hmm chyba odkryłem usterkę :P Akumulator ma 7 lat xd jutro nowy poleci
hmm chyba odkryłem usterkę :P Akumulator ma 7 lat xd jutro nowy poleci
Dzieki za opinie, ogolnie jestem fanem (jak kazdy facet) dobrej przeróbki, ale sam nie potrafil bym tego zlozyc poprawnie, dlatego wole sie spytac. Nowe alufelgi juz kupilem, moze nie super kozackie i agresywne, ale takie dosc fajne. Co do obnizenia, to szczerze mowiac, nie wiem czy jest sens na polskie drogi, dlatego nie chcial bym obnizac auta, oraz wstawiac mu przedluzenia zdezakow czy progow, bo pamietam jak to bylo, gdy brat mial wlasnie (x lat temu) honde civic, na poczatku bylo fajnie, a po 3 miesiacach zderzak klejony byl 3 razy xD
Czy ladnie cisnie? Jak dla mnie, osoby mlodej i niedoswiadczonej az tak bardzo, te 163 km wystarczaja, nie uczeszczam w 'wyscigach', a na drodze by kogos wyprzedzic raczej nie ma problemu gdy trzeba.
Co do czipa, to nie moge bo mam gwarancje jeszcze 3 lata chyba, zreszta na chwile obecna nie jestem do chipow przekonany, poza tym nie jest potrzebny jak na razie.
##Mexemiror
Ale przeciez sa audi a3, a1, BMW seri 1 (kiedys moje marzenie), rozne renaulty jak fluence na citroenach i toyotach konczac. Oczywiscie, nie kazdemu takie auta sie podobaja, ale ja jako iz jestem osoba mloda celowal bym w sredniej wielkosci hatchbacki, niz w sedana. (Chociaz, gdyby ktos mi zaproponowal za darmo taka bmw piateczke w dieselku to nie na narzekałbym nawet gdyby byla to limuzyna xD)
A3 to minimum 110k, BMW jedynka też, A1 nawet nie skomentuję, bo to nie samochód.
Fluence to gówno dla dziadków, Citroeny - bitch please.
Toyoty - damn...
Po prostu jak dla mnie nie ma fajnego auta za mniej niż 150 tysięcy, no po prostu nie ma (mówimy oczywiście o nowych).
PS A, przepraszam, są dwa takie auta - Bravo i 159tka. Dwa.
No, jest lipa od 2010 kiedy to przestali produkować AR GT =/
http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C28543393_4.jpg
W sumie zależy jakie drogi masz u siebie. Na śląsku raczej da się omijać dziury i trochę wprawy i na pełnej glebie można jeździć, ale tak ogólnie to -4cm na przód i tył to nie jest dużo, a robi ogromną różnicę w wyglądzie. Nawet mniej można, a i tak auto zacznie się zupełnie inaczej prezentować.
Chip jeśli jest robiony przez profesjonalną firmę to warto, bo i zyskuje się mocy i traci na spalaniu. Do tego nowe mapy tylko tutaj naprawde nie ma co szczędzić, bo były Juzki takie co jedną mapę robili, moment maksymalny wyciągnięty, ale silnik, skrzynia, sprzeglo dostawały ostro po dupie.
Mex, citroen np. DS-y nowe to imo spoko autka. W toyocie może się znaleźć coś ciekawego. Ewentualnie jakieś sciroco, ale nie wiem jaka cena nówki :)
W Polsce nie ma aktualnie porządnych serwisów które by sobie radziły z elektroniką. Nawet w audi ich nie mają, kolega przed wyjazdem do Anglii robił w Polsce 20 lat w tym temacie, każdy lex, merc, toyota, citroen, peugeot, bmw, audi wędrowało do niego po maratonie jaki przeszło po ASO i innych serwisach, tylko nie liczni mają kogoś kto coś ogarnia - reszta to barany zmieniające klocki i inne rzeczy na nowe odpowiedniki. Jak Ci turbo przeładowuje zajedziesz do ASO i dostaniesz nowe turbo nie ważne czy twoje ma rok czy tydzień i tak nie potrafią odpowiedzieć racjonalnie co jest przyczyną przeładowania.
I tak jak pisałem wcześniej, w ASO pracują młodziaki, które się uczą, dopiero jak już się czegoś nauczą otwierają swoje warsztaty, zresztą nie muszę daleko szukać bo mój sąsiad robił w ASO Fiata i ma swoje teraz, a koleś, do którego jeżdżę ze swoją laguną pracował w ASO Renault kilka lat. Także nie rozumiem podjarki fachowością ASO. Może olej dobrze wymieniają ale takie rzeczy jak wyżej to wymieniają przy okazji wszystko w okolicach awarii bo sami nie wiedzą co powinni zrobić a często i tak wychodzi kupa.
Te cytryny rzeczywiście nie są złe, ale to jednak Citroen ;/
W Toyocie oprocz tej nowej Celici (czy jak to się tam teraz nazywa) to imo nic, sama kupa.
A o Scirocco zapomniałem, do 100k można już go mieć, a auto jest przekozackie.
Dokładnie. U nas w Tychach i okolicach to ekspertów od Fiata, którzy pracowali poprzednio w ASO na Auto HITcie, jest od groma. Prawdziwi spece, znają Fiaciory przynajmniej od Tempry do dziś praktycznie na wylot. A ASO? No kurwa, pracuje tam ponoć jeszcze jakiś jeden czy dwóch starych majstrów, ale zostawisz tam tyle pieniędzy, że boli głowa.
Sprawa się ma analogicznie w ASO każdej marki, u nas tylko tyle, że obecność fabryki podnosi potencjalną liczbę klientów/specjalistów.
No i 159 też już nie produkują podobnie jak GT...
No sorry, jeśli jedynie Bravo i Alfka mi się PODOBAJĄ (no poza choćby taką A3 czy BMW trójką, ale to jest kasa jak japierdole)?
Wszystkie Reno imo kupa, Megane niby całkiem całkiem, ale to ciągle kurwa jest tylko RENO (nie żeby Fiat był super, ale i tak lepszy). Podobnie z Cytrynami, chociaż tam mi się te auta bardziej podobają.
-Opel to gówno, każdy wie.
-Chevy tylko Cruze sedan, reszta wygląda jak nieśmieszny żart.
-o reszcie nic nie mówiłem, więc "sklej" ;d
no prawda, a szkoda.
Używane też dobre, lepsze od nowego gówna ;d
@kurwa mam, przypomniałem sobie!
Mam nowego króla ceny, wyglądu, stosunku jakość i wyposażenie/cena!
Nowa Mazda 6!
http://www.diariomotor.com/imagenes/...5-dm-700px.jpg
150 tysięcy za diesla z praktycznie full opcją, nic tylko to kupować (no chyba, że ktoś chce gołe A4 XDD).
Na razie dopiero weszła na rynek.. Czas pokaże jak będzie z solidnością ;). Wygląda pięknie.
Ladna, troche przypomina jaguara xf
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/im...l-Trip-685.jpg
A w zasadzie to tylko swiatla podobne i troche grill, teraz jak na zdjeciu patrze, ale na pierwszy rzut oka od razu mi sie skojarzyło.