8.0 - manafluidy, uhy dla eka, UE, jeden exhaused, wandy, mlvl dużo daje do DMG, czary z 8.6
A powinno być:
8.0 - manafluidy, uhy dla eka, UE, jeden exhaused, wandy, mlvl dużo daje do DMG, czary z 8.0
Proszę mieć to na uwadze w głosowaniu!
Witam.
Po długich namysłach i namowie mojego kolegi Vultura, postanowiłem reaktywować mojego war ots'a - Twierdza.
Samego serwa hostowałem już za dzieciaka na domowym kompie z prostą, swoją mapą na 1/1, klient bodajże 7.6. Osiągałem wtedy wyniki 50-90 graczy (na Neostradzie 2 mb! :D).
Do dnia dzisiejszego zostały mi tylko dwa (nie moje) zdjęcia z Twierdzy 7.6:


Oczywiście od tamtej wersji serwa zostały same zarysy (głównie questy) oraz pomysł, lecz piszę ten temat w jednym celu, a zaraz się dowiecie w jakim.
Krótki zarys, abyście wiedzieli na czym stoicie:
-klient będzie 8.60 - zwykły
-Elfbot/boty będą legalne
-postacie na 1/1
-priv postacie po osiągnięciu 350 lvl(lvl może się zmienić) oraz po zrobieniu wszystkich questów na 1/1
-serwer dla 100-150 graczy
-4 templa (coś na wzór Venore, City, Desert, Underground)
Czemu "stary" klient 8.60? Głównie przyzwyczajenie oraz nie widzę sensu robić wszystkiego od zera tylko dla monutów i grafik.
Czemu Elfbot/bot legalny? Każdy dobrze wie, że nie da się w 100% zrobić antybota, a przewaga w PVP między graczem bez bota a graczem który złamał zabezpieczenia i ma bota byłaby kolosalna. A dając "wolną rękę" co do bota, każdy ma równe szanse.
Przerabiałem to już nie raz na swoich oraz nie swoich serwerach i zdania nie zmienię.
Serwer teoretycznie mam gotowy, ale w praktyce tak do końca nie jest. Nie podaje żadnych dat startu ani nic przybliżonego. Wolę sobie grzebać powoli i testować wszystko przez np. pół roku, niż dać wam bubla za X tygodni - mi się nie śpieszy.
Lecz tutaj pojawia się pytanie, dla którego piszę ten temat.
Jaki byś widział system czarów na takim war serwerze?
1. 7.4 - manafluidy, uhy dla eka, UE, jeden exhaused, bursty, lvl dużo daje do DMG
2. 8.0 - manafluidy, uhy dla eka, UE, jeden exhaused, wandy, mlvl dużo daje do DMG, dodatkowe czary takie jak: exori gran, exori con, exori hur
3. 8.6 - wszystkie potiony, ek tylko UHP, osobny exhaused dla atakujących/support/heal czarów, żywioły (frigo, tera, flam, vis)
4. 10.9~ - cooldowny, najnowsze czary (exori gran ico, Exori Max Vis etc.)
5. Custom - może jakiś mix niektórych rzeczy z np. 7.4 i 8.6?
Na bank jak już "wszystko będzie gotowe", będę poszukiwał 4 testerów którzy to sprawdzą balans i zdadzą swoje relacje.
Jak jakieś pytania, pisać śmiało.
Zakładki