Reklama
Strona 485 z 668 PierwszaPierwsza ... 385435475483484485486487495535585 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 7,261 do 7,275 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #7261
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zakładam, że haxi pisał o mieście a nie trasie bo taki wynik to żadna rewelacja w trasie. Nawet mój gówniany 1.9dci potrafi łykać 4-4.5 na długich odcinkach, podobnie tdci w focusie i tdi w b5.
    No może, ale mimo to 4,5l w trasie to byłby niezły wynik jak na tak starego diesla (dci Renaultowskie może tam mało żłopią, ale 1.9 VAGa na pewno nie zadowoli się mniej niż tymi 5-5,5).

    Ew. śmigał jakoś 70-80% trasa, reszta miasto. To jest imo najbardziej prawdopodobne.

  2. #7262
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Kiedy auto na prąd, które wygląda jak auto a nie smart lub tata będzie w cenie normalnego auta na benzynę ? ;d
    Coś tam słyszałem na national geographic, że tesla pracuje nad tanim autem dostępnym dla 'wszystkich', ktoś coś więcej wie ?
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  3. #7263
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    głównie jeździłem po mieście, 3 razy trasa 2x 35km w jedną i raz trasa 2x65km w jedną :DD
    Nie mam klimy, opuszczona szyba na mieście, szyber na trasie albo dmuchawa, "piłowałem" 100 - 120max, po mieście wolniej bo radary -.-

    dużej różnicy między vervą a zwykłym nie odczuwam, może jakby ciszej było i bardziej z werwą, ale nie wykluczam że to placebo :P
    @up
    widziałem auta tesli, podobne mocno do karmy. Świetne auta, w dragu wyprzedził corvette jakąś nową :D
    Ostatnio zmieniony przez haxigi : 08-05-2013, 23:14

  4. Reklama
  5. #7264
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    głównie jeździłem po mieście, 3 razy trasa 2x 35km w jedną i raz trasa 2x65km w jedną :DD
    Nie mam klimy, opuszczona szyba na mieście, szyber na trasie albo dmuchawa, "piłowałem" 100 - 120max, po mieście wolniej bo radary -.-
    Z moich wyliczeń wynika, że musiałbyś na tej vervie mieć spalanie 4(!!!) litry - to jest niemożliwe, coś musiałeś przeoczyć.

    A Tesla robi aktualnie bardzo drogie auta sportowe, coś nie wydaje mi się, żeby nagle mieli zmienić klientelę.

  6. #7265
    Avatar Nattann
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Elbląg
    Wiek
    33
    Posty
    1,088
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Rozgladam sie za omega b fl i rozmyslam ktory diesel jest lepszy (wytrzymalszy) 2.2 czy 2.5 ? Mial ktos stycznosc z tym autem?
    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To , że Ty nie masz dość jaj, żeby spróbować Peggingu, nie oznacza, że ja ich nie mam.

  7. #7266
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Nattann napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Rozgladam sie za omega b fl i rozmyslam ktory diesel jest lepszy (wytrzymalszy) 2.2 czy 2.5 ? Mial ktos stycznosc z tym autem?
    Jakiś czas temu oglądałem sobie Omegi, bardzo mi się podobają po lifcie. Muszę Cię zmartwić - te diesle oba nie są najlepsze, 2.2 chyba bardziej udany, ale poczytaj jeszcze, bo teraz nie pamiętam już tak dobrze.
    Same auto jest naprawdę cudowne, czołg jak skurwysyn, bogate wnętrze, wysoki komfort no i niska cena.
    Ale to ciągle tylko Opel, a jak wiadomo starsze Ople niezbyt dobre.

  8. Reklama
  9. #7267
    Avatar ~Qacper~
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,206
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    W 2.2 dti na poczatku produkcji w astrach zdarzaly sie awrie sterownika i pompy, pozniej raczej powinno byc git nie jest to jakis duzy koszt ~1k no ale zawsze.
    2.5 jest to silnik bmw, unikaj z tego co widze np na autocentrum.

  10. #7268
    Avatar Lorq
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    302
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kiedy auto na prąd, które wygląda jak auto a nie smart lub tata będzie w cenie normalnego auta na benzynę ? ;d
    Coś tam słyszałem na national geographic, że tesla pracuje nad tanim autem dostępnym dla 'wszystkich', ktoś coś więcej wie ?
    Opel Ampera... 200k to nadal duzo ale dostajemy pelnoprawne elektryczne auto a nie jakiegos smarta/

  11. #7269
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Waszyf napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Podbijam, i mam dodatkowe pytanie. Co ile powinno się wymieniać pasek rozrządu ?
    Wszystko zalezy od samochodu, w Voyagrze kazali zmieniac co 90 tysiecy, w oplu astrze (kilka lat temu) kazali zmieniac co 120 tysi, a niefortunnie pekl mimo iz nie bylo przejechane 120k (nie pamietam dokladnie ile bylo wtedy bo nie moje autko), pekl pasek na trasie, naprawa wyniosla w okolicach 10-15k, a mimo to samochod (2-3 letni) zaczal brac olej i go sprzedali.

    Zadzwon do ASO i sie zapytaj co ile powinienes w swoim samochodzie zmieniac pasek, dodam tylko, ze najlepiej robic to w ASO poniewaz sa tam potrzebne jakies specjalistyczne narzedzia (przynajmniej tak gosci z seriwsu mercedesa mowil, a brzmialo to bardzo przekonujaco)
    Ostatnio zmieniony przez Loo King : 09-05-2013, 13:11

  12. Reklama
  13. #7270
    Mexeminor

    Domyślny

    Stare auta nie potrzebują ASO do wymiany paska, poza tym w ASO dasz za to ponad tysiaka, a u normalnego majstra w granicach ~650 zł na pewno się zamkniesz.
    Np. w moim Bravo pasek powinien być wymieniony po 90k (pierwszy pasek, fabryczny - wymieniony przy 98k, stan iście fatalny i ledwo zipiał), a każdy następny po 60 tysiącach i uważam, że KAŻDE auto powinno mieć go tak zmieniany. Choćby po to, żeby potem nie dawać kupy kasy na generalny remont silnika/wywalać auta na złom.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 09-05-2013, 13:32

  14. #7271
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Stare auta nie potrzebują ASO do wymiany paska, poza tym w ASO dasz za to ponad tysiaka, a u normalnego majstra w granicach ~650 zł na pewno się zamkniesz.
    Np. w moim Bravo pasek powinien być wymieniony po 90k (pierwszy pasek, fabryczny - wymieniony przy 98k, stan iście fatalny i ledwo zipiał), a każdy następny po 60 tysiącach i uważam, że KAŻDE auto powinno mieć go tak zmieniany. Choćby po to, żeby potem nie dawać kupy kasy na generalny remont silnika/wywalać auta na złom.
    Tutaj masz racje, nie wzialem pod uwage, ze niektorzy jezdza samochodami, gdzie wymiana paska w ASO przekracza wartosc samochodu.

    #Jak juz pisze posta, to dodam tylko ze wczoraj dzwonilem do PZU i solidnie ich opierdolilem, dlaczego nie dali pozwolenia jeszcze na naprawde samochodu, baba sie tlumaczyla, tlumaczyla, po czym okazalo sie, ze papierek od kilka dni jest podpisany i lezy w stercie dokumentow a nikomu 'nie chcialo sie' wyciagnac po niego reki po prostu. Tak wiec, w serwisie juz pewnie czesci zamawiaja i mozliwe ze za miesiac chevrolet stanie na nogi <3

  15. #7272

    Notoryczny Miotacz Postów Jaanek jest teraz offline
    Avatar Jaanek
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Siemianowcie Śląskie
    Wiek
    32
    Posty
    1,412
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    głównie jeździłem po mieście, 3 razy trasa 2x 35km w jedną i raz trasa 2x65km w jedną :DD
    Nie mam klimy, opuszczona szyba na mieście, szyber na trasie albo dmuchawa, "piłowałem" 100 - 120max, po mieście wolniej bo radary -.-

    dużej różnicy między vervą a zwykłym nie odczuwam, może jakby ciszej było i bardziej z werwą, ale nie wykluczam że to placebo :P
    @up
    widziałem auta tesli, podobne mocno do karmy. Świetne auta, w dragu wyprzedził corvette jakąś nową :D
    To faktycznie zapierdalasz ;d
    A elektryczne auta są lepsze w dragach, bo od 1 obrotu mają taką samą moc jak przy 8k obrotów dlatego na starcie nic nie będzie miało szans z elektrykiem. Nie wiem jak potem się sprawy mają, z resztą auto zdatne do samego draga, a potem 8h ładowania to niezbyt dobra opcja, bo równie dobrze można wsadzić turbo z helikoptera do samochodu...

    Cytuj Harios napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tutaj masz racje, nie wzialem pod uwage, ze niektorzy jezdza samochodami, gdzie wymiana paska w ASO przekracza wartosc samochodu.

    #Jak juz pisze posta, to dodam tylko ze wczoraj dzwonilem do PZU i solidnie ich opierdolilem, dlaczego nie dali pozwolenia jeszcze na naprawde samochodu, baba sie tlumaczyla, tlumaczyla, po czym okazalo sie, ze papierek od kilka dni jest podpisany i lezy w stercie dokumentow a nikomu 'nie chcialo sie' wyciagnac po niego reki po prostu. Tak wiec, w serwisie juz pewnie czesci zamawiaja i mozliwe ze za miesiac chevrolet stanie na nogi <3

    Łał, jesteś takim chujem, że opieprzasz bogu winną babkę na infolinii, która mogłaby być twoją matką. Jeszcze wrzuć na yt swoje wciepy i jej łagodność wynikającą z kodeksu pracy.

    Co do paska to nie każdy jestem takim idiotą, żeby jeździć na każdą (w sumie to na jakąkolwiek) wymianę do ASO.

  16. Reklama
  17. #7273
    Avatar Spens14
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Witam, otóż dzisiaj w moim aucie zaniepokoiła mnie pewna rzecz. Wracając z uczelni wyłączyłem klimatyzację i dałem nawiew na maxa. Lecz po jakiś 5, może paru więcej, minutach uznałem, że powietrze na zewnątrz jest zbyt takie parne, duszne. Więc kliknąłem znaczek "AC" znów i zmniejszyłem klimę. I patrzę, a ze środkowego (nie spoglądałem na boczne) wylotu zaczął unosić się powoli dymek. Trwało to tak z 2-4 sekundy. Żadne kontrolki mi się nie świeciły, ciepło silnika było na połowie (zawsze jest na połowie :P). Więc samochód się też nie przegrzewał. Olej, filtry (idk jakie XD) były wymieniane jakoś w lutym jak musiałem zrobić przegląd gwarancyjny. Również przegląd normalny był robiony 30 kwietnia, więc całkiem niedawno. Samochód to Hyundai i30 z 2010 (wersja czeska, przed liftingiem). Wie ktoś może co to było?

  18. #7274
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co do paska to nie każdy jestem takim idiotą, żeby jeździć na każdą (w sumie to na jakąkolwiek) wymianę do ASO.
    Ano. Warto jeszcze dodać, że wymiana paska z napinaczami, rolkami i pompą wody to prosty i rutynowy zabieg dla prawie każdego mechanika w Polsce i na świecie.
    Cytuj Spens14 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam, otóż dzisiaj w moim aucie zaniepokoiła mnie pewna rzecz. Wracając z uczelni wyłączyłem klimatyzację i dałem nawiew na maxa. Lecz po jakiś 5, może paru więcej, minutach uznałem, że powietrze na zewnątrz jest zbyt takie parne, duszne. Więc kliknąłem znaczek "AC" znów i zmniejszyłem klimę. I patrzę, a ze środkowego (nie spoglądałem na boczne) wylotu zaczął unosić się powoli dymek. Trwało to tak z 2-4 sekundy. Żadne kontrolki mi się nie świeciły, ciepło silnika było na połowie (zawsze jest na połowie :P). Więc samochód się też nie przegrzewał. Olej, filtry (idk jakie XD) były wymieniane jakoś w lutym jak musiałem zrobić przegląd gwarancyjny. Również przegląd normalny był robiony 30 kwietnia, więc całkiem niedawno. Samochód to Hyundai i30 z 2010 (wersja czeska, przed liftingiem). Wie ktoś może co to było?
    jaki dymek? Biały? Szary? Czarny?
    Nie wydaje mi się ,żeby to było coś poważnego. Sprawdź, czy będzie się powtarzało.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 09-05-2013, 16:56

  19. #7275
    Avatar Spens14
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    150
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    [...]
    jaki dymek? Biały? Szary? Czarny?
    Nie wydaje mi się ,żeby to było coś poważnego. Sprawdź, czy będzie się powtarzało.
    Taki bez koloru, jakby para.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •