Nie mówię, że oryginalne felgi są złe, bo np. felgi z rovera, seata, fiata coupe i z wielu innych samochodów są bardzo fajne. Za to te fordowskie, które pokazałeś są takie bez wyrazu, można by powiedzieć "dziadkowe" ;d
Zaczynam sie powoli rozglodac za jakimis samochodami, poniewaz na wiosne zamierzam jakis samochodzik kupic, lecz nie widze zadnych interesujacych modeli. Moglibyscie polecic jakies bardzie interesujace modele, z mocniejszym silnikiem (cos okolo 100 koni), kwota to maksymalnie 10000zl.
czy roznica miedzy golfem iv i audi a3 jest duza i warto doplacac do a3? ile mniej wiecej trzeba szykowac kasy? ktory tdi jest najmniej awaryjny?
1.9 90 lub 110KM. Różnica cenowa między A3 a IVką to albo nic ,albo nieznacznie droższy Golf ,albo nieznacznie droższe A3. Nie wiem o co chodzi, jeśli mówisz o kwocie rzędu 1000 zł to jest to margines błędu i konkretnego modelu bazujący na przebiegu, stanie faktycznym, widzimisię sprzedającego.
Imo A3 lepsze od IVki, ładniejsze, mniej oklepane, często ma lepsze wyposażenie (klimatronic chyba w każdej lepszej wersji). Części te same praktycznie, serwisowanie też się wiele nie różni.
Audi to Audi, wykonanie stoi na wyższym poziomie niż w Golfie, ale moim zdaniem jak znajdziesz golfa w dobrym stanie, to nie warto szukać na siłę A3, bo dużo się nie różnią, a do a trójki swoje trzeba dołożyć. Najmniej awaryjny wydaje się być 90-konny, najmniej wysilony, turbina bez zmiennej geometrii (wyjątek ALH) i wtryski mniej wrażliwe na gorszej jakości paliwo, co nie znaczy, że pompowtryski jakoś szybko padają.
a ile orientacyjnie kasy szykowac na zadbana a3 lub golfa?
Pany, czym zabezpieczyć nadkole do wiosny? Wyszła mi ruda, a nie mam kasy żeby zrobić teraz, pomyślałem, że wyczyszczę to i zakonserwuje czymś, tylko czym? A na wiosne do lakiernika i zrobi porządnie.
a jak wygląda sprawa nadwozia w a3? Przejął cechę słabego od a4 b5 czy już zupełnie inaczej to rozwiązano?
wyczyść papierem ściernym od każdej strony tak, żeby w ogóle rdzy nie było na to hammereit parę warstw i ew sprayem pod kolor. Od strony koła też wyczyść bo to od środka gnije.
@up
Nadwozie audi na pewno jest lepsze niż golfa jeżeli chodzi o rdzę. Wiadomo audi 80 z pancernymi blachami to nie jest, ale jak nie bite i nie zdarty ocynk to rdza się nie czepi
a ile orientacyjnie kasy szykowac na zadbana a3 lub golfa?
// sorry telefon mi wariuje i ponownie wyslal posta
Farba typu hammerite powinna wystarczyć.
A4 i B5 nie rdzewieją jeśli nie były bite. Jedynie nadkola mogą się chwycić w B5FL (B5 tego nie miało, przynajmniej nie każda wersja), z autopsji wiemy z ojcem - Niemcy wpakowali tam jakieś gąbki w celu tłumienia szumów, gąbki nasiąkły i spowodowały wykwit (niewielki ,4 stówki i tip top pomalowane błotniki razem z maską [odpryski]).