Kup golfa 2 albo 3 i to będzie moim zdaniem najmniejsze zło.
Kup golfa 2 albo 3 i to będzie moim zdaniem najmniejsze zło.
i do tego golfiaki nie są tak pokorodowane. 1.6 diesel bez turbo w golfie 2 i masz super ekonomiczne autko. Uważaj tylko na składaki i lepiej kup coś za tysiaka ,a te dwa przygotuj na wkład - na pewno będzie potrzebny.
dodam jeszcze, ze za taka cene to musisz po prostu jezdzic i ogladac i to musisz robic z kims kto ogarnia, bo szrota, doslownie, w tej cenie kupic łatwo (biorac pod uwage, ze nie celujesz w tico i cc :))
jezeli bedziez chcial mimo wszystko kupic jakies autko ktore kosztuje ponizej sredniej ceny za model, to na rdze na nadwoziu nie ma bardzo co patrzec- jakos to mozna 'zalepić', a tym samochodem nie bedziesz jezdzil i tak dlugo na pewno. wieksza uwage zwracaj na podwozie(rdza), bo tam moze byc juz nieciekawie jak gdzies autkiem pierdykniesz.
NO i oczywiscie chcesz autko za male koszta, to patrz na czesci eksploatacyjne- akumulator, opony, zeby potem nie generowac kosztów, ale niektórych rzeczy nie unikniesz.
Wiec, z tych podanych propozycji pozakreslaj oferty i szukaj, szukaj, nie ma co sie napalac na 1 model, bo np tych fordów, co podał Farmer to raczej mało jest na sprzedaż i ciezko trafic taki i to jeszcze w tak niskiej cenie,
MEXE, teoretycznie tak, ale w praktyce to co on moze kupic za tysiaka?- nic z tego co by spelnialo normy
tak w ogóle to jeszcze polonez jest fajną opcją, ale jak dla mnie to troche 'wiocha' jezdzic np tico, cc, poldkiem w mlodym wieku. Ale wiadomo, ze niektorzy chca sie POUCZYC JEZDZIC, inni NIE MAJA PIENIEDZY, niektorzy SA PASJONATAMI, a jeszcze inni odziedziczyli taki samochod czy coś. Nic do nich nie mam, tym bardziej jak się nie przelewa. To Tylko moje prywatne odczucia
szukacie oszczednego autka to prosze: http://otomoto.pl/citroen-ax-C27332310.html
z cena nie ma problemu, dogadamy sie. Jak jakies pytanie to prosze pisac tutaj, priv, dzwonic, przyjezdzac ogladac.
małe które auto za tysiaka spełni normy, takie za 3 też mają z tym problemy. Przegląd to nie jest problem, kumplowi przegnite do cna punto I podbili i hula, śmiga. Kwestia podejścia.
słyszałem ,że ten diesel jeździ nawet jak nie jest zalany :D na pewno oszczędny, za 1.8k dobre autko.
trójka miała jakąś wadę konstrukcyjną pod przednią szybą, koroduje toto ostro (nie wiem czy nie poprawili tego później), ale taka dwójka trzyma się z rdzą o wiele lepiej niż japońce i jak na swój wiek jest bardzo dobrze.
Mogę mojego poniacza sprzedać, bo i tak powoli szukam BMW:D silnik 1.5 83km, 4x szyby elekt. po remoncie zawieszenia itd:D
1.8k a jak ktoś przyjedzie i będzie sensownie gadał to 1.5k i zabiera. Wszystko sprawne i nie boje się nim jechać nawet i dziś na drugi koniec polski ;p przy bardzo niskim spalaniu. Wiec na początek komuś polecam, niestety potrzebuje większe auto :< a przywiązałem się do cytrynki :(
@up potwierdzam dwojka miala dobre blachy
Ktoś szukał też taniego wyglądającego auta: ojciec kolegi sprzedaje vectrę b 1.8 benz. 98rok. Cena chyba 3,5k, nie działa klimatyzacja (sprężarka do wymiany)
leony 1.9 tdi takie:
http://allegro.pl/seat-leon-1-9-tdi-...903474328.html
to dobre auta są? :D Zawsze mi się leony podobały, a nie wiedziałem że 6biegową skrzynię mają :D
To samo co golf tylko w innej, ładniejszej budzie. Imo dobre auto.
Dobre auta. Trwałość na poziomie reszty grupy vw, dużo części na rynku, może kiedyś też się za takim będę rozglądał :)
a to że 6biegowa skrzynia nie ma jakiegoś minusa ? Większość vw ma 5biegową nie, a tu 6 to raczej tak łatwo nic pasować nie będzie.
orientujecie sie jak jest z trwaloscia i kosztami eksploatacji alfy romeo GT ewentualnie 159 1.9 diesel? Zacheca mnie lekko sportowy charakter tych aut, ale niektorzy odradzaja mi je ze wzgledu na rzekomą awaryjnosc.
aj tam, dużo golfów i pasków miało 6biegówkę. Poza tym to się w tym autach nie sypie, nie ma co się martwić. A ten dodatkowy bieg idealny na autostradkę, w połączeniu z automatem to już w ogóle bajka.
Leon fajne auto bardzo, lepsze od golfa, a na dodatek nie kradną tak dużo (o ile w ogóle jest wysoko w rankingach). Jedynie ceny są dość wysokie, ale warto dać.
Oba modele bardzo okej. Zdarzają się oczywiście drobne usterki (w końcu to fiat), ale silniki nie zawodzą i części są dość tanie. Design jest mistrzowski, sam postanowiłem, że następnym autem będzie 159.
Fiatowski 1.9 to dobry silnik, w alfach często są problemy z elektroniką. Chrzestna mojego brata kiedyś miała 147 bodajże, ale to chyba z rok i chyba nie narzekała. Koszty napraw, części zobacz na forum alfaholików.
Nowe alfy się poprawiły, ale owszem - elektryka w grupie fiata zawsze była słabym punktem. Z tego co udało mi się wyczytać na temat 159 to pada wszystko jak u mnie w bravolocie - czujnik temp. ,wycieraczka/ki i tym podobne drobnice (aczkolwiek ważne i trzeba naprawiać). Silnik 1.9JTDm 8v (120 KM) jest podobno niezniszczalny.
No, ale ten nowszy JTDm jest lepszy (trwalszy). Ogólnie 1.9 diesel fiata jest bardzo dobrym silnikiem, ale np. w takich BBMach dwumas i turbo często się sypało zbyt szybko.
Z tego co mi wiadomo to benzyniaki miały tylko parę niechlubnych wyjątków (np. 1.4 12v), reszta bardzo okej, największym problemem były wiązki przewodów ,nie sam silnik.
A wzięło się to z tego, że stare benzynowe m50 były idiotoodporne i na prawdę trzeba było się starać żeby je zajechać.
http://autokult.pl/2010/03/27/najche...chody-w-polsce
Kradną dużo jednak :) i tutaj nie ma się co dziwić
autko godne poleceni., jezeli chodzi o uzywane, to ja raczej bym kupowal w PL, bo NIEM to na 100% maja w chuj przebiegi
Kupować w PL i POLSKI SAMOCHOD, a nie sprowadzany z Niemiec. (to miałem na myśli)
Czy jeśli CB radio zostało zdelegalizowane w Polsce bo niespełnia danych norm, to używanie tego CB Radia jest nielegalne, czy tylko nie można nim handlować? I drugie pytanie, czy takie CB radio jets nie ważne w ogóle, czy tylko te modele, które zostały wyprodukowane po dacie delegalizacji?
Trzeci w rankingu, golf i passat tak nisko? Wydaje mi się to dziwne, ale kłócić się nie będę z faktami ;)
już nie ma co tak przesadzać, te z PL są zazwyczaj droższe, dużo mniejszych przebiegów nie mają ,a i wyposażenie mniej bogate. Wystarczy dobrze poszukać ,książka serwisowa, jeden właściciel itd.
a tak swoja droga na co zwracacie uwage przy kupnie?
Ostatnio dorwałem taką check-listę z serwisu Hondy. Jakieś 5 str A4 punktów co należy sprawdzić przy kupnie. Do tego miernik i naprawdę nie idzie bubla kupić.
Polecacie kupowanie aut za granicą - Niemcy, Belgia, Holandia. Ludzie jak sprowadzają, to już oni mniej za to biorą niż normalne ceny, a co dopiero jakbym kupił tam z 1. ręki. Co o tym sądzicie?
Po pierwsze jeśli kupisz bezpośrednio od właściciela to zawsze będziesz miał taniej, bo handlarz profit musi mieć. Do tego taki właściciel raczej nie przekręci licznika i powie o aucie wszystko, bo w końcu je użytkował. Handlarz gówno powie, cene podwyższy i jeszcze auto często rozkradnie z drobiazgów, które potem trzeba kupować i się denerwować.
A najlepsze kraje to Belgia, Holandia i ew. Austria. Niemcy już się trochę popsuli.
Miał ktoś styczność z jakimiś szrotami stamtąd? Jakieś miejsca godne polecenia.
Pany, chciałbym sobie wrzucić ze dwa głośniki z tyłu w deskę(focus sedan). Na początku chciałem wrzucić tubę, ale stwierdziłem, że takie dwa głosniki będę lepszym wyjście. Z czasem zmienię resztę fordowskich głośników, ale grają całkiem fajnie dlatego to nie jest priorytetowy wydatek. Dostanę za 400zł dwa głośniki? Oczywiście mogę wydać więcej, ale rzuciłem orientacyjne hasło.
Takie przybytki jak szroty na zachodzie Europy są raczej dość drogie i nie opłaca się tam grzebać. Wybór będzie podobny jak u nas.
@up
http://allegro.pl/listing.php/search...ategory=0&sg=0
jak widać nawet do 100 zł dostaniesz. Pozostaje tylko kwestia tego jak dobrej jakości chcesz te głośniki.
Mexe, nie chcę być nie miły, ale wiadomo ,że szukam czegoś co w miarę gra. Mógłbyś mnie odesłac do specjalnego forum o car audio, ale pytam tutaj, bo chyba po to jest ten temat żeby się wymieniać doświadczeniem. Najgorsze jest to ,że puściłeś mi zwykłe puste hasło na allegro gdzie niczego się nie dowiem przy rozbiciu 50zł-1000zł+.
Czy są wygłuszone przez budowę drzwi to nie wiem, ale ja na pewno się w to nie bawiłem. Co do tych głośników z tyłu to tak mam. Ogólnie mam cztery głosniki(po jednym na drzwi) ,ale jechałem dzisiaj pożyczonym audi gdzie był wykupiony pakiet car audio za około 10 tysięcy. Ma tam generalnie 16 głośników i to własnie zasugerowało mi, że po co mi tuba skoro okrążając się głośnikami też będę miał fajny efekt. Swoją drogą miałes styczność ze sprzętem za wcześniej wymienione 200zł-300zł od sztuki?
Dalej czekam na odpowiedź.
Ostatnio czytam bez-wypadkowe.net i niemcy się wcale nei popsuli, tylko trzeba kupić wóz od rodowitego niemca, który normalnie polaczkom nie sprzeda samochodu, bo mu szkoda. Zapłacisz swoją cenę, ale dostaniesz porządny egzemplarz i ze znakomitą historią. Tylko nie jedź w dresie i lawetą, znajdź kogoś, kto mówi dobrze po niemiecku, a nie łamanym niemieckim na migi, ubierz się normalnie, a nie jak cwaniaczek, co przyjechał po samochody za pół ceny i wtedy dostaniesz to, po co przyjechałeś. Normalny niemiec nie sprzeda swojego wozu ciapatemu albo polaczkowi czy innemu ukraińcowi, bo mu szkoda, więc musisz wyglądać porządnie i zachowywać się, jak ktoś kto chce ten samochód dla siebie. Wiem, że może to głupie ale tak już tam jest i tyle. Oczywiście to nei znaczy, że inne kraje odpadają, ale po prostu dalej idzie dostać dobry wóz w niemczech.Cytuj:
MAZDASPEED napisał
Nie w deskę. Jak już chcesz coś na dwóch głośnikach zbudować to odseparowany zestaw ( tu Helix, Hertz, jeżeli masz kasę polecam Morel Tempo 6 ) Oczywiście do nich przydałby się jednak wzmacniacz szczególnie do morel tempo, Helix zapierdziela nawet pod radyjkiem znośnie. To zamontować w drzwi przednie wcześniej je wygłuszając np matami APP są w przystępnych cenach. Drzwi wewnątrz jak i na zewnątrz. Niskie tony na wysokości uszu skierowane na pasażera i kierowcę ( okolice słupków) będzie to już jakaś scena, tył może zostać seryjny choć jakiś zestaw power bassa też tam mógłby zagościć. To taki zestaw za nie dużą kasę który naprawdę może cieszyć nie jakiegoś audiofila ale przeciętnego kierowce :)
#edit
Dorównać audio w audi to trochę nie łatwe zadanie, te autka mają wygłuszenia a po zatem bose dba o scenę muzyczną w nich... Prawidłowy montaż ustawienie głośników dużo zmienia, zabudowa ( litraż ) zabudowy wszystko musi być obliczone wtedy można mieć jakość porównywalną w takich audi :)
Otóż to. Polaki biedaki to by zaraz tałsena albo i dwa ojro chcieli za nic żeby im zejść. Ale jak mu się gotówę do łapy da tyle, ile chciał bez zbędnych udziwnień, to nie powinien mieć nic przeciwko. Dojczlandy się trochę popsuli, od kiedy turasy się wzięły za autohandel, a nasi sprzedawcy najczęściej tam się zaopatrują. Inna sprawa, że tam juz są takie układy, że dobre auta znikają zanim jeszcze właściwie pójdą na sprzedaż, w Belgii tez dobre auta stoją po wysokich cenach, mało któremu polskiemu handlarzowi opłaca się bezwypadkowe, pewne auto stamtąd sprzedawać po cenie średniej za dany rocznik, bo po prostu by z torbami poszedł i nie wyrobił do pierwszego. Holandia to nie wiem, ale wydaje mi się, że podobnie jak w Niemczech. Sąsiad kiedyś auta sprowadzał, rodzicom przywiózł z "Autozentrum Hilden". Wyglądają na porządnych, w internetach są.
Nie ma miejsca godnego polecenia. Są tam szroty po których stoi 50 samochodów identycznych modeli różniące się tylko kolorami:P
http://www.autoscout24.de - zobacz sobie tutaj
Czy da się zczipować AUDI A3 1.9 TDI 90km na np 110./130 koni albo więcej? Chodzi o to, że jutro może stanę się właścicielem, ale bym chciał w przyszłym tygodniu zczipować. Facet który mi go sprowadził powiedział, że auto nie jest awaryjne, bo to 1.9 TDI 90km i NIE ma pompowstryskiwaczy a na allegro są same czipy do pompowstryskiwaczy ;/
2000r audicy, full wyposażenie oprócz skóry.
Tam chyba AGR, ALH były. Swoją drogą poczekaj trochę jeszcze z tym chipem, najpierw upewnij się, że silnik jest w dobrej kondycji.
Siema, co myslicie o Hondzie Civic 5gen? Budzet maly, ale to ma byc pierwszy samochod- 5,5tys.
/hondzia najlepiej w budzie Coupe.