Reklama
Strona 34 z 74 PierwszaPierwsza ... 24323334353644 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 496 do 510 z 1107

Temat: PGR Online - wersja beta

  1. #496
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Suszarnia produkująca suszone owoce i suszone grzyby. Będą więc dwa nowe produkty, które pojawią się na zamówieniach klientów i być może w questach.

  2. #497
    Macferity

    Domyślny

    Cytuj FrozenShade napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Suszarnia produkująca suszone owoce i suszone grzyby. Będą więc dwa nowe produkty, które pojawią się na zamówieniach klientów i być może w questach.
    Update zapowiada się ciekawie :)

  3. #498
    Avatar szic123
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    3-miasto
    Wiek
    34
    Posty
    117
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Planujesz zrobic klienta standalone? Mysle ze ulatwilo to by gre wielu userom. Cos jak majnkraft.

  4. Reklama
  5. #499
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Teoretycznie jest taka możliwość, ale w praktyce jej nie testowałem a obecny kod wręcz wyklucza takie uruchomienie.

  6. #500
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Macferity napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Update zapowiada się ciekawie :)
    Dodatkowo chcę wprowadzić mechanizm dziennych, losowych mini-questów z niewielkimi, czasowymi nagrodami. Wymagania będą małe i losowane, nagrody to np 24 godzinny kilkuprocentowy bonus do doświadczenia, czasu wzrostu roslinek itp.

  7. #501

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Rybnik
    Wiek
    31
    Posty
    1,707
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj FrozenShade napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dodatkowo chcę wprowadzić mechanizm dziennych, losowych mini-questów z niewielkimi, czasowymi nagrodami. Wymagania będą małe i losowane, nagrody to np 24 godzinny kilkuprocentowy bonus do doświadczenia, czasu wzrostu roslinek itp.
    no to b.dobra nowina :D

  8. Reklama
  9. #502
    Avatar Ligar
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    wielkość fizyczna określająca umiejscowienie danego ciała w przestrzeni.
    Wiek
    31
    Posty
    666
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Na którym poziomie będzie suszarnia grzybów? Nie wiem czy robić już zapasy xd

    --
    Opłaca się co jakiś czas przeglądać rynek nawet jeśli nie chcemy nic kupić.
    Właśnie upiłem 10 mąk po 0.60 each ;D

  10. #503
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Suszarnia prawdopodobnie od 6 poziomu.

  11. #504
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Widzę mąka na rynku już po 5,99 najtańsza :P Czyli to co mówiłem.. cena rynkowa zaczyna spadać

  12. Reklama
  13. #505
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    taka cena jest nieopłacalna imho

  14. #506
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Mały popyt, młyn to jedyny mozliwy budynek, brak innego 'odpływu' produktów niż klienci = cena spada.

    Oprócz klientów produkty będą potrzebne do:
    - zadań codziennych (jeśli ktoś chce)
    - wyzwań miesięcznych/tygodniowych (również dla chętnych)
    - zadań klubowych (dla członków klubów rolnika)

    Zwykłych questów nie liczę, bo każdy gracz wykonuje danego questa raz w ciągu całej gry, więc nawet duże ilości wymaganych produktów nie wpłyną znacząco na ceny przy dużej populacji.
    Wszystkie wyżej wymienione będą losowane, gdzie przynajmniej jeden z kilku wymaganych produktów będzie generowany na podstawie globalnej dostępności na rynku.
    Czyli, jeśli takie pomidory będą zalegać w spółdzielni, będzie ich więcej niż innych oferowanych produktów to na pewno pojawią się jak jeden ze 'składników' zadania dziennego. Podobnie będzie w przypadku pozostałych zadań, ale tam prawdopodobnie będę badał dane historyczne.

  15. #507
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    byloby ciekawie, gdyby cena danego produktu w sklepie kształtowała się pod wpływem jego ilości na rynku lub nawet ogólnie w grze

  16. Reklama
  17. #508
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Ceny w sklepie są i będą stałe, to na ich podstawie generowani są klienci. Modyfikując cenę sklepowa można by zepsuć rynek, który tak naprawdę jest tworzony przez graczy z uwzględnieniem ceny sklepowej.

  18. #509
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    w gw2 jest taki system i funkcjonuje bardzo sprawnie ;p

    ale w sumie to guild wars a nie hodowanie roślinek ;d

  19. #510
    Avatar Sti`
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Leżajsk/Doncaster UK
    Wiek
    31
    Posty
    362
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    mogę pomóc :p mam dużo czasu. Jeśli możliwe oczywiście jeszcze.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-01-2018, 11:46
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-07-2015, 10:32
  3. TibiCos 8.6 STARTUJE WERSJA BETA SOBOTA 16.00!!!
    Przez Minorsonek w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-03-2014, 01:14
  4. Trillbot od TIBIA24 (Wersja beta)
    Przez Trilbot w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-01-2012, 20:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •