Knife juggler nadal OP, w sumie szkoda tylko moltena bo bedzie mozna go zagrac dopiero poniezej 5 HP.
Smieszna sprawa z sowa, teraz za 1 many wiecej mamy spealbreakera 4/3 XD
Wersja do druku
Knife juggler nadal OP, w sumie szkoda tylko moltena bo bedzie mozna go zagrac dopiero poniezej 5 HP.
Smieszna sprawa z sowa, teraz za 1 many wiecej mamy spealbreakera 4/3 XD
Mieli wyjebać tego BGHa a nie zwiększać mu koszt o 2. Tak czy tak będzie w każdym decku
wszystko zależy jakie decki będą królować na standardzie, bgh był w 90% przypadków na booma używany a jego nie będzie
to co zrobili z blade furry to chyba jakieś nieporozumienie? kto w ogóle narzekał na jego moc? ogólnie nie ma bardziej znerfionej karty od blade furry w historii hsa
mam nadzieję że w nowej mecie będą jakieś combo decki, bo to jest najbardziej fun to play dla mnie, WRÓĆ KURWA, NIECH BĘDZIE CHOCIAŻ JEDEN TAKI DECK TO BEDE ZADOWOLONY
przypomne: grim patron ded, combo druid ded, combo warlock ded, oil rogue ded, murloc paladin ded
za disenchant zlotej karty po nerfie dostaje sie jej oryginalny koszt?
Ja tam się cieszę z tych nerfów, nie wszystkich ale po kolei:
- Ancient of Lore - był grany w każdym decku druida, dobranie karty liczone jest jako ~1,5 many, więc sam minion 5/5 był za 4 many - dobry nerf
- Force of Nature - tu się zastanawiam czy nie lepiej było by znerfić Savage Roar, no ale tak czy siak cel osiągnięty, bo przeciwko druidom grało się tak na prawdę zawsze do połowy hp. Mając 14hp równie dobrze mogłeś mieć 1 - na to samo wychodziło, no i tak jak wyżej - combo to było u 90% druidów
- Keeper of the Grove - tutaj chyba zbyt mocno poszaleli, zadanie 2dmg to 1 many, więc mamy miniona 2/2 za 3 many a Spellbreaker z silencem za 4 many ma staty 4/3. Rozumiem, że ten "wybór" liczą jako dodatkowe 1 many, ale mogli by go zostawić chociaż na 2/3
- Ironbeak Owl - dobry nerf, chociaż mogli jej dać za to 1 życia więce, bo za 1 many więcej mamy 2/2 w statach u Spellbreakera
- Big Game Hunter - też dobra decyzja, pozwoli się zastanowić czy aby nie lepiej zamiast niego użyć innych removali, które do tej pory grane nie były
- Hunter's Mark - tu się zastanawiam, bo ta karta i tak nie była za często grana, ale z nefrem BGH być może trzeba się będzie nad nią zastanowić
- Blade Flurry - Tinker's Oil i tak znika ze standardu, więc nie będzie to miało aż takiego wpływu. Z nowymi kartami rogue'a będzie w końcu można zrobić control decka, a wtedy różnica między tymi 2 a 4 many nie jest już aż taka duża. Może w końcu Assasinate będzie grane? :D
- Knife Juggler - nie wiem, czy ten nerf i tak nie jest zbyt słaby. Juggler był grany w każdej aggro talii i pewnie dalej będzie, bo zabranie 1 ataku aż tak na rozgrywkę nie wpłynie. W końcu używano go raczej dla jego nożyków bo i tak był przeważnie zabijany zanim w ogóle zaatakował
- Leper Gnome - w końcu :D 1 many zadaj 4dmg - to było OP i w końcu coś z tym zrobili. Poza tym tak jak wyżej - był grany w każdej aggro talii, a dzięki temu ludzie może zaczną kombinować z innymi kartami
- Arcane Golem - tutaj nie do końca się zgadzam, bo całkowicie zabili tą kartę (Dancing Swords czy Ogr 4/4 są teraz lepsze). Myślę, że wystarczyło by zabrać mu 1hp i było by ok
- Molten Giant - Handlock i tak już umarł, więc tym nerfem też praktycznie kartę zabili. Kolejny nerf, który według mnie niezbyt dobrze wyszedł
- Master of Disguise - ta karta i tak nie była grana, ale patrząc jakie karty blizzard wprowadza w dodatku to według mnie dobra decyzja. Można by z jej pomocą zbyt mocne comba wykręcić, a tak trzeba się będzie mocno zastanowić nad talią :)
To są oczywiście moje przemyślenia zebrane na podstawie różnych komentarzy w necie + swoich doświadczeniach. Chętnie podyskutuję jeśli ktoś ma inne zdanie :) Ogólnie mówiąc otwierają się wrota dla dotychczas nie granych kart, a to jest zawsze jakaś zmiana. Zmiany są fajne :D
Heh nie będę narzekać, z samego odczarowania powtórek znerfionych kart wychodzi mi 4000 dustu :D
Imo dobre nerfy, kilka zaskakujących, ale na pewno mają jakiś większy sens którego jeszcze nie widzimy przed expansją
Może dark iron skulker wejdzie do rogue decków, bo blade flury będzie zwyczajnie nie efektywne
Molten giantów mi szkoda, bo handlock to jeden z moich ulubionych decków na ladderze, a nie wydaje mi się żeby molteny były OP lub aż tak popularne by była potrzeba nerfa
Paladyna praktycznie nie ruszyli, dużo ludzi się wkurwiało na reddicie że zostawili divine favor
ehhh nerf blade flurry rujnuje kompletnie mój ulubiony deck