wiosnę, bo mechanik mechanikiem, ale chce nią trochę pojeździć i sprawdzić czy się nie będzie sypać. Mam już małą listę modyfikacji, które chciałbym zrobić na wiosnę jeśli dotrwa cała do niej. Wiem, że pakując kasę w auto nigdy jej nie odzyskam przy odsprzedaży, ale też nie robię tego auta na sprzedaż. Tak jak mówiłem robię je dla siebie i zamierzam jeździć dopóki nie padnie ze starości, chyba, że ktoś się sam zainteresuje i zaproponuje godną cenę to wtedy przemyślę handel. Wszystkie prace zamierzam dokumentować zdjęciami. Jak będzie zainteresowanie to mogę wrzucać na TORGa. Jedna rzecz, której tu nie widać a wygląda zajebiście to czerwone podświetlenie zegarów, świetnie wygląda w półmroku, kiedy jeszcze widać białe tarcze i czarne kontury cyfr, jak i w całkowitej ciemności, kiedy widać tylko podświetlenie. Będę miał czas to zrobię fotkę. Ładnie się komponuje z czerwonym zegarkiem i czerwonym radiem. Zegarek swoją drogą na wiosnę z tamtąd wylatuje, bo wejdzie CB w to miejsce. Tylko się zastanawiam czy jeśli miałbym robić w niej jakieś prace pod względem zakładania nowych części to utrzymywać całość w czerni czy robić ją na black&red. Możecie rzucić propozycje. A co do MX-5 to i tak ją kupię. Raczej nie w najbliższym czasie(chyba, że właśnie ktoś odkupi 323f), ale raczej na pewno w okresie 2-5 lat.
    Tłumaczyć się nam nie musisz, Twoje auto Twoja sprawa. Wiadomka, że włożonej kasy nie odzyskasz, ja w swoje bravo też już parę groszy włożyłem a wiem, że nie ma opcji sprzedać teraz za choćby cenę kupna (a co jeszcze włożyć trza to inna sprawa, klimę trzeba reanimować :/).
    Co do czerwonego podświetlenia to imo irytujące, ojciec ma passacie połączenie czerwony/niebieski i oczy męczą się fest. Fiat zastosował najlepsze z możliwych - zielone, stonowane, nie oczojebne.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 21-10-2012, 23:45

  18. #4844
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tłumaczyć się nam nie musisz, Twoje auto Twoja sprawa. Wiadomka, że włożonej kasy nie odzyskasz, ja w swoje bravo też już parę groszy włożyłem a wiem, że nie ma opcji sprzedać teraz za choćby cenę kupna (a co jeszcze włożyć trza to inna sprawa, klimę trzeba reanimować :/).
    Co do czerwonego podświetlenia to imo irytujące, ojciec ma passacie połączenie czerwony/niebieski i oczy męczą się fest. Fiat zastosował najlepsze z możliwych - zielone, stonowane, nie oczojebne.
    To czerwone to była opcja, razem ze sportowymi zegarami/kierownicą Nardi Torino i "sportowo" zestrojonym zawieszeniem, tu jak widać mam wszystko(że zawieszenie to się dowiedziałem z ruskiego dekodera VIN, ale skoro mam resztę to czemu nie ;d), normalnie w tych mazdach są czarne liczniki z białymi cyframi i właśnie zielonym podświetleniem. Jak komuś przeszkadza to można pokrętłem od mocy podświetlenia to praktycznie wyłączyć, ale wtedy nic nie widać ;d Wiem, że nie muszę się tłumaczyć, ale skoro już jest temat i każdy jakośtam opisał swój wóz to czemu nie.
    Mug, use acid.

  19. #4845
    Avatar matius
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Ziemniakowo
    Wiek
    72
    Posty
    2,495
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Dostałem passata b5 1.6 za 3.5k + koszty rejestracji, opłacało się? Czego spodziewać się po tym autku? Na razie czekam 2 tygodnie ,żeby móc nim jeździć :(

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •