Reklama
Strona 8 z 11 PierwszaPierwsza ... 678910 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 106 do 120 z 162

Temat: Wielki spis map edytorów(Sim0ne+RME)!

  1. #106
    konto usunięte

    Domyślny

    Nie wiem czemu ale te linki mi nie działają :/

  2. #107
    Avatar Z!emn!ak
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Northrend.
    Posty
    141
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Moglby ktos rehosta zrobic ? :< Nie moge paru edytorow sciagnac ; p

  3. #108
    konto usunięte

    Domyślny

    Naprawde ładny spisik ;) wszystko o mapedytorach w jednym temacie zebrane. Mi to się nie przyda bo jestem już doświadczonym mapperem, ale newbie to się napewno przyda.

  4. Reklama
  5. #109
    Xadrian

    Domyślny

    RME 1.1.1
    http://remeresmapeditor.com/marklar.php

    1.1.1

    • Opening a map through explorer now opens it in a new tab (instead of a new window). Configureable through settings.
    • Window now flashes when loading completes.
    • Fixed bug where the entire editor window would refresh while drawing.
    • Editor should now crash less when downgrading a map containing new items.
    • The editor no longer crashes when clicking on the minimap without a map open.
    • Redo now works correctly when used repeatedly.
    • Fixed the eraser brush.
    • Fixed house palette not updating properly when closing a tab (causing a crash).
    • Fixed bug with menus not updating.
    • Fixed bug with changing palette background color.


  6. #110
    konto usunięte

    Domyślny

    Bardzo fajny spis map editorów

  7. #111
    TomcioX

    Domyślny

    Prawda bardzo fajny spis
    ściągnął bym sobie najnowszy ale mam politykę zabezpieczeń :P

  8. Reklama
  9. #112
    wsz1993

    Domyślny

    Wie ktoś możę jaki poziom jest poziomem ziemnym ( Ground Level ) W Remere's Map Edytorze? Gdy daję na 0 to wtedy nie mogę robić podziemi ;(

    @Down: Dzięki, naprawdę mi pomogłeś ;) ( Rep poszedł )
    Ostatnio zmieniony przez wsz1993 : 11-12-2008, 09:46

  10. #113
    Avatar Lussi
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Droga mleczna/ System gwiazdy Słońce/ Ziemia/ Europa/ Polska/ Lubelskie/ Kraśnik/...
    Wiek
    50
    Posty
    99
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    wzniesienia:
    0-szczyt - dachy, najwyższe punkty gór
    1-szóste piętro - lepiej skończyć budowle itp. tutaj
    2-piate pietro - jak zaczynam od ziemii to zwykle kończe budowle na tym poziomie
    3-czwarte pietro - poziom wysokich gor, dachow, i wysokich wierzy
    4-trzecie pietro - poziom wyzszych budynkow
    5-drugie pietro, poziom budynkow
    6-pierwsze pietro, poziom gor
    7-parter, "poziom ziemii
    Podziemia:
    8- -1 najczęściej płytkie jaskinie - ja daje nietoperze, myszy, niedźwiadki, wilki, sarny, itp.
    9- -2 Tu mogą się mieszać groźniejsze z tymi mniej groźnymi potworami, byle nie za duża różnica, i ten sam gatunek
    10- -3 w zależności od miejsca mogą być dragi, orki, lub minotaury
    11- -4 tu mogą być ich groźniejsze odmiany
    12- -5 tu mogą się kończyć questy, mogą być bossy
    13- -6 tu to tak róźnie. Najczęściej kończę na tym poziome stawiając bossa i questa albo coś.
    14 i, 15- -7 i -8 tych poziomów używam do dokańczania mapy - areny, jakieś dziury z lawą: np. dokończenie jakiegoś wulkanu, etc.

    0-15 to współrzędna "z"
    w rme można zmieniać podłogi: page up, page down(nie wiem jak to na normalnym, bo mam laptopa)
    Tyle się rozpisałem mam nadzieję, że nie dostane warna ani nic :)

    Opcja :P
    Możesz, tylko nie widać niższych poziomów jak masz "0".






    Ps. A wie ktoś kiedy wyjdzie rme pod 8.40?
    @down mam ten nowy rme, ale dalej nie jest pod 8.4 :P

    OtFans user: 8.40s support estimated completion time?
    I'm just curious

    Remere: 2009.




    About a week would be my estimate, but I don't make any promises!

    Otfans user: Gogogo =)
    I can't wait to use the new 8.4 =)
    Ostatnio zmieniony przez Lussi : 11-12-2008, 19:22

  11. #114
    Avatar Azkah
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    35
    Posty
    68
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Nowy RME :] Szybko co nie?

    1.1.2

    * Undraw now works for doodad brush (same as using the eraser)
    * Eraser now finally works.
    * Fixed crash when pasting without having cut/copied anything.
    * Optimizations to rendering.
    * Fixed bug where you could have an area selected in drawing mode.
    * Fixed crash with selection.
    * Jump to Brush now sorts RAW brushes by item ID, not name.
    * Improved unique search.
    * Fixed corruption of towns when bringing up the map statistics screen.
    * Deleting/Cutting tiles now causes border refresh.
    * Fixed crash when selecting a tool brush, switching to another palette, entering/exiting prefrences and then clicking Q.

    Download


    @down
    Dup ani nie zważyłem >.<'
    Ostatnio zmieniony przez Azkah : 11-12-2008, 18:17

  12. Reklama
  13. #115
    cherryq

    Domyślny

    @Azkah
    Po co to piszesz? Dodałem ten edytor już kilka godzin temu.
    Ostatnio zmieniony przez cherryq : Dziś, 14:46.
    ...no chyba, żeby ludzie się dowiedzieli, że wyszedł nowy. Ale przecież sami mogą sprawdzić ; )

  14. #116
    Avatar dragonkiller
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Siemiatycze
    Posty
    55
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Może ktoś już wie którego będzie wydana nowa wersja SME i RME pod protokół 8.40???

  15. #117
    Mousepad

    Domyślny

    Cytuj dragonkiller napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Może ktoś już wie którego będzie wydana nowa wersja SME i RME pod protokół 8.40???
    RME koło tygodnia.

    8.4 is not supported, and the reason is that the OTServ software has not yet been updated to support protocol 8.4, once it is the editor will follow. Expect another update within a week or so!
    ~Remere

  16. Reklama
  17. #118

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    20
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Chciałbym spytać czy ktoś z Was jest już może szczęśliwym posiadaczem SME 8.4 z wszystkimi grafikami? Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś go wrzucił na jakiś serwer i zapodał linka, bo naprawdę sporo szukałem na necie i znalazłem tylko SME 8.4 Trojan Version albo SME 8.4 Bez Grafik Z 8.4. o0

    Pozdrawiam.

  18. #119

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    27
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Ja za to czekam na RME 8.4, ale jak narazie bez skutku ;/ Remere zapowiadał, że ok. tydzień po Up'ie już będzie, a minęły prawie 2. Co jest?

  19. #120
    Avatar Azkah
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    35
    Posty
    68
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Nowy rme
    1.1.3
    • 8.4 support!
    • Fixed 7.6 data files.
    • Fixed bug with floor menu not updating.
    • Fixed bug where editor would take "Cancel" as "No" in the "are you sure" dialog.
    • Fixed a few minor bugs...


    http://www.remeresmapeditor.com/marklar.php

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [RME Map Edytor]Problem z rme Kernel32.dll
    Przez Blukonet w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-12-2010, 22:02
  2. [8.4] Sim0ne's map editor
    Przez kuba_k31 w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-06-2009, 15:57
  3. Sim0ne Map Editor ; )
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post: 31-08-2007, 13:39

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •