Suszarnia produkująca suszone owoce i suszone grzyby. Będą więc dwa nowe produkty, które pojawią się na zamówieniach klientów i być może w questach.
Wersja do druku
Suszarnia produkująca suszone owoce i suszone grzyby. Będą więc dwa nowe produkty, które pojawią się na zamówieniach klientów i być może w questach.
Planujesz zrobic klienta standalone? Mysle ze ulatwilo to by gre wielu userom. Cos jak majnkraft.
Teoretycznie jest taka możliwość, ale w praktyce jej nie testowałem a obecny kod wręcz wyklucza takie uruchomienie.
Na którym poziomie będzie suszarnia grzybów? Nie wiem czy robić już zapasy xd
--
Opłaca się co jakiś czas przeglądać rynek nawet jeśli nie chcemy nic kupić.
Właśnie upiłem 10 mąk po 0.60 each ;D
Suszarnia prawdopodobnie od 6 poziomu.
Widzę mąka na rynku już po 5,99 najtańsza :P Czyli to co mówiłem.. cena rynkowa zaczyna spadać
taka cena jest nieopłacalna imho
Mały popyt, młyn to jedyny mozliwy budynek, brak innego 'odpływu' produktów niż klienci = cena spada.
Oprócz klientów produkty będą potrzebne do:
- zadań codziennych (jeśli ktoś chce)
- wyzwań miesięcznych/tygodniowych (również dla chętnych)
- zadań klubowych (dla członków klubów rolnika)
Zwykłych questów nie liczę, bo każdy gracz wykonuje danego questa raz w ciągu całej gry, więc nawet duże ilości wymaganych produktów nie wpłyną znacząco na ceny przy dużej populacji.
Wszystkie wyżej wymienione będą losowane, gdzie przynajmniej jeden z kilku wymaganych produktów będzie generowany na podstawie globalnej dostępności na rynku.
Czyli, jeśli takie pomidory będą zalegać w spółdzielni, będzie ich więcej niż innych oferowanych produktów to na pewno pojawią się jak jeden ze 'składników' zadania dziennego. Podobnie będzie w przypadku pozostałych zadań, ale tam prawdopodobnie będę badał dane historyczne.
byloby ciekawie, gdyby cena danego produktu w sklepie kształtowała się pod wpływem jego ilości na rynku lub nawet ogólnie w grze
Ceny w sklepie są i będą stałe, to na ich podstawie generowani są klienci. Modyfikując cenę sklepowa można by zepsuć rynek, który tak naprawdę jest tworzony przez graczy z uwzględnieniem ceny sklepowej.
w gw2 jest taki system i funkcjonuje bardzo sprawnie ;p
ale w sumie to guild wars a nie hodowanie roślinek ;d
mogę pomóc :p mam dużo czasu. Jeśli możliwe oczywiście jeszcze.