Reklama
Strona 293 z 391 PierwszaPierwsza ... 193243283291292293294295303343 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 4,381 do 4,395 z 5855

Temat: Hearthstone

  1. #4381
    Avatar Simoneq
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    30
    Posty
    1,322
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Knife juggler nadal OP, w sumie szkoda tylko moltena bo bedzie mozna go zagrac dopiero poniezej 5 HP.
    Smieszna sprawa z sowa, teraz za 1 many wiecej mamy spealbreakera 4/3 XD

  2. #4382
    Avatar Mega Filip
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Leszno
    Posty
    3,013
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Mieli wyjebać tego BGHa a nie zwiększać mu koszt o 2. Tak czy tak będzie w każdym decku

  3. #4383
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,172
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    wszystko zależy jakie decki będą królować na standardzie, bgh był w 90% przypadków na booma używany a jego nie będzie

  4. Reklama
  5. #4384
    Avatar Oryks
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    2,672
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    to co zrobili z blade furry to chyba jakieś nieporozumienie? kto w ogóle narzekał na jego moc? ogólnie nie ma bardziej znerfionej karty od blade furry w historii hsa

  6. #4385
    Avatar Mega Filip
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Leszno
    Posty
    3,013
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wszystko zależy jakie decki będą królować na standardzie, bgh był w 90% przypadków na booma używany a jego nie będzie
    Zobacz jakie dodają karty, wyobraź sobie jaka będzie meta. Gry będą o wiele dłuższe, większe miniony, a to jest łatwy clear na nie

  7. #4386
    Avatar Oryks
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    2,672
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    mam nadzieję że w nowej mecie będą jakieś combo decki, bo to jest najbardziej fun to play dla mnie, WRÓĆ KURWA, NIECH BĘDZIE CHOCIAŻ JEDEN TAKI DECK TO BEDE ZADOWOLONY

    przypomne: grim patron ded, combo druid ded, combo warlock ded, oil rogue ded, murloc paladin ded
    Ostatnio zmieniony przez Oryks : 20-04-2016, 21:48

  8. Reklama
  9. #4387

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    628
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    za disenchant zlotej karty po nerfie dostaje sie jej oryginalny koszt?

  10. #4388
    Avatar bercik
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Rojca
    Wiek
    36
    Posty
    421
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Ja tam się cieszę z tych nerfów, nie wszystkich ale po kolei:
    - Ancient of Lore - był grany w każdym decku druida, dobranie karty liczone jest jako ~1,5 many, więc sam minion 5/5 był za 4 many - dobry nerf
    - Force of Nature - tu się zastanawiam czy nie lepiej było by znerfić Savage Roar, no ale tak czy siak cel osiągnięty, bo przeciwko druidom grało się tak na prawdę zawsze do połowy hp. Mając 14hp równie dobrze mogłeś mieć 1 - na to samo wychodziło, no i tak jak wyżej - combo to było u 90% druidów
    - Keeper of the Grove - tutaj chyba zbyt mocno poszaleli, zadanie 2dmg to 1 many, więc mamy miniona 2/2 za 3 many a Spellbreaker z silencem za 4 many ma staty 4/3. Rozumiem, że ten "wybór" liczą jako dodatkowe 1 many, ale mogli by go zostawić chociaż na 2/3
    - Ironbeak Owl - dobry nerf, chociaż mogli jej dać za to 1 życia więce, bo za 1 many więcej mamy 2/2 w statach u Spellbreakera
    - Big Game Hunter - też dobra decyzja, pozwoli się zastanowić czy aby nie lepiej zamiast niego użyć innych removali, które do tej pory grane nie były
    - Hunter's Mark - tu się zastanawiam, bo ta karta i tak nie była za często grana, ale z nefrem BGH być może trzeba się będzie nad nią zastanowić
    - Blade Flurry - Tinker's Oil i tak znika ze standardu, więc nie będzie to miało aż takiego wpływu. Z nowymi kartami rogue'a będzie w końcu można zrobić control decka, a wtedy różnica między tymi 2 a 4 many nie jest już aż taka duża. Może w końcu Assasinate będzie grane? :D
    - Knife Juggler - nie wiem, czy ten nerf i tak nie jest zbyt słaby. Juggler był grany w każdej aggro talii i pewnie dalej będzie, bo zabranie 1 ataku aż tak na rozgrywkę nie wpłynie. W końcu używano go raczej dla jego nożyków bo i tak był przeważnie zabijany zanim w ogóle zaatakował
    - Leper Gnome - w końcu :D 1 many zadaj 4dmg - to było OP i w końcu coś z tym zrobili. Poza tym tak jak wyżej - był grany w każdej aggro talii, a dzięki temu ludzie może zaczną kombinować z innymi kartami
    - Arcane Golem - tutaj nie do końca się zgadzam, bo całkowicie zabili tą kartę (Dancing Swords czy Ogr 4/4 są teraz lepsze). Myślę, że wystarczyło by zabrać mu 1hp i było by ok
    - Molten Giant - Handlock i tak już umarł, więc tym nerfem też praktycznie kartę zabili. Kolejny nerf, który według mnie niezbyt dobrze wyszedł
    - Master of Disguise - ta karta i tak nie była grana, ale patrząc jakie karty blizzard wprowadza w dodatku to według mnie dobra decyzja. Można by z jej pomocą zbyt mocne comba wykręcić, a tak trzeba się będzie mocno zastanowić nad talią :)

    To są oczywiście moje przemyślenia zebrane na podstawie różnych komentarzy w necie + swoich doświadczeniach. Chętnie podyskutuję jeśli ktoś ma inne zdanie :) Ogólnie mówiąc otwierają się wrota dla dotychczas nie granych kart, a to jest zawsze jakaś zmiana. Zmiany są fajne :D
    Ostatnio zmieniony przez bercik : 20-04-2016, 23:25

  11. #4389
    Avatar Cremacer
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    30
    Posty
    630
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj bercik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja tam się cieszę z tych nerfów, nie wszystkich ale po kolei:
    - Ancient of Lore - był grany w każdym decku druida, dobranie karty liczone jest jako ~1,5 many, więc sam minion 5/5 był za 4 many - dobry nerf
    - Force of Nature - tu się zastanawiam czy nie lepiej było by znerfić Savage Roar, no ale tak czy siak cel osiągnięty, bo przeciwko druidom grało się tak na prawdę zawsze do połowy hp. Mając 14hp równie dobrze mogłeś mieć 1 - na to samo wychodziło, no i tak jak wyżej - combo to było u 90% druidów
    - Keeper of the Grove - tutaj chyba zbyt mocno poszaleli, zadanie 2dmg to 1 many, więc mamy miniona 2/2 za 3 many a Spellbreaker z silencem za 4 many ma staty 4/3. Rozumiem, że ten "wybór" liczą jako dodatkowe 1 many, ale mogli by go zostawić chociaż na 2/3
    - Ironbeak Owl - dobry nerf, chociaż mogli jej dać za to 1 życia więce, bo za 1 many więcej mamy 2/2 w statach u Spellbreakera
    - Big Game Hunter - też dobra decyzja, pozwoli się zastanowić czy aby nie lepiej zamiast niego użyć innych removali, które do tej pory grane nie były
    - Hunter's Mark - tu się zastanawiam, bo ta karta i tak nie była za często grana, ale z nefrem BGH być może trzeba się będzie nad nią zastanowić
    - Blade Flurry - Tinker's Oil i tak znika ze standardu, więc nie będzie to miało aż takiego wpływu. Z nowymi kartami rogue'a będzie w końcu można zrobić control decka, a wtedy różnica między tymi 2 a 4 many nie jest już aż taka duża. Może w końcu Assasinate będzie grane? :D
    - Knife Juggler - nie wiem, czy ten nerf i tak nie jest zbyt słaby. Juggler był grany w każdej aggro talii i pewnie dalej będzie, bo zabranie 1 ataku aż tak na rozgrywkę nie wpłynie. W końcu używano go raczej dla jego nożyków bo i tak był przeważnie zabijany zanim w ogóle zaatakował
    - Leper Gnome - w końcu :D 1 many zadaj 4dmg - to było OP i w końcu coś z tym zrobili. Poza tym tak jak wyżej - był grany w każdej aggro talii, a dzięki temu ludzie może zaczną kombinować z innymi kartami
    - Arcane Golem - tutaj nie do końca się zgadzam, bo całkowicie zabili tą kartę (Dancing Swords czy Ogr 4/4 są teraz lepsze). Myślę, że wystarczyło by zabrać mu 1hp i było by ok
    - Molten Giant - Handlock i tak już umarł, więc tym nerfem też praktycznie kartę zabili. Kolejny nerf, który według mnie niezbyt dobrze wyszedł
    - Master of Disguise - ta karta i tak nie była grana, ale patrząc jakie karty blizzard wprowadza w dodatku to według mnie dobra decyzja. Można by z jej pomocą zbyt mocne comba wykręcić, a tak trzeba się będzie mocno zastanowić nad talią :)

    To są oczywiście moje przemyślenia zebrane na podstawie różnych komentarzy w necie + swoich doświadczeniach. Chętnie podyskutuję jeśli ktoś ma inne zdanie :) Ogólnie mówiąc otwierają się wrota dla dotychczas nie granych kart, a to jest zawsze jakaś zmiana. Zmiany są fajne :D
    blade flurry nerf przebil nerfa buzzarda chyba

  12. Reklama
  13. #4390

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    51
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Heh nie będę narzekać, z samego odczarowania powtórek znerfionych kart wychodzi mi 4000 dustu :D

  14. #4391
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,172
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    Imo dobre nerfy, kilka zaskakujących, ale na pewno mają jakiś większy sens którego jeszcze nie widzimy przed expansją
    Może dark iron skulker wejdzie do rogue decków, bo blade flury będzie zwyczajnie nie efektywne
    Molten giantów mi szkoda, bo handlock to jeden z moich ulubionych decków na ladderze, a nie wydaje mi się żeby molteny były OP lub aż tak popularne by była potrzeba nerfa

    Paladyna praktycznie nie ruszyli, dużo ludzi się wkurwiało na reddicie że zostawili divine favor

  15. #4392
    Avatar Oryks
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    2,672
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Valthar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Heh nie będę narzekać, z samego odczarowania powtórek znerfionych kart wychodzi mi 4000 dustu :D
    skąd info że powtórki też będą pyłowane za pełną kwotę? raczej wątpię

  16. Reklama
  17. #4393
    Avatar Cremacer
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    30
    Posty
    630
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Oryks napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    skąd info że powtórki też będą pyłowane za pełną kwotę? raczej wątpię
    bo zawsze tak jest

  18. #4394
    Avatar Oryks
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    2,672
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Cremacer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo zawsze tak jest
    lolllllllllllll, to fajnie, sporo pyłku będzie bo większość tych nerfionych kart będzie teraz niegrywalna

  19. #4395
    Avatar Fifek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Suwałki
    Posty
    744
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    ehhh nerf blade flurry rujnuje kompletnie mój ulubiony deck

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam KOD BETA HEARTHSTONE (EU)
    Przez hurray w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-10-2013, 18:12
  2. Sprzedam Hearthstone BETA Key
    Przez etrum w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2013, 13:28
  3. Sprzedam Hearthstone beta - konto
    Przez Night w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2013, 15:18
  4. Faeria - Nowa gra karciana, rywal Hearthstone
    Przez Xoltro w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2013, 14:07
  5. Kupię Beta Key do Hearthstone
    Przez PpK w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-09-2013, 15:25

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •