Maciek_1993 napisał
Ale magic knighta i fairy wykorzystać jako food czy zostawić póki co i w dalszym etapie gry to z nimi zrobić (sylph już teraz jest bardziej przydatna chyba niż fairy XD)?
Water garuda wydaje sie strasznie przeciętny więc skupiłem się na inu póki co (chyba kwestia tego przebudzenia jak mówicie xd)
No ale zrobię tak jak mówicie ( najpierw przebudzić inu, water garude czy warbeara, bo na moim poziomie jeszcze ciężko te awaken itemy lecą więc musiałbym skupić się na jednym)
No i co z wind pixie którą Shao polecał?
Ma sobie być i też się później przyda czy przy tym co mam ją olać ? :D
W ogóle dzięki za obszerne odpowiedzi bo wbrew pozorom, jak się nie ogarnia wszystkiego to ta samemu można nieźle zjebać dobre moby w tej grze :D
Btw jak najefektywniej expić moby?
Bije sobie tamor deserta 3 poziom ( 650~ expa za rundę ), bo inu bez problemu sam to czyści w moment a reszta łapie expa za darmo, nic innego chyba nie daje rady bić żeby było szybciej/lepiej, stąd pytanie czy robię coś źle i powinienem móc expić gdzieś indziej, czy po prostu muszę doexpić do momentu aż dam radę w lepszym miejscu ( i co to za miejsce będzie ;d )
Ja Magic Knighta i Fiary przeznaczyłem na food (miałem 2x 4 gwiazdki więc je z użyłem na zrobienie SYlph 5) Te Awekingi bo są kurewsko ważne. Wbrew pozorom garude i war beara łatwo przebudzić.
Nie wiem co 1 ja bym stawiał na Inu->Warbear-> Garuda ale po przebudzeniu wszystko się przyda więc pokolei tak jak hale będą otwarte żywiołu tak tego dnia budzisz jednego.
Wind pixie też ok, przebudzić i expić.
Ja warbearem expie na faimon i jest przedobrze tam tylko tak się składa, że expiłem wodne (i do tego leczące) więc szło easy ale no warbear pozwoli Ci zrobić dużo mapek i sporo hallów. U mnie jest summonem nr 1.
Zakładki