wyleciał mi wczoraj dzik... akurat jechałem 50km/h bo dziurska straszne... migacz do wymiany, dokręcić zderzak i malutkie wgniecenie + ryski od pazurów
///
vectra b kombi
wyleciał mi wczoraj dzik... akurat jechałem 50km/h bo dziurska straszne... migacz do wymiany, dokręcić zderzak i malutkie wgniecenie + ryski od pazurów
///
vectra b kombi
Witam
Ostatnio szukam jakiejś zabawki na wakacje na działkę po niskich kosztach.
Orientuję się ktoś czemu cena taka niska ?
http://otomoto.pl/aprilia-rx-tanio-s...-M3657657.html
jakaś podpucha czy coś :D
Będzie to mój pierwszy motor, nie zależy mi na osiągania 2151 km/h , po prostu ma być dobra zabawa w deszcz i po deszczu :D
Podsunie ktoś jakąś propozycje ;) ?
Uwaga frajerzy, mam ważny komunikat xD
A tak na serio, to potrzebuje porady estetycznej. Zmieniam te lampy na poliftowe z tyłu i mam dwie opcje:
1. Kupić takie oryginalne i ew. przyciemnić folią. http://allegro.pl/lampa-tyl-tylna-le...278201844.html I wtedy wyglądają tak: http://imageshack.us/a/img600/474/dsc0301qc.jpg
2. Kupić jakieś nieoryginalne z ebaya, nawet fajnie wyglądają, cena praktycznie identyczna, tylko nie wiem czy mają homologację na UE: http://www.ebay.com/itm/01-03-PROTEG...Model:Protege5
Co wy byście wybrali? I czy jeśli miałbym takie bez homologacji to czy przy zabieraniu dowodu płaci się dodatkowo jakiś mandat? Bo jeśli nie to po prostu bym sobie zostawił te, co mam teraz i w razie zabrania dowodu szybko podmienił.
100% lepsze oryginalne + folia. Te świecidełka to wyglądają jak na Ukraińskim Aucie (łada) albo z jakiejś stodoły jak by wyjechało byle by się świeciło jak choinka i robiło buc, buc, buc ( ogólnie to takie światłą w moich stronach mają tylko Ukraińcy i 100% sieśmaków w Celicach, golfach 2 )
+ brak homologacji nie warto ryzykować
Mam prośbę o po oglądanie tego :
http://www.youtube.com/watch?v=fQ3Qx...ature=youtu.be
Nagrywaliśmy przejazdy telefonem i przypadkowo nagraliśmy żula który rozmawiał z nami xddd I powiedzcie mi czy dobre to? bo ja jak to przesłuchałem 1 raz to szczałem po nogach
Mi sie podoba opcja nr 2 znowu kwestia gustu bierz to co TOBIE sie podoba. Mozesz szukac tez z homologacja ;-)
Robię 1, tych z USA nie będę ściągał, bo za droga zabawa, a jak zabiorą dowód to jeszcze większy koszt będzie. Kupię oryginalne i zafoliuje, folia pewnie wyjdzie i tak w granicach 20 Pln, więc nawet jak mnie zatrzymają i się przyczepia to po prostu zedrę przy nich i tyle. Już się nie mogę doczekać jak będę miał komplet felg oklejony(na razie jedna zrobiona), zrobione światła, wróci od lakiernika i jeszcze radio wrzucę. Będzie best mazda ever.
Witam, mam problem, ponieważ w zeszłe wakacje ostatni raz płaciłem ubezpieczenie za samochód. Od tamtego momentu ubezpieczenie nie było płacone. Co mam teraz zrobić, aby samochód był znów ubezpieczony? Czy będę musiał ponieść duże koszty? Czy wsytarczy, że zadzwonie do ubezpieczalni i spytam, ile muszę zapłacić? Nie znam się na tym, a nie mam się kogo poradzić.
Pozdrawiam
Pierwsza wyszła tak. Może nie jest idealnie no i jakość zdjęcia nie powala, ale na żywo efekt jest dużo lepszy, zwłaszcza z daleka ;d Miała być oklejona cała, ale nie dało się wpuścić folii tu, gdzie jest teraz srebrne i dlatego trzeba było tak wyciąć. Koszt: jakieś 15-20 PLN za folię 50x50(taka na styk by była 42x42), do tego rozpuszczalnik do odtłuszczenia no i czas ;d. Malowanie takiej felgi, co prawda już wtedy całej to 100PLN, ale nie ma efektu struktury węglowej.Załącznik 293223
Co może być przyczyną, że silnik tak warkocze i ogólnie nim lekko miota jak jest na biegu ( i puści sprzęgło) a jak na luzie to nie? Nie widziałem sytuacji tylko koleżanka mi dzisiaj opisywała i nie miałem pomysłu. Dźwięk jakby się lekko "dusił". Ja stwierdziłem, że normalna sprawa bo samochód to WV Polo z 1997 r. bodajże 1.6 silnik benzyna. Ale ona mówi, że wcześniej tak nie było, dopiero jakoś od dwóch tygodni.
Zrob zdjecie z daleka tej felgi
Sam robiles? Bo wyszlo dosc chujowo szczerze mowiac (nie wiem jak prezentuje sie to na zywo)
Juz na zdjeciach widac krzywizny, "schody" w tej folii, chyba ze to pixele sie zgrywaja jakos
I tak pewnie chujowo wyjdzie, bo telefonem robię. Tato oklejał, ja się nie dotykam do tego bo bym tylko folię zmarnował. A te "schodki" mają imitować carbon xD Znaczy to jest taka faktura.Załącznik 293224Załącznik 293225
Dlatego jestem zdania że lepiej zostawić te duperele na boku i wymienić olej bo nie widzi mi się tam mazda z tymi felgami... a mocy w niej dalej 0... Z gówna bata nie uwiniesz nie ma co się oszukiwać panowie. Było zrobić po całości folia by podeszła było ją tylko opalarką dobrze potraktować...
Traktowana suszarką, ale jak się naciągało w jednym dołku to w drugim się psuło. No co do mocy to niestety prawda, ale nie zapowiada się zmiana w najbliższym czasie(swap też nie), więc robię takie duperele ;p a olej zmieniany 8kkm temu, następna zmiana za 2kkm, więc się nie czepiaj ;d
W paru miejscach widać, że są niedocięcia, więc nie mów, że taka faktura. Pewnie po założeniu kół nie będzie tego widać, ale wg mnie kasa wywalona w błoto bo efekt mizerny.Cytuj:
A te "schodki" mają imitować carbon xD Znaczy to jest taka faktura.
btw. jaki masz kolor samochodu?
ja tez uwazam ze to niewyglada fajnie ,jesli juz bym cos robil z felami to tylko hydrografika ,
zobaczcie filmik http://www.youtube.com/watch?v=h-6FOnrbnn4
http://www.youtube.com/watch?feature...QUQ4fvNJs&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Mh7TgCmtCPk
na allegro sa zestawy do kupienia
Jaaaaaa, obsrałem się :D widziałem z 2 lata temu taki filmik o malowaniu gitary. Ile to wyjdzie cenowo za komplet felg?
Co do folii to traktuje to bardziej tymczasowo, wyszło w miarę ok jak za taką cenę, pojeżdżę na tym max do zimy i w przyszłym roku coś innego się z nimi zrobi, albo kupi inne fele, w tym roku bez kasy na felunek.
ogólnie te felgi fajne były w serii, nie wiem po co takie oklejanie, na siłę chciałeś coś zmienić.
Nie wyszło, teraz wygląda to okropnie, a było normalnie, standardowo: fajnie.
No ale cóż, zawsze możesz to zdjąć ;d
jebnij PLAST DIPA , ja bym ściągał to od razu.
http://www.youtube.com/watch?v=ZJdOh...&feature=share
bicz plissss xD
napowietrzacz spalin (nie wiem co to jest ale wydaje mi sie ze dodaje powietrza na zimnym silniku aby szybciej rozgrzac katalizator i sonde lambda)w astrze f mialem to samo po odpaleniu szuszarka odłaczylem wtyczke od tego i spokój skutków ubocznych nie zauważyłem
Prosił bym o opinie na temat bmw e46 320 w dieslu i benzynie tej po lifcie i ile trzeba za taką dać która w wyposażeniu będzie miała : skórę i wielofunkcyjną kierownicę.
Oraz inne ciekawe propozycje w podobnej cenie gdyż zaczynam się juz powoli rozglądać za samochodem ( auto na około 0,5-1,5 roku)
@Fanta Tobie o Diesla chodzi 320 d 150 KM ?
Ale wyje ? Nie piszczy tak ?
Po lifcie ? 20 kawałka. Diesel - nowy comon rail - dla mnie zajebisty, nie klekocze, po programie masz taką moc która w benzynie pali 20 litrów a tutaj spalasz ledwie 8 literka... Benzyna nie mniejsza niż 2.5 - najrozsądniejsze w nich silniki to akurat 2.5... Powodzenia w szukaniu.
Zadbane sztuki będą kosztować, ale warto szukać takiej doinwestowanej, może na jakimś forum ;). Ogólnie opinie o tym samochodzie są bardzo dobre, grunt to się nie poddawać przy kolejnych oględzinach któregoś auta z kolei. Jeżeli dorwiesz coś niezmęczonego, to nie ma się czego obawiać :). Diesel po lifcie ma usunięte większość usterek, z którymi borykało się większość 320d sprzed modernizacji. I nie ma już pompy wtryskowej. Jeśli masz kasę na utrzymanie tego auta, nie zastanawiałeś się nad 330d?
330d troche za mocne jak na pierwsze auto moim zdaniem . Możecie jeszcze wypisać z jakimi usterkami borykają się te modele i jakie są koszty orientacyjne napraw ? oraz inne propozycje samochodów . Mam zamiar sprowadzić sobie owy samochód więc dlatego chcę do 2.0 bo mniejsze opłaty
@farmer
Dlatego napisałem ze chcę te auto na 0,5-1,5 roku a potem będę szukał czegoś lepszego jak ogarnę jazdę z napędem na tylnią oś.
3 litrowy disel od bmw to silnik legenda ,jeden z najlepszych silnikow jakie zbudowano , jak kupowalem auto to duzo o tym sie na czytalem
http://www.auto-swiat.pl/1-30d-ile-w...-diesel-od-bmw
brat dorwal 320d (dokładnie rok temu), 2002r (juz po lifcie) z wielofunkcyjna kierownicą, tapicerka welur, 175k przebiegu (prawdziwy), kombi, na oryginalnych alufelgach za 19 koła (nie licząc opłat za sprowadzenie; warto było tyle zapłacić). Stan auta b. dobry. Jakoś niedawno trafiło mu akurat amorki na tyle wymienić i to wszystko przez ten czas eksploatacji. Oszczędna jazda w trasie 6,5, miasto 7,5-8. Zimą gorzej bo 10,5 (miasto).
I Ty i ja o tym mówimy, mówisz o bmw po lifcie. Więc tam takowe montowano. Myślisz że 2.0d to taki po pierdółek ? No więc jak na pierwsze auto będzie to dla Ciebie jak odrzutowiec... Jak zrobisz program to możesz serie 3.0 łykać jak chcesz - a spalaniem nadal wygrywasz nad 3 litrówką. Więc, z diesla 2.0, z benzyny to co sobie tam wymyślisz - ja nie patrzyłbym na mniej niż 2.5, według mnie to auto nie jest nawet dobrze dociążone z silniczkami 1.6 - dziwnie się to prowadzi... Naprawy wiadomo nie tanie szczególnie po lifcie...
Można se zadać pytanie co to ku... jest auto 44 tyś przebiegu. Wyje, piszczy, stuka. Przecież powinien odpalać bezszelestnie i tak samo pracować, nie wnikam z czego to wszystko robią i kto to składa ale dupy nie urywa jak przy 50 tyś już tam wszystko słychać... Powiem Ci tak kolego - olać jeździć, chcesz cicho ? Kup porządny samochód... Nic tam dziać się nie może, jeździć i sobie nie zawracać gitary : )
Legenda ale czy potrzebne to wgl komu ? Dla mnie taką samą legendą jest 2.0. A spalanie nadal mniejsze...
nie wiem czy nie lepszym wyborem nie będzie 320 benzyna bo przez te 10k-15k kilometrów przez ten czas co będę miał w benzynie na pewno mniejsze koszty napraw będą .
Hehe to obadaj to: Thalia mojej mamy, 2009r. aktualnie jakieś 29k przebiegu i schodzi na desce lakier z plastików(taka guma bardziej niż lakier), w zawieszeniu coś stuka, silnik dziwnie pracuje, w jednych drzwiach uszczelka chyba nie kompletna, bo strasznie szumi. Ale chuj, kupię nowy samochód, bo starym się boję jeździć xD
Przyznaję rację.
Wiem... to mnie martwi... widziałem teraz parę serwisówek marki KIA, dziękuje to co tam się dzieje przy przebiegu 70kkm ( oczywiście nikt o nią nie dba ) ale to nie zmienia faktu że przy tym przebiegu z autem nic nie powinno się dziać, porównywaliśmy to do kolegi golfa mk3 1.9 tdi - aktualnie 320 000 na desce a KIA pod względem sprawności odstaje znacznie... Niestety, idą wszyscy na łatwiznę po to by każdy do koryta doszedł na moment- fabryka montuje tanie gówno i karze płacić za zamienniki duże pieniadze, użytkownik musi kupować i wymieniać a serwisy moją akord bo samochodów w tygodniu przerabia się w hurtowych ilościach. Dla tego kiedyś była bida w sklepikach z częściami, stary mercdes w dieslu miał elektronikę na niespełna 10 bezpiecznikach i paru przekaźnikach, teraz diesel jest tak nafaszerowany elektroniką że nie ma mowy o naprawie tego bez kompa, interfejsu...
No takie czasy, kiedyś samochód był jak dom- kupowało się na kilkanaście lat+. Teraz to zwykła rzecz robiona po to aby się zepsuć.
A jakie naprawy niby maja cie czekac po przejechaniu 10-15 tysiecy? Do wymiany rozrząd i inne podstawowe elementy, w dieslu i benzynie koszty beda praktycznie te same, jak kupisz dobry egzemplasz to nie powinien sie psuc. No kurwa, po co wg kupowac auto skoro ma sie rozjebac po 15 tysiecach km?
Jebać nowe auta, porządne bryki skończyły się na czasie Passata B5FL, Audi A6 C5 itd.
Teraz szmelc robią, nie warto nawet na to patrzeć jak nie ma się kasy, żeby za 3-4 lata nowe auto znowu kupić.
W dieslu dużo droższe naprawy nie oszukujmy się, same wtryski to koszt gołego silnika benzynowego jak nie z osprzętem:D Nie ma reguły na psucie się auta, co więcej nie ma reguły na to że jak zrobisz remont będzie lepiej ! Przykładowo dwumas - kupujesz zadowolony dwumas bo Ci padł, koszta załóżmy że 1500 zł. Wymieniasz odpalasz coś nie gra, lepiej ale to nie to samo. Wyciągasz oddajesz na gwarancji dostajesz drugie jest nieco lepiej, ale za 30 km użytkownik z braku wiedzy jak wgl jeździć dieslem rozpi.... kolejny dwumas... Nie ma nic trwałego i nic pewnego w aktualnych czasach, części nie raz trafiają do ponownego obiegu, zakłady zajmują się regenerowaniem najdroższych elementów takich jak właśnie dwumas czy turbo - jak to robią ? Wiadomo... Kiedy regeneracja sprężarki kosztuje 1000 zł, a nie wiem czy sama zmienna geometria nie kosztuje więcej bo np, garret nie wprowadził zamienników i idzie tylko kupić oryginały. Więc regeneracja to zwykłe czyszczenie + uszczelnienie + ustawienie tego...
no przez te 10-15 tys km zawsze może się coś uszkodzić w samochodzie . Juz sam nie wiem co wybrać mam taki mętlik w tej głowie od wybierania samochodu nadal nie padły inne propozycje niz bmw e46 czekam dalej .
Pytałeś o bmw i dostałeś odpowiedź : D jeżeli od razu skłaniasz się ku bmw to zakładam że masz dość sprecyzowane zachcianki, bo nie napisałeś że może "passata" bym kupił... Jak masz 20 / 25 tyś. Masz duże pole do popisu, najpierw obczaj co jest w kraju, jak bmw to rejestruj się na forach klubowiczów i szukaj, szukaj - samo nie przyjdzie to nie tak działa. Weź kogoś ze sobą kto coś w temacie ma do powiedzenia, na forach często oferują pomoc więc od tego można zacząć, nie uważam że e46 to zły wybór na 1 czy na 8 samochód w swoim życiu... kwestia odnalezienia tej która warta jest ceny.