Kaszub po prostu ostro gra, tylko jest w grze odrobinę dłużej.
Wersja do druku
Kaszub po prostu ostro gra, tylko jest w grze odrobinę dłużej.
no ja tez kazdego obsluguje od samego poczatku > wiecej kasy miec bym nie mogl (no chyba ze za kazdym razem bym coś utargowal)
Ja bym proponował jakąś zmianę co do profitów związanych z wodą ;p
Powiedzmy robisz grę i od razu wszyscy pchają się tam gdzie jest i woda i las - na zasadzie kto pierwszy ten lepszy -masz wszystko co Ci potrzeba ;p
Ja bym zrobił tak żeby gracze którzy nie mają tego bonusu "rzeki" mieli jakiś inny bonus. To przy okazji można rozbudować.. np. gracze przy wodzie są narażeni na "podtopienia" = zniszczenia, a gracze którzy nie mają dostępu do wody, takowego zagrożenia by nie mięli.
To tylko przykład. Bo w tej chwili koleś się ustawi przy rzece, przy lesie a za X czasu braknie takich miejsc albo po prostu zaludnione będę tylko brzegi - zależy od ilości graczy.
Ale tu nawet nie chodzi o to, że będzie milion graczy i połowa będzie beczeć o dostęp do wody, tylko o sam fakt, że wszyscy gospodarstwa będą mięli tylko wzdłuż rzeki - w takim wypadku ten bonus jakim jest szybszy transport, traci wartośc ; p Dobrze jakby tereny oddalone od wody również przyciągały zainteresowanie przyszłych "gospodarzy" : D
#sory że tak chaotycznie napisane xd
Ja mam teraz ciągle kupców którzy płacą po 200-300 złota także nie opłaca mi się ryzykować z targowaniem.
@Pyroflames: Dobry pomysł, uwzględnię przy zdarzeniach losowych.
@Kenji: targowanie zostało zmienione.
to jest juz 1/3 1/3 1/3?
FrozenShade jak to sie dzieje ze kenji ma 200-300 a np. ja moze z raz mialem klienta powyzej 200, a reszta kolo 100 w porywach do 150? ;d
Nie wiem, moi klienci maja 'rozrzut' od 80 do 200.
Pisalem kiedys o czasie naszej wyslki i widac na samym poczatku ile takie cos bedzie trwac, Jednak czy da sie sprawdzic np po 10 minutach za ile nasza przesylka gdzies dotrze? Sorry patrzylem i nie moglem znalezc. Jak jest to nie bijcie ;P
a wrzucę przykładową ofertę. :P
https://i.imgur.com/K9gZjC7.png
Holczan: na chwilę obecną nie przewiduję śledzenia wysłanych towarów, ale to zawsze może się zmienić. Po prostu nie wiem, czy to jest aż tak istotne, żeby taką informację trzymać w pamięci gracza i potem odpowiednio nią zarządzać. Odebranie przesyłki przez gracza docelowego powinno np usunąć ta przesyłkę z widoku gracza wysyłającego. Niby proste, ale już wymaga synchronizacji dwóch zasobów.
Największy problem w tym wypadku to mój brak doświadczenia z grami, dla 60 użytkowników być może to nie zrobi różnicy, ale przy 1000 lub 5000 może mieć ogromny wpływ na wydajność i dostępne zasoby, więc z założenia podchodzę do tego ostrożnie.
Możesz zasiać i zebrać całe pole od razu. Do tego możesz się targować z klientami, ale z tym należy uważać, ponieważ jest szansa na to, że sobie po prostu pójdą.
@top
Ja odświeżam moją propozycję:
I czy dałoby się zrobić, żeby pokazywało ilość wolnych komórek na polu? Ułatwiłoby to kupowanie dokładnej ilości nasion, a jestem pewien, że nie każdemu chce się liczyć.
zrobil ktos zadanie 3? i wie jakie jest 4? :d
@Ligar: zrobię podanie ilości wolnych kratek, ale dopiero po tym jak wstawię tło. Skrótu z gospodarstwa na pole raczej nie będzie, pól może być kilka i nie mam pomysłu jak to sensownie rozwiązać i gdzie taki skrót wrzucić.
a zmniejszenia czasu upraw kiedy bedzie mozliwa? :d