Reklama
Strona 6 z 11 PierwszaPierwsza ... 45678 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 76 do 90 z 162

Temat: Wielki spis map edytorów(Sim0ne+RME)!

  1. #76
    cherryq

    Domyślny

    Oficjalnych programów jeszcze ich autorzy nie udostępnili. Jak tylko to uczynią, dodam do listy ; )

  2. #77
    TomcioX

    Domyślny

    Mam nadzieje że nie długo udostępnią bo szczerze powiedziawszy sępie się na map edyta pod 8,2 a nawet 8,21
    Pytanie mógłby ktoś powiadomić na priv jak wyjdzie silnik pod 8,2 ??

  3. #78
    kamillos75

    Domyślny

    czy do edytowania map w tibi są tylko te dwa rodzaje map edytorów czy są jeszcze jakies inne? Proszę o odpowiedz bo bardzo mi zależy

  4. Reklama
  5. #79
    Avatar %RyboL%
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Apode <3 =*
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    #up
    nie nie ma, przynajmniej ja o żadnym nie słyszałem



    #top
    Cienki trochę ten spis jeśli chodzi o RME.

    Moja prośba:

    Działający RME 8.11 oraz 8.2[jak wyjdzie] oba wraz z Tibia.dat i tibia.spr
    Ostatnio zmieniony przez %RyboL% : 10-07-2008, 14:28

  6. #80
    cherryq

    Domyślny

    Cytuj %RyboL% napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Działający RME 8.11 oraz 8.2[jak wyjdzie] oba wraz z Tibia.dat i tibia.spr
    Nie ma pod 8.11 jak i pod 8.2. Jak wyjdzie, to od razu zaktualizuję.

    #edit
    Cytuj Recsio napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I use 1.0.4a for my 8.11 server and it works without any problems
    Aha, I havent changed anything of otb, spr or dat so it's default for both RME and TFS
    Oh, czyli RME v.1.0.4a działa także pod 8.11 ; )
    Ostatnio zmieniony przez cherryq : 10-07-2008, 14:41

  7. #81
    konto usunięte

    Domyślny

    dzięki :) wielkie

  8. Reklama
  9. #82
    konto usunięte

    Domyślny

    Chlopie niewiem jak ci dziękować !! Robie teraz ots pod 7.92 silnik Zorzin, a do niego trzeba OTMapEditor 0.4.55 który tutaj się znajduje. Teraz spokojnie moge zabrać się do edyta mapki!! Wielkie dzięki.

  10. #83
    konto usunięte

    Domyślny

    Kiedy włączam Remere's wyskakuje mi bląd.
    Can not find tibia 8.10 data. <--- Z Pamięci :/ Ale cos takiego...

  11. #84
    jajaje_A_jajaje

    Domyślny

    Wgraj do folderu z map editor tibia.spr tibia.dat i tibia.pic << te ostatnie nie jestem pewien xD

  12. Reklama
  13. #85
    Xadrian

    Domyślny

    Cherry, cherry, twoje formatowanie suxi! :D
    Wielki Spis Mapedytorów
    Pierwotna część tematu - Azeroth#24
    Update - cherryq
    Aby ściągnąć podaną wersję MapEdytora, kliknij w jego nazwę.
    1. Dodatki:
    a) Creatures.xml - 7.92
    b) Tibia.dat - 7.92
    c) Tibia.spr - 7.92
    d) Pliki DLL

    2. Remere's Map Editor:
    a) Remere's Map Editor v.1.0.4a
    • Installer now checks if .NET 2.0 is installed.
    • Unicode support. Should now work under Ubuntu "out of the box" (wxWidgets Unicode is standard AFAIK)
    • Added a Recent files menu.
    • You can now search for items using CTRL+F (Show Spawns moved to S)
    • You can now list unique items, items with action IDs and containers containing items using Edit->Find Unique.
    • You can now search for any brush using the Jump to Item menu, you can switch between searching for brushes/items using CTRL+J
    • Improvements to all dialogs, they should now have more appropriate sizes.
      Bug fixes:
    • Editor no longer incorrectly treats files as "pre 7.6"
    • Brushes now render correctly when "Show Only Colors" is enabled
    • Eraser is now visible when using a circular brush
    • Minimap checkbox now reflects whether the minimap is displayed or not
    • Town IDs now start at 1
    • Rune charges are now saved
    • Items no longer display in "Others" if they're present in another category
    • Copy & Cut now handles spawns/creatures
    • You can now set the data directory to point to another directory (mainly useful for debugging)
    • Rerandomizing the entire map should no longer reset stairs etc.
    • Creature palette is now sorted by name.
    • Creature palette should now update correctly when importing monsters and NPCs.
    1. Simone's Map Editor
    a) OTMapEditor 0.51
    • Added nologout/nopvp/pvpzone support
    • Updated the icon (Thanks Heliton)
    • Fixed a bug were some items where not shown in the item list.
    b) OTMapEditor 0.5
    • Updated to 8.1 format
    • Removed all deprecated items from the material window
    c) OTMapEditor 0.4.78 experimental
    • Experimental release with auto-borders
    • Updated the creatures.xml and materials.xml (thanks Rudixx)
    • Added enable/disable auto-border function (Edit->Auto borders), you can temporarly enable auto-borders if you hold down Ctrl while drawing.
    • Made the focus-rectangle stand out a bit to make it easier to see if auto-border is enabled.
    • Increased the layer number for grass borders
    • Fixed a bug with remaped types wouldnt have the same layer number as its remaped type
    d) OTMapEditor 0.4.59 - 8.00
    • Teraz powinien dzialac z systemem Windows Vista x64
    • Przebudowany, wieksza waga plikow, lecz nie wymaga plików DLL!
    • Zmieniono kilka ustawien, teraz nie potrzeba framework .net 2.0 do uruchomienia programu
    e) OTMapEditor 0.4.55 - 7.92
    • Poprawka wersji 0.4.54(bug, fatal error[...]4).
    f) OTMapEditor 0.4.54 - 7.92
    • Funkcja Template Działa na wszystkich itemach.
    • Dodane okno,w którym są wszystkie action i unique id na mapie(podwójne kliknięcie jest równe przejściu do pozycji uid lub aid)
    • Edytor teraz czyta pliki items.otb i items.xml(obydwa razem).
    g) OTMapEditor 0.4.52 - 7.9
    • Dodany Eksport Housetitles(domków)
    • dodany wygląd potworów/npc z addonami w edytorze(zmieniamy w creatures.xml)
    • Kreatury po funkcji template maja poprawne zacieniowanie
    h) OTMapEditor 0.4.50 - 7.8
    • Poprawiony bład z złymi kolorami w napojach
    i) OTMapEditor 0.4.4.90 - 7.6
    • eksport minimapy
    • Dodawanie itemów do kontajnerów(zrób kopie mapy zanim to zrobisz!)
    j) OTMapEditor 0.4.4.87 - 7.6
    • Ziemia może posiadać teraz action/unique id!
    • 0.4.488b build 5 (eksperyentalny)
    k) OTMapEditor 0.4.488b build 4 (eksperymentalny)
    • Pokazuje błąd gdy nie wykryje potwora/npc w creatures.xml
    • Usunięty "Remove Tool", teraz działa tylko Select Tool,przy kopiowaniu mapy musimy brać kopiuj/wklej.
    • Ulepszone ciągnięcie i przesuwanie(select tool)
    l) OTMapEditor 0.4.488b build 2 (eksperymentalny)
    • Dodane wczytywanie i zapisywanie npc na mapie
    • Eksperymentalne okno "Multiple-Material"
    • Pokazuje tylko opcje aktywnego piętra
    • poprawione błędy
    m) OTMapEditor 0.4.487
    • automatyczne id drzwi domków
    • poprawione błędy
    n) OTMapEditor 0.4.486
    • dodano "minimap"
    • dodany "house-maker"
    • pliki xml zapisują się o 300% szybciej
    • dodane lepsze błędy gdy ładowanie mapy nie powiedzie się.
    • poprawione błędy
    o) OTMapEditor 0.4.480
    • poprawiony błąd z napojami nie pokazującymi poprawnego koloru
    p) OTMapEditor 0.4.479
    • Poprawione błędy z 0.4.478
    r) OTMapEditor 0.4.478
    • Dodane pozycje miast
    • Gumka ma większe rozmiary(1x1 zabiera tylko itemy z ziemi,nie zabiera ziemi/podłogi)
    • Można wpisać tekst na tabliczkach w map edyotrze
    s) OTMapEditor 0.4.477
    • Dodana funkcja Template[do zmienienia starych brzegów itd. na nowsze(działa tylko na brzegach)]
    t) Starsze wersje:
    Ostatnio zmieniony przez Xadrian : 24-07-2008, 18:47

  14. #86
    konto usunięte

    Domyślny

    Wgraj mi ktoś tibia.spr i tibia.dat błagam!
    Za kazdym razem jak instalje tibie instaluje mi sie tibia 8.21!!!
    Prosze o download.

  15. #87
    Avatar Pan Rooker
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    34
    Posty
    20
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    RME nie chce sie wlaczyc co mam zrobić?
    Zdjecie w zalaczniku

  16. Reklama
  17. #88
    Avatar Azkah
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    35
    Posty
    68
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Pan Rooker napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    RME nie chce sie wlaczyc co mam zrobić?
    Zdjecie w zalaczniku
    Masz zainstalowane .NET Framework 2.0? Jeżeli masz to istnieje jeszcze możliwość, że masz zainstalowane rme na pulpicie albo w moich dokumentach wtedy też ma problemy z uruchomieniem. Jeżeli wszystko ok to nie wiem :/

  18. #89
    Avatar Redrax
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    65
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Sorry ze pytam, ale jestem lekko zacofany jesli chodzi o map editory.
    Wiem ze Xadrian dawal upload map editora pod 8.2 - ale nie byl on zbytnio czytelny, swiezy - poprostu panowal haos.

    Mam wiec pytanie.
    Czy istnieje nowsza wersja SimeOne MapEditor 8.2?
    Poukladana, czytelna?

    Przepraszam jesli cos przeoczylem.

    Cherry napisal ze jesli wyjdzie to go zaktualizuje - no ok, nie wiem tylko czy zaspal, czy poprostu jeszcze nie ma editora...

    Chcial bym prostej odpowiedzi :
    Jest, lub nie ma - jesli jest to prosze o namiary ;)
    Pozdrawiam,
    Ostatnio zmieniony przez Redrax : 27-07-2008, 14:01

  19. #90
    Avatar Azkah
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    35
    Posty
    68
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Redrax napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sorry ze pytam, ale jestem lekko zacofany jesli chodzi o map editory.
    Wiem ze Xadrian dawal upload map editora pod 8.2 - ale nie byl on zbytnio czytelny, swiezy - poprostu panowal haos.

    Mam wiec pytanie.
    Czy istnieje nowsza wersja SimeOne MapEditor 8.2?
    Poukladana, czytelna?

    Przepraszam jesli cos przeoczylem.

    Cherry napisal ze jesli wyjdzie to go zaktualizuje - no ok, nie wiem tylko czy zaspal, czy poprostu jeszcze nie ma editora...

    Chcial bym prostej odpowiedzi :
    Jest, lub nie ma - jesli jest to prosze o namiary ;)
    Pozdrawiam,
    Nie jeszcze jej nie ma killavus coś tam tłumaczył o tibii.otb ale nie wiem pewnie jak wyjdzie to będzie głośno :)

    Edit:
    Aaa no tak ^.-
    Ostatnio zmieniony przez Azkah : 28-07-2008, 10:20

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [RME Map Edytor]Problem z rme Kernel32.dll
    Przez Blukonet w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-12-2010, 22:02
  2. [8.4] Sim0ne's map editor
    Przez kuba_k31 w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-06-2009, 15:57
  3. Sim0ne Map Editor ; )
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post: 31-08-2007, 13:39

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •