Brudne reflektory , nie dzialaja Spryskiwacze?
Brudne reflektory , nie dzialaja Spryskiwacze?
http://allegro.pl/multimetr-miernik-...804823111.html
tym dam radę zmierzyć V akumulatora? Tutaj niby w stałym jest od 20V, a aku ma +- 13 więc nada się?
@ZlyAdam ;
opel insignia?
Panowie, dziadek ma starą Toyotę Tercel '91(jeśli to ma znaczenie - amerykańska wersja) i dziś pojawił się problem - przy większej prędkości(>30km/h) zaczyna coś jakby ocierać, czym szybciej tym częstotliwość jakby większa ale jakby ciszej. Całkowicie ustępuje przy ostrym zakręcie w prawo. Czym może to być spowodowane?(domyślam się że coś z lewym kołem/amortyzatorem(nie wiem, zielony jestem) no bo przy prawo skręcie jest mniej dociążony) no i czy z w/w usterką można jeszcze chwile w miarę bezpiecznie pojeździć przez te święta, czy lepiej zostawić go w garażu? Próbowałem coś na necie wyszukać, jeździłem na luzie i tak samo trze, wiec to chyba nie przegub(zaznaczam że kompletnie się nie znam).
Ja bym obstawiał jednak na przeguby.
mam od pewnego czasu jeden problem, czasami spada mi z obrotow i mocno szarpiac nagle wchodzi na te same co byly.. moze mi ktos cos podpowie, bo znajomy mi mowil, ze moze to cos byc ze swiecami i do wymiany
ojciec mial podobnie tylko ze dochodzilo jeszcze zwiekszanie obrotow bez gazu + na biegu jalowym czasami sam sobie dodawal obrotow
przyczyna byla uszczelka pod klawiatura silnika (silnik rzygal troche olejem, i przez to niby problem z obrotami :P)
pewnie masz inny problem ale moze naprowadzi cie to na jakis trop
ostatnio kupilem, ale okazalo sie, ze czegos tam nie bylo w tym silniku i mechanik czyscil stary, przez pewien czas bylo git, ale jak widac nie obejdzie sie sie bez znalezienia nowego
Panowie, kolejny raz piszę z tym samym, czyli o klaksonie (alarmie).
Zawieźliśmy do mechanika ""elektryka"" i czekamy, ale chcemy mu pomóc XD Może ktoś miał podobną sytuację.
Klakson włącza się na 30 sekund w odstępach kilkuminutowych. Silnik można odpalać i robić z autem wszystko. Przy odpalonym aucie i pozycji stacyjki na zapłon, alarm lub klakson się nie odpala.
Help torgowi detektywi.
jak masz alarm to na centralce zwarcie. Jak nie ma to gdzieś robi zwarcie na kablach
@Urlak
Ale w momencie odpalenia auta nie występuje ten problem. To znaczy że co. Że odpalone auto naprawia zware? Omija jakoś układ?
hmm to nie wiem ale stawiał bym może na alarm. Ciężko mi powiedzieć. A może immobilizer? nie wiem. Tak sobie strzelałem xDD
Ja już zgłupiałem, pytałem Cię wczesniej, czy to wyje klakson czy alaram, to odpisałes mi klakson, jak klakson to jedynie przetarte styki na kierze albo coś. Jak alaram, to może być wiele rzeczy, po odpaleniu auta alaram się "wyłącza" więc ma takie prawo, że jak odpalone auto, to wszystko jest ok.
przyszedl list od General Motors do mnie, ze w 2015 r marka chevrolet z europy zwija manatki. Zeby sie nie martwic ze dalej beda autoryzowane serwisy i oryginalne zamienniki czesci beda dostepne przez 10 lat itd itp. Zaciekawilo mnie to, dlaczego chevrolet (marka ktora coraz lepiej rozwijala sie u nas w kraju) zaczela sie wycofywać z eurpy. w internecie wyczytalem ze chodzi o to by ratowac opla, poniewaz jego 'potencjalni' klienci wybiera chevroleta ze wzgledu na cene i to, ze samochod dziala na niemal identycznych podzespolach co jego 'niemiecki' brat.
Pracuje w ASO Opla, Saba, Chevroleta, Subaru i Mazdy (pojebane wiem) i z tego co mówili to zyski na rynku europejskim nie są dla nich wystarczające. Prawdopodobnie mają zbyt niskie dochody z serwisu i części zamiennych bo w porównaniu z oplem te samochody się kurwa nie psują. Nawet jeśli trafi się coś do zrobienia na gwarancji to są to jakieś pierdoły a nie np. łożyska skrzyni biegów(pozdrawiam właścicieli insignii którym nie pierdolną one w czasie gwarancji).Z drugiej strony to się dziwie bo ludzie którzy prywatnie kupują samochody częściej mając do wyboru astre/insignie albo cruza/malibu wybierają chevroleta, prawdopodobnie przez instalacje LPG za złotówkę do której fabryka dużo dokłada.
Orientuje sie ktos jaki jest koszt ubezpieczenia (OC+AC) BMW 530d 2009r? Doszły mnie słuchy że około 5k pln.
moze byc 5k ;]
zalezy wszystko od znizek, wieku, bezkolizyjnosci, poj silnika itp
Oraz ceny rynkowej twojego samochodu ustalonego przez agenta z ubezpieczenia.
Zlezy tez gdzie bedziesz ubezpieczal i jaki pakiet sobie wezmiesz. Rozbierznosc przy OC+AC jest taka duza ze bez sensu pytac sie ile zaplace za AC podajac tylko model samochodu. Bo twoj wiek, luxusowe ubezpiecznie, 'wczesniejsze' wypadki samochodowe moze podwyzyc cene o minimum 50%.
Cytuj:
Z drugiej strony to się dziwie bo ludzie którzy prywatnie kupują samochody częściej mając do wyboru astre/insignie albo cruza/malibu wybierają chevroleta
Mysle, ze czesciej biora cruza niz astre, bo samochody niemal identyczne, a chevy duzo tanszy. Ale jezeli malibu a insignia to zauwazylem, ze zdecydowanie wiecej insigni jezdzi, podejrzewam ze insignia to w koncu OPEL, a malibu nie jest wcale duzo tanszy bo w salonie kosztowal tyle co insignia, tyle ze mial wyjebane wyposarzenie jak jakies linie papilarne w klamkach czy cos w tym stylu.
Jestem posiadaczem renault laguny 2 2.0dci 173km z 2007 roku. Od pewnego czasu włącza mi się mi napis "Bitte, einspritzung prufen". Zazwyczaj gaśnie po tym jak silnik się nagrzeje(chodź czasem błąd nie wyskakuje). Skutkiem tego błędu jest to, że auta traci moc, tak jakby turbo nie działało. Byłem z tym u mechanika i skasował błąd z komputera i na jakiś czas był spokój, ale znów błąd powrócił. Ma ktoś jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić?
Jak gaśnie jak się nagrzeje to może świeca żarowa jakaś palnięta? Czy ona tylko działa do uruchomienia?
A ogólnie to problem z wtryskami, zatankuj kilka razy odsiarczoną, lepszą ropę w stylu V-Power albo Ultimate i wlej coś do czyszczenia wtrysków. Dziadek wlał płyn do spryskiwaczy " bo też był zielony" i to samo miał. A nie leci czarny dym za tobą, jak jedziesz pod górę i przyciśniesz? Są też problemy tego typu że, jeździ się tymi autami strasznie wolno na niskich obrotach i się syf zbiera. U dziadka pomogło jak ja wsiadłem do auta na parę dni i cisnąłem podłogę aż syf wydmuchało i jest spokój już z rok. także jak masz ciemno to za spokojnie jeździsz nim pewnie. Jak nie to to wtryski a jak nie to ostateczność to: Do wymiany pompo wtryski i pompa co jest drogie w huj.
http://www.mobile.de/pl/marka/audi/m...188192963.html
Opłaca się to brac i robic? Chodzi mi bardziej pod sprzedaż
Co mi zrobią jak nie zapłacę mandatu karnego w ciągu 7 dni? Tylko np sie spóźnie parę dni?
dopiero w przeciągu około pół roku przyjdzie poborca skarbowy, który naliczy sobie ileś tam %
przynajmniej tak było u mnie : D
Wiem że chciałeś dobrze ale zanim zaczniesz komuś coś radzić dobrze jak byś miał o tym choć małe pojęcie. Teraz kolega się naczyta i pojedzie do warsztatu i zacznie tam takie głupoty wygadywać że mechanik tylko się uśmiechnie bo zobaczy że trafił na frajer co się na niczym nie zna i będzie mógł go skasować na grubą kasę za nic.
Ostatnio przy odpalaniu Mercedesa A140 zaczyna halasowac, dzwiek jakby jakis lancuch chodzil. Jak sie silnik nagrzeje to jest chodzi normalnie. Co to moze byc? Wystepuje to tylko na zimnym ;/
Tak, odrazu po odpaleniu. Ale to nie jest tylko chwila, czasem 10km zdaze przejechac zanim to ustanie. Nic groznego czy cos do wymiany?
Od której strony ten dźwięk dochodzi ? Od strony skrzyni czy rozrządu ? Jak od strony rozrządu to w pierwszej kolejności zdjąć pasek osprzętu i wtedy dalej nasłuchiwać, jęśli po zdjęciu paska przestanie hałasować to coś z osprzętu silnika a jak nie to zostaje najprawdopodobniej rozrząd.
chyba że pompa wspomagania :) z tym że nie jestem pewien czy ona przestaje wyć
Ponawiam pytanie
http://www.mobile.de/pl/marka/audi/m...188192963.html
Opłaca się to brac i robic? Chodzi mi bardziej pod sprzedaż zaraz
Popraw link, bo nie działa.
szymon jesli zajmujesz sie kupnem i sprzedaza tak drogich aut to na pewno wiesz to lepiej niz wszyscy tutaj :) ostatecznie to forum zmien dla wlasnego dobra
No właśnie nie zajmuję się na codzień i się zastanawiam czy by na tym jakoś wyszło bo kasa z nieba nie leci a pasowało by coś zarobic ;)
http://www.mobile.de/pl/marka/audi/m...188192963.html
Przy takim aucie trza się zastanowić, bo na zdrowy rozum, to jakiś handlarz polak, albo turek zrobiliby to już i nie wyszła by nawet na mobile jakby się opłacało.
Tak a propos, to poczytajcie komentarze.
http://www.wykop.pl/link/1541749/ama...ego-handlarza/
@up
Szkoda, że to umarło 7 miesięcy temu... Całe przeczytałem :D
Wystarczy iść ze zdjęciem do blacharza ile za robotę mniej więcej by wyszło. Policzyć koszty części wszystkiego co potrzeba i podsumować ile kosztuje w takim stanie cały. U mnie w firmie to jeszcze żadnego auta się nie kupiło całego ;P Przeważnie bite, kilka dni temu BMW E90 zakupiliśmy i właśnie zamówiłem wszystkie części do naprawy co potrzebne. Po naprawie auto jest warte 10 tysięcy więcej. Więc się opłaca w tym wypadku. Tak samo z 3 innymi wcześniejszymi do przodu.
@Pavel321 ; Ty robisz w aso chevroleta. Moglbys mi powiedziec czy sa jakies problemy z gwarancja jezeli chcialbym okleic w jakims zakladzie cruza czarna folia? Cruz rocznik 2012, wiec teoretycznie jeszcze rok gwarancji mi zostal.
I czy w salonach chevroleta przyciemniaja szyby? Bo tez mam zamiar, jak to wyglada? Zadnych problemow z gwarancja?
No i chcialem sobie jeszcze maske w chevym wymienic poniewaz w necie znalazlem taka za 1k$ (wyglada jak oryginalna, ale ma delikatne atrapy wlotu powietrza, imo fajny smaczek do samochodu. Moglbys mi rowniez powiedziec czy aso sprowadza jakies czesci 'tuningowe' do chevroleta, oraz jak to wyglaga z gwarancja?
I ogolnie mozecie wypowiedziec sie na temat oklejania samochodow, co o tym sadzicie ;)
Z gwarancją nie powinno być raczej problemów ale to czy ci zabiorą gwarancje czy nie to zależy od ASO gdzie kupiłeś samochód bo mają co do tego że tak powiem wolną rękę. Przyciemnianie szyb to również kwestia indywidualna salonu my takiej usługi nie wykonujemy ale nie powinno to mieć żadnego wpływu. Cześć tuningowe to nie jest problem dostępne na zamówienie w ciągu kilku dni. No i jak masz pod maską 2.0 w dieslu to postaraj się aby ci przed końcem gwarancji silnik uszczelnili bo wyszła partia tych motorów z źle położoną pastą uszczelniającą ( chyba że to już zrobili albo ten problem akurat twojego egzemplarza nie dotyczy).
Dzieki za odpowiedz, bede dzwonil do ASO w olsztynie i sie dowiadywal wszystkie. wlasnie mam 2.0 163 km, cos powaznego z ta pasta?
A jeszcze jedna rzecz mnie bardzo ciekawi, czy mozna zamienic moja tradycyjna wystajaca anetene od radia na taka np z malibu lub z insigni? (te samochody maja jak by taka pletwe zamiast antenki, bardzo mi sie to podoba) Myslisz, ze jakies problemy sa? Problemy tzn, dodatkowe dziurki, jakies przewiercanie i ogolnie grzebanie w oryginalnych rzeczach czy w dachu. Czy wystarczy wykrecic stara i wkrecic 'pletwe'?