Reklama
Strona 375 z 391 PierwszaPierwsza ... 275325365373374375376377385 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 5,611 do 5,625 z 5855

Temat: Hearthstone

  1. #5611

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    w sensie co wejscie dodatku odchodza najstarsze karty ze standardu; nie jest tak?
    Nie. Rotacja odbywa się raz w roku na który przypada. Następna odbędzie się za rok podczas wyjścia pierwszego nowego dodatku 2018 co spowoduje jednoczesne wypadnięcie do wilda wszystkich dodatków z 2016 (Old Gods, Karazhan i Gadżeton).

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ta roślinka przyzywa małą roślinkę i też na nią rzuca spella, imo to pod quest paladina było zrobione, ale że jest on niegrywalny no to elo
    Dokładnie o tym myślałem, no ale quest niegrywalny to roślinka automatycznie też. Blizzard jak już dodaje jakieś legendy i chce pod nie coś robić to najlepiej daje pod to sensowne wsparcie, a nie wymieszanie z poplątaniem, gdzie koniec końców z tego całego budowania synergii dla quest palka w obecnym dodatku najlepiej wyszedł Tarim, bo w ogóle nie jest z nią powiązany, lol. Trochę szkoda, że na sensowne wsparcie do np. purify trzeba było czekać aż do Un'goro. Moim zdaniem dobrze zaplanowana gra nie powinna być budowana w ten sposób, że człowiek przez dwa dodatki ma niegrywalne karty, tylko po to, żeby dostać wsparcie po 6 miesiącach, bardzo daremne i nigdy nie ma pewności, że w ogóle do tego dojdzie (mało pamiętam przykładów, gdzie jakaś gównokarta dostałą mocne wsparcie w HS).
    Ostatnio zmieniony przez Władca Marionetek : 30-06-2017, 22:03

  2. #5612

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    198
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Nie no ale troche przesadzili z tymi rotacjami. 3 razy w roku bedziesz mial dodawane jakies 150 kart z kazdym update, a za rok wszystkie te karty ida do Wild i zbieranie nowych.
    Przeciez juz bardziej na hajs to poleciec nie mogli ;D

  3. #5613
    Avatar Toxik
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Yalahar
    Wiek
    30
    Posty
    3,823
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Władca Marionetek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hearthstone to zwykła bezmyślna RNG clownfiesta z debilną budową nastawioną mocno na grę pod curve (gdzie bez niej mocno odstajesz w tyle jeśli przeciwnik miał dobry draw i wiele z tym zrobić nie możesz, no chyba że liczyć na RNG, bo jak mówiłem już to RNG clownfiesta), z najbardziej bezczelnym modelem na naciąganie na kasę w karciankach, które grałem (poza Duel of Chempions, gdzie gra była już tak nastawiona P2W, że aż zdechła). Lepsze gry o podobnym systemie to chociażby Shadowverse (gdzie chociażby system ewolucji pozwala się wydostać z sytuacji, gdy grasz 2-3 tury pas lub gównokarty co w HS oznaczałoby pewną śmierć) lub The Elders Scrolls Legends (system dobierania darmowej karty co spadek 5 HP, które mogą nawet pozwolić sczyścić stół przeciwnika jeśli będzie szedł zbyt mocno face), a o grach pokroju Magic The Gathering lub jej klonów jak Eternal nawet wspominać nie będę. bo to by było kopanie leżącego w tym momencie (Gwinta to już w ogóle, bo to inny typ gry, najbardziej wpisujący się w pasjans).
    Jak chcesz to może ci coś napiszę bardziej szczegółowo, ale póki co nie mam czasu na rozwodzenie się nad gównogierką od Blizzarda, która jest pośmiewiskiem w większości karcianych społeczności jakie znam (inb4 to na chuj grasz - bo to była jedna z moich pierwszych karcianek online i mam w niej konto od czasu Naxramass, więc porobię z przyzwyczajenia te questy i jedną arenkę dziennie).
    Mylisz się co do Shadowverse. Chyba nigdy w tę grę nie grałeś, jeśli uważasz, że granie on-curve ma tam mniejsze znaczenie albo że możesz sobie pozwolić na pasowanie.
    Prawda, że jest dużo mniej RNG, do tego grę bardzo lubię, bardziej niż HS (nie zabijają kompletnie combo decków przez płaczków więc jest w grze całkiem sporo OTK decków, a nawet karta z tekstem 'you win the game', a dla mnie to super sparwa) ale brak balansu jest ostatnimi czasy jeszcze gorszy niż w hearthstonie. Ewolucje fajny system, ale z tak potężnym curve jakie miał shadow, a teraz neutrale, to niestety nie wygra.

    Ogólnie o SV można dużo dobrego powiedzieć, jest wiele bardzo ciekawych mechanik, story mode, art jest imo bardzo fajny (a wykopki pare stron wczesniej ze japonska pedofilia to x-D), do tego jest o wiele bardziej przyjazna dla darmowego gracza, ale jednak z balansem są problemy. Ostatni dodatek to straszny power creep, do tego Cygames unikają jak mogą nerfienia legend (jedyny nerf legendy był jeszcze za bety, a teraz zamiast naprawić źródło problemu to nerfią inne karty). Zapowiedzieli teraz co prawda comiesięczne zmiany w kartach, ale co z tym zrobią to się okaże.

    Do tego w hearthstonie możesz sobie pograć normalnie control deckiem nawet na najwyższym poziomie, bo mimo, że gra trochę faworyzuje aggro to jednak poza jade nie ma takich przegranych matchupów. W shadowverse control nie ma sensu. Gra jest przede wszystkim na telefon i Cygames nie chcą dłużacych się gierek, legendy za 8+ many kończą gierki i to jest nie do powstrzymania. Jakiś eachtar czy inny aegis i koniec twojej próby control. Jak ktoś lubi 10+ minut gierki i wielkie mind gamesy to niestety nie shadowverse.


    Ogólnie co kto lubi, jeśli ktoś się nastawia na competitive gierkę to HS nie jest dobrym wyborem i koniec. Argument, że 'lepszy' gracz ma lepsze win % jest trochę do dupy bo coś takiego można powiedzieć o każdej grze losowej, ale sęk w tym, że w pojedynczej grze RNG ma tak ogromne znaczenie, że potrafi decydować gry z miejsca. Ja osobiście nie mam z tym większego problemu, gram w magica od lat i tam jest to samo (choć chodzi bardziej o draw niż o rng efekty których niewiele), ale rozumiem, że komuś z tego powodu taki Duelyst albo Gwint może się podobać bardziej.

    Ale HS ma mnóstwo mocnych stron, nie ma skomplikowanych mechanik, jest prosty jak drut i 'śmieszne' RNG, więc casualowych graczy wygrywa i to się pewnie nie zmieni. No i przede wszystkim - Blizzard i świat warcrafta. Samo to wystarczy by ludzie grali.
    Ostatnio zmieniony przez Toxik : 05-07-2017, 23:50

  4. Reklama
  5. #5614

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    198
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie co kto lubi, jeśli ktoś się nastawia na competitive gierkę to HS nie jest dobrym wyborem i koniec
    Wreszcie ktoa ma normalna podejscie. Bo tyle ile ludzi broni HS tym ze w Turniejach itp wygrywa skill to serio .... Przeciez to jest 80% luck ze dobierzesz idealna karty a przeciwnik bedzie mial kupe rozdanir i drawy.
    Ale pewnie ktos zaraz zaprzeczy i powie ze skill tez jest wymagany. Gdzie wustarvY pograc w ta gre 2 miechy poogladac strimy potem nakupowac sb pakietow (jak sie stac) i jestes w legendzie ot co. Tyle z tej gry mozna wyciagnac ;)
    Zawsze tak bylo a teraz dobrym przykladem jest quest rogue. Dostanie dobry start hand i z 2 drowy zajebiste i nie ma chuja zeby wygrac na niego. Jesli beda chujowe drawy insta przegrana i tal.jest z wiekszoscia deckow ;((

    Ale gierka i tak spoko dla zabicia czasu dla casualcow ktorzy chillujam

  6. #5615
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,172
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    Cytuj Helios napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Bo tyle ile ludzi broni HS tym ze w Turniejach itp wygrywa skill to serio ....
    nikt tak nie mówi

  7. #5616
    Avatar Toxik
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Yalahar
    Wiek
    30
    Posty
    3,823
    Siła reputacji
    16

    Domyślny




  8. Reklama
  9. #5617
    Avatar spleen
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    7
    Posty
    5,006
    Siła reputacji
    24

    Sprzedam CS:GO w formie giftu na steam za 4 kluczyki.

  10. #5618
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,172
    Siła reputacji
    30

    Ostatnio zmieniony przez Taidio : 07-07-2017, 09:04

  11. #5619

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mylisz się co do Shadowverse. Chyba nigdy w tę grę nie grałeś, jeśli uważasz, że granie on-curve ma tam mniejsze znaczenie albo że możesz sobie pozwolić na pasowanie.
    Prawda, że jest dużo mniej RNG, do tego grę bardzo lubię, bardziej niż HS (nie zabijają kompletnie combo decków przez płaczków więc jest w grze całkiem sporo OTK decków, a nawet karta z tekstem 'you win the game', a dla mnie to super sparwa) ale brak balansu jest ostatnimi czasy jeszcze gorszy niż w hearthstonie. Ewolucje fajny system, ale z tak potężnym curve jakie miał shadow, a teraz neutrale, to niestety nie wygra.

    Ogólnie o SV można dużo dobrego powiedzieć, jest wiele bardzo ciekawych mechanik, story mode, art jest imo bardzo fajny (a wykopki pare stron wczesniej ze japonska pedofilia to x-D), do tego jest o wiele bardziej przyjazna dla darmowego gracza, ale jednak z balansem są problemy. Ostatni dodatek to straszny power creep, do tego Cygames unikają jak mogą nerfienia legend (jedyny nerf legendy był jeszcze za bety, a teraz zamiast naprawić źródło problemu to nerfią inne karty). Zapowiedzieli teraz co prawda comiesięczne zmiany w kartach, ale co z tym zrobią to się okaże.

    Do tego w hearthstonie możesz sobie pograć normalnie control deckiem nawet na najwyższym poziomie, bo mimo, że gra trochę faworyzuje aggro to jednak poza jade nie ma takich przegranych matchupów. W shadowverse control nie ma sensu. Gra jest przede wszystkim na telefon i Cygames nie chcą dłużacych się gierek, legendy za 8+ many kończą gierki i to jest nie do powstrzymania. Jakiś eachtar czy inny aegis i koniec twojej próby control. Jak ktoś lubi 10+ minut gierki i wielkie mind gamesy to niestety nie shadowverse.


    Ogólnie co kto lubi, jeśli ktoś się nastawia na competitive gierkę to HS nie jest dobrym wyborem i koniec. Argument, że 'lepszy' gracz ma lepsze win % jest trochę do dupy bo coś takiego można powiedzieć o każdej grze losowej, ale sęk w tym, że w pojedynczej grze RNG ma tak ogromne znaczenie, że potrafi decydować gry z miejsca. Ja osobiście nie mam z tym większego problemu, gram w magica od lat i tam jest to samo (choć chodzi bardziej o draw niż o rng efekty których niewiele), ale rozumiem, że komuś z tego powodu taki Duelyst albo Gwint może się podobać bardziej.

    Ale HS ma mnóstwo mocnych stron, nie ma skomplikowanych mechanik, jest prosty jak drut i 'śmieszne' RNG, więc casualowych graczy wygrywa i to się pewnie nie zmieni. No i przede wszystkim - Blizzard i świat warcrafta. Samo to wystarczy by ludzie grali.
    Tak, curve ma mniejsze znaczenie, bo grywalne (przed dodatkiem najnowszym) były karty jak ancient lion, cudgel, Grimnir (z pierwszych, które przychodzą mi do głowy, w przypadku grimnira chodzi mi natomiast nie tyle o efekt 4 dmg, tylko fakt, że jak zagrasz 1 i 2 turę pas to on w 3 pochłania miniony z 1 i 2 przeciwnika dzięki dobrym bazowym statsom i tauntowi), które potrafiły zrobić removal + dostawałeś ciało na stole, a teraz doszedł z takich kart, np. young levi lub bigknucle i sam system ewolucji sprawia, że mając gorszy curve niż przeciwnik niekoniecznie zostajesz w tyle, bo twój minion dostaje szarżę, którą możesz się wymienić ze stołem przeciwnika, a w HS co najwyżej możesz gapić się jak przeciwnik wystawia/buffuje miniony dalej albo użyć removal/mass removal i stracić turę nie robiąc nic. Pisałem już o tym, że w HS problemem jest brak tego typu kart, które są jeszcze bardziej potrzebne w nim niż w SV (bo tam mówię masz system ewolucji, który daje szarżę) i ostatnią tego typu mocną kartę był Reno, który w momencie, gdy przeciwnik zbytnio cię pocisnął na początku dawał jakąś możliwość przeżycia + ciało i następną turę na ogarnięcie sytuacji, natomiast Blizzard dodaje coraz więcej kart, które wymagają właśnie grania pod curve, żeby dostać z niej bardzo dobrą wartość (np. ten dinozaur co ewoluuje jedynkę w 2 turze) lub kart RNG, kiedy ich jest już wystarczająco. Teraz to co najwyżej liczyć możesz właśnie na RNG jeśli przeciwnik będzie mocno do przodu. Co do przerąbanych kart to muszę się zgodzić, ale pod koniec poprzedniej mety wcale tak źle nie było (wykształciła się dobra decklista storm heavenu, midrange i agro sworda, agro i vengance blooda, d-shift i tempo daria dalej grywalne, więc mimo, że Dragon i Shadow miały największą liczbę graczy to nie było tak, że decki tier 2 były niegrywalne), natomiast dopiero teraz wypuszczono zbyt dużo dobrych kart do blooda ze zbyt dużą liczbą win condition i zabiło to cały ladder (więc jeśli ktoś chce grać w tę grę teraz, czyli na stan dzisiejszy to radzę poczekać do nerfów pod koniec tego miesiąca), bo neutral blood według statystyk (co prawda miały tylko chyba z 5 dni, skoro dopiero co wyszedł) ten deck ma 79% winratio na jedną z klas, natomiast na najbardziej zatechowaną pod niego klasę (bodajże to dotyczyło dirt rune lub aegis heavena) ma winratio 49% co wciąż jest kosmiczną liczbą zwracając uwagę, że to decki zatechowane jak najbardziej pod rozwalenie blooda (identyczna sytuacja była w HS w mecie przed Gadżetonem i w czasie Gadżetonu, gdzie Blizzard tłumaczył się, iż jest wszystko w porządku, bo shaman ma tylko pięćdziesiąt kilka procent winratio, pomijając kompletnie fakt, że wtedy dobra połowa laddera techowała się najbardziej jak mogła przeciw aggro i midrange, czyli między innymi właśnie shamanowi).Obecna meta, czyli ta co dopiero weszła w SV jest najgorszą w tej grze (dla porównania dla graczy HS jest w niej źle jak w Gadżetonie, a może i nawet gorzej, bo tam przynajmniej były 2-3 decki tier 1 [Reno Warlock, Midrange/Agro Shaman i Pirate Warrior], a nie 1), natomiast poprzednia moim zdaniem wcale tragiczna nie była (poza rampowaniem w kosmos Dragona, bo przed Shadowem i Echtarem dało się zatechować, natomiast przeciw Dragonowi nic nie dało się zrobić i jednie można było się modlić, że go się przegoni jakimś agro lub combo), no ale może mam zwyczajnie już zaniżone standardy po tym ile grałem w HS.

    Wracając do sprawy HS to widzę, że 2 legendarki na klasę zadomowiły się już na stałe, bo teraz zamiast questa będzie karta rycerza śmierci i nie jestem z tego pocieszony, bo już pisałem wolę jakość nad ilość i dostać w miarę ok karty teraz zamiast liczyć, że Blizz może da wsparcie za dodatek lub dwa. Ciekawi mnie natomiast ta pseudo przygoda, która da nam za darmo jedną z legendarnych kart rycerzy śmierci (no chyba, że to tylko nic więcej niż plota to szkoda w sumie by było), bo jest to mile widziane skoro Blizzard już odpuścił sobie tworzenie normalnych dodatków z przygodami. Fajna sprawa z tym podwójnym goldem za questy, bo wzięli pomysł z SV z ich identycznym eventem, więc to się chwali.

  12. Reklama
  13. #5620
    Avatar Cremacer
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    30
    Posty
    630
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    wątpie, że plota, bo to devy mówiły na tym całym ogłoszeniu

  14. #5621

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Cremacer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wątpie, że plota, bo to devy mówiły na tym całym ogłoszeniu
    I jak to będzie wyglądać? Będzie normalne skrzydło przygody czy zestaw questów jak w Gadżetonie?

  15. #5622
    Avatar Bromon
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    477
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Normalnie skrzydła chyba, walki z bodajże 9 bossami, ponoć dużo trudniejsza niż do tej pory. W nagrodę losowa legenda i chyba paczki.

  16. Reklama
  17. #5623

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Bromon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Normalnie skrzydła chyba, walki z bodajże 9 bossami, ponoć dużo trudniejsza niż do tej pory. W nagrodę losowa legenda i chyba paczki.
    Będzie trzeba to kupować za golda czy będzie dostępne za darmo? Jeśli za darmo to git, może wreszcie pogram w HS dłużej niż jedna arena na kilka dni.

  18. #5624

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    76
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    https://eu.battle.net/hearthstone/pl...frozen-throne/
    Tu możesz sobie obadać jak to mniej wiecej będzie wyglądać a przygoda ma być darmowa.
    ...

  19. #5625

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Nepalus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    https://eu.battle.net/hearthstone/pl...frozen-throne/
    Tu możesz sobie obadać jak to mniej wiecej będzie wyglądać a przygoda ma być darmowa.
    A to bardzo ładnie. Dzięki wielkie.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam KOD BETA HEARTHSTONE (EU)
    Przez hurray w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-10-2013, 18:12
  2. Sprzedam Hearthstone BETA Key
    Przez etrum w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2013, 13:28
  3. Sprzedam Hearthstone beta - konto
    Przez Night w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2013, 15:18
  4. Faeria - Nowa gra karciana, rywal Hearthstone
    Przez Xoltro w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2013, 14:07
  5. Kupię Beta Key do Hearthstone
    Przez PpK w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-09-2013, 15:25

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •