Takeya napisał
vs scout - cofanie sie do tylu z nadzieja trafienia skaczacego scouta
vs sold - co tu gadac - trzeba zalaczac niewidke, bo nie ma sie szans
vs pyro - odpowiedni dystans, nadzieja, ze zabijesz go zanim wyciagnie strzelbe/rakietnice
vs demo - wycofywanie przed granatami. chyba z nim jest najlatwiej sobie poradzic
vs heavy - tutaj mozna liczyc tylko na ambassadora i 2x head shota
vs engineer - rzadko dochodzi do konfrontacji - albo spy stabnie inzyniera, i zginie od wierzyczki, albo inzynier zatlucze spy'a, gdy ten bedzie podkladal matrialy wybuchowe
vs medic - widzial ktos medyka-samotnego strzelca?
vs sniper - tutaj ambassador przydaje sie w przypadku razorbacka - headshot i po zabawie
vs spy - strafe'owanie i nadzieja, ze przeciwnik spudluje wiecej razy od ciebie
szczerze? spy to przede wszystkim noz. pistolet to tylko ostatnia deska ratunku, gdy musisz sie wycofac.
to taka moja wersja[jeśli chodzi o revolver]:
vs scout - jesli jest dobry to i tak cie zabije, anyway on spada na 3 strzały
vs pyro - revolver jest na ogół mocniejszy od strzelby na dłuższy dystans(chyba że pyro jest jakimś jebanym luckerem)
vs sold - niewidka i uciekasz
vs demo - jeśli jest noobem to trzymasz sie jak najblziej niego (z nadów nie trafi, ze sticków też nie), jeśli nie to i tak padniesz
vs eng - tu liczy się aim, on ma cie na 2 strzały, ty go na 3
vs medyk - jak zacznie strafeować i strzelać z blutsaugera to masz problem ;d
vs sniper - 3 strzały
vs spy- 3 strzały
vs heavy - chcesz walczyć z kimś kto ma 300hp / 450hp i miniguna? :-)
i revolver wcale nie jest do wycofywania się, można ludzi nim lurować, dobijać i snipować budynki engów ;d
@bartek~
też miałem taki bug, na golrushu :l
@plesio
yh, revolver jest bardziej uniwersalny + wiecej dmga a ambassadorem liczysz tylko na Hs'y
Zakładki