Oficjalnych programów jeszcze ich autorzy nie udostępnili. Jak tylko to uczynią, dodam do listy ; )
Wersja do druku
Oficjalnych programów jeszcze ich autorzy nie udostępnili. Jak tylko to uczynią, dodam do listy ; )
Mam nadzieje że nie długo udostępnią bo szczerze powiedziawszy sępie się na map edyta pod 8,2 a nawet 8,21
Pytanie mógłby ktoś powiadomić na priv jak wyjdzie silnik pod 8,2 ??
czy do edytowania map w tibi są tylko te dwa rodzaje map edytorów czy są jeszcze jakies inne? Proszę o odpowiedz bo bardzo mi zależy
#up
nie nie ma, przynajmniej ja o żadnym nie słyszałem
#top
Cienki trochę ten spis jeśli chodzi o RME.
Moja prośba:
Działający RME 8.11 oraz 8.2[jak wyjdzie] oba wraz z Tibia.dat i tibia.spr
dzięki :) wielkie
Chlopie niewiem jak ci dziękować !! Robie teraz ots pod 7.92 silnik Zorzin, a do niego trzeba OTMapEditor 0.4.55 który tutaj się znajduje. Teraz spokojnie moge zabrać się do edyta mapki!! Wielkie dzięki.
Kiedy włączam Remere's wyskakuje mi bląd.
Can not find tibia 8.10 data. <--- Z Pamięci :/ Ale cos takiego...
Wgraj do folderu z map editor tibia.spr tibia.dat i tibia.pic << te ostatnie nie jestem pewien xD
Cherry, cherry, twoje formatowanie suxi! :D
Wielki Spis Mapedytorów
Pierwotna część tematu - Azeroth#24
Update - cherryq
Cytuj:
Aby ściągnąć podaną wersję MapEdytora, kliknij w jego nazwę.
1. Dodatki:
a) Creatures.xml - 7.92
b) Tibia.dat - 7.92
c) Tibia.spr - 7.92
d) Pliki DLL
2. Remere's Map Editor:
a) Remere's Map Editor v.1.0.4a1. Simone's Map Editor
- Installer now checks if .NET 2.0 is installed.
- Unicode support. Should now work under Ubuntu "out of the box" (wxWidgets Unicode is standard AFAIK)
- Added a Recent files menu.
- You can now search for items using CTRL+F (Show Spawns moved to S)
- You can now list unique items, items with action IDs and containers containing items using Edit->Find Unique.
- You can now search for any brush using the Jump to Item menu, you can switch between searching for brushes/items using CTRL+J
- Improvements to all dialogs, they should now have more appropriate sizes.
Bug fixes:- Editor no longer incorrectly treats files as "pre 7.6"
- Brushes now render correctly when "Show Only Colors" is enabled
- Eraser is now visible when using a circular brush
- Minimap checkbox now reflects whether the minimap is displayed or not
- Town IDs now start at 1
- Rune charges are now saved
- Items no longer display in "Others" if they're present in another category
- Copy & Cut now handles spawns/creatures
- You can now set the data directory to point to another directory (mainly useful for debugging)
- Rerandomizing the entire map should no longer reset stairs etc.
- Creature palette is now sorted by name.
- Creature palette should now update correctly when importing monsters and NPCs.
a) OTMapEditor 0.51b) OTMapEditor 0.5
- Added nologout/nopvp/pvpzone support
- Updated the icon (Thanks Heliton)
- Fixed a bug were some items where not shown in the item list.
c) OTMapEditor 0.4.78 experimental
- Updated to 8.1 format
- Removed all deprecated items from the material window
d) OTMapEditor 0.4.59 - 8.00
- Experimental release with auto-borders
- Updated the creatures.xml and materials.xml (thanks Rudixx)
- Added enable/disable auto-border function (Edit->Auto borders), you can temporarly enable auto-borders if you hold down Ctrl while drawing.
- Made the focus-rectangle stand out a bit to make it easier to see if auto-border is enabled.
- Increased the layer number for grass borders
- Fixed a bug with remaped types wouldnt have the same layer number as its remaped type
e) OTMapEditor 0.4.55 - 7.92
- Teraz powinien dzialac z systemem Windows Vista x64
- Przebudowany, wieksza waga plikow, lecz nie wymaga plików DLL!
- Zmieniono kilka ustawien, teraz nie potrzeba framework .net 2.0 do uruchomienia programu
f) OTMapEditor 0.4.54 - 7.92
- Poprawka wersji 0.4.54(bug, fatal error[...]4).
g) OTMapEditor 0.4.52 - 7.9
- Funkcja Template Działa na wszystkich itemach.
- Dodane okno,w którym są wszystkie action i unique id na mapie(podwójne kliknięcie jest równe przejściu do pozycji uid lub aid)
- Edytor teraz czyta pliki items.otb i items.xml(obydwa razem).
h) OTMapEditor 0.4.50 - 7.8
- Dodany Eksport Housetitles(domków)
- dodany wygląd potworów/npc z addonami w edytorze(zmieniamy w creatures.xml)
- Kreatury po funkcji template maja poprawne zacieniowanie
i) OTMapEditor 0.4.4.90 - 7.6
- Poprawiony bład z złymi kolorami w napojach
j) OTMapEditor 0.4.4.87 - 7.6
- eksport minimapy
- Dodawanie itemów do kontajnerów(zrób kopie mapy zanim to zrobisz!)
k) OTMapEditor 0.4.488b build 4 (eksperymentalny)
- Ziemia może posiadać teraz action/unique id!
- 0.4.488b build 5 (eksperyentalny)
l) OTMapEditor 0.4.488b build 2 (eksperymentalny)
- Pokazuje błąd gdy nie wykryje potwora/npc w creatures.xml
- Usunięty "Remove Tool", teraz działa tylko Select Tool,przy kopiowaniu mapy musimy brać kopiuj/wklej.
- Ulepszone ciągnięcie i przesuwanie(select tool)
m) OTMapEditor 0.4.487
- Dodane wczytywanie i zapisywanie npc na mapie
- Eksperymentalne okno "Multiple-Material"
- Pokazuje tylko opcje aktywnego piętra
- poprawione błędy
n) OTMapEditor 0.4.486
- automatyczne id drzwi domków
- poprawione błędy
o) OTMapEditor 0.4.480
- dodano "minimap"
- dodany "house-maker"
- pliki xml zapisują się o 300% szybciej
- dodane lepsze błędy gdy ładowanie mapy nie powiedzie się.
- poprawione błędy
p) OTMapEditor 0.4.479
- poprawiony błąd z napojami nie pokazującymi poprawnego koloru
r) OTMapEditor 0.4.478
- Poprawione błędy z 0.4.478
s) OTMapEditor 0.4.477
- Dodane pozycje miast
- Gumka ma większe rozmiary(1x1 zabiera tylko itemy z ziemi,nie zabiera ziemi/podłogi)
- Można wpisać tekst na tabliczkach w map edyotrze
t) Starsze wersje:
- Dodana funkcja Template[do zmienienia starych brzegów itd. na nowsze(działa tylko na brzegach)]
- OTMapEditor-0.20
- OTMapEditor-0.21
- OTMapEditor-0.25
- OTMapEditor-0.30
- OTMapEditor-0.32
- OTMapEditor-0.35
- OTMapEditor-0.361b
- OTMapEditor-0.365
- OTMapEditor-0.366
- OTMapEditor-0.36b
- OTMapEditor-0.4
- OTMapEditor-0.401
- OTMapEditor-0.420
- OTMapEditor-0.421
- OTMapEditor-0.425
- OTMapEditor-0.434
- OTMapEditor-0.437
- OTMapEditor-0.442
- OTMapEditor-0.445
- OTMapEditor-0.446
- OTMapEditor-0.447
- OTMapEditor-0.4471
- OTMapEditor-0.4472
- OTMapEditor-0.4473
- OTMapEditor-0.4474
- OTMapEditor-0.4475
- OTMapEditor-0.4476
Wgraj mi ktoś tibia.spr i tibia.dat błagam!
Za kazdym razem jak instalje tibie instaluje mi sie tibia 8.21!!!
Prosze o download.
RME nie chce sie wlaczyc co mam zrobić?
Zdjecie w zalaczniku
Sorry ze pytam, ale jestem lekko zacofany jesli chodzi o map editory.
Wiem ze Xadrian dawal upload map editora pod 8.2 - ale nie byl on zbytnio czytelny, swiezy - poprostu panowal haos.
Mam wiec pytanie.
Czy istnieje nowsza wersja SimeOne MapEditor 8.2?
Poukladana, czytelna?
Przepraszam jesli cos przeoczylem.
Cherry napisal ze jesli wyjdzie to go zaktualizuje - no ok, nie wiem tylko czy zaspal, czy poprostu jeszcze nie ma editora...
Chcial bym prostej odpowiedzi :
Jest, lub nie ma - jesli jest to prosze o namiary ;)
Pozdrawiam,