Mały popyt, młyn to jedyny mozliwy budynek, brak innego 'odpływu' produktów niż klienci = cena spada.
Oprócz klientów produkty będą potrzebne do:
- zadań codziennych (jeśli ktoś chce)
- wyzwań miesięcznych/tygodniowych (również dla chętnych)
- zadań klubowych (dla członków klubów rolnika)
Zwykłych questów nie liczę, bo każdy gracz wykonuje danego questa raz w ciągu całej gry, więc nawet duże ilości wymaganych produktów nie wpłyną znacząco na ceny przy dużej populacji.
Wszystkie wyżej wymienione będą losowane, gdzie przynajmniej jeden z kilku wymaganych produktów będzie generowany na podstawie globalnej dostępności na rynku.
Czyli, jeśli takie pomidory będą zalegać w spółdzielni, będzie ich więcej niż innych oferowanych produktów to na pewno pojawią się jak jeden ze 'składników' zadania dziennego. Podobnie będzie w przypadku pozostałych zadań, ale tam prawdopodobnie będę badał dane historyczne.
Zakładki