Reklama
Strona 95 z 316 PierwszaPierwsza ... 45859394959697105145195 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,411 do 1,425 z 4732

Temat: Team Fortress II

  1. #1411
    Avatar Takeya
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Olsztyn
    Wiek
    37
    Posty
    1,544
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj plesio_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moze i masz racje. Jak spojrzec na to z tej strony, to nawet masz racje. Co nie zmienia faktu, ze i tak bede uzywal Ambassadora, bo z revolveru kompletnie strzelac nie umiem. A z ambassadora chociaz jest mala szansa, ze mi sie poszczesci i zabije przeciwnika na 1-2 strzaly. Bo i tak nie trafie nikogo 3 razy z revolveru, zanim ten mnie zabije. Tak, jestem cienki, ale nic na to nie poradze.

    BTW - Dlaczego temat nie jest w SiO? Tam przynajmniej nie spadalby z 1 strony
    tez nie bardzo umiem z tego strzelac (jak spy, to tylko noz), ale czasem trzeba liczyc na te paskudne ochlapy szczescia.
    osobiscie preferuje rewolwer - wole liczyc na szybka lape i strzelac w korpus, niz liczyc, ze ruch kolesia zgra sie z moim i dostanie heada.

    a co do sio - ktos go przeniosl. pluton albo pekez, jesli dobrze pamietam. osobiscie tez wolalem, gdy byl w sio, ale w owionie nie mam uprawnien do przenoszenia.
    mozna jedynie dogadac sie z wiadrem lub jakims zielonym, zeby topic wrocil na swoje miejsce.
    Ostatnio zmieniony przez Takeya : 21-07-2009, 23:12

  2. #1412
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Venore
    Posty
    1,996
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Takeya napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    vs scout - cofanie sie do tylu z nadzieja trafienia skaczacego scouta
    vs sold - co tu gadac - trzeba zalaczac niewidke, bo nie ma sie szans
    vs pyro - odpowiedni dystans, nadzieja, ze zabijesz go zanim wyciagnie strzelbe/rakietnice
    vs demo - wycofywanie przed granatami. chyba z nim jest najlatwiej sobie poradzic
    vs heavy - tutaj mozna liczyc tylko na ambassadora i 2x head shota
    vs engineer - rzadko dochodzi do konfrontacji - albo spy stabnie inzyniera, i zginie od wierzyczki, albo inzynier zatlucze spy'a, gdy ten bedzie podkladal matrialy wybuchowe
    vs medic - widzial ktos medyka-samotnego strzelca?
    vs sniper - tutaj ambassador przydaje sie w przypadku razorbacka - headshot i po zabawie
    vs spy - strafe'owanie i nadzieja, ze przeciwnik spudluje wiecej razy od ciebie

    szczerze? spy to przede wszystkim noz. pistolet to tylko ostatnia deska ratunku, gdy musisz sie wycofac.
    to taka moja wersja[jeśli chodzi o revolver]:
    vs scout - jesli jest dobry to i tak cie zabije, anyway on spada na 3 strzały
    vs pyro - revolver jest na ogół mocniejszy od strzelby na dłuższy dystans(chyba że pyro jest jakimś jebanym luckerem)
    vs sold - niewidka i uciekasz
    vs demo - jeśli jest noobem to trzymasz sie jak najblziej niego (z nadów nie trafi, ze sticków też nie), jeśli nie to i tak padniesz
    vs eng - tu liczy się aim, on ma cie na 2 strzały, ty go na 3
    vs medyk - jak zacznie strafeować i strzelać z blutsaugera to masz problem ;d
    vs sniper - 3 strzały
    vs spy- 3 strzały
    vs heavy - chcesz walczyć z kimś kto ma 300hp / 450hp i miniguna? :-)

    i revolver wcale nie jest do wycofywania się, można ludzi nim lurować, dobijać i snipować budynki engów ;d

    @bartek~
    też miałem taki bug, na golrushu :l

    @plesio
    yh, revolver jest bardziej uniwersalny + wiecej dmga a ambassadorem liczysz tylko na Hs'y
    Ostatnio zmieniony przez Terr : 22-07-2009, 10:26

  3. #1413
    Avatar Takeya
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Olsztyn
    Wiek
    37
    Posty
    1,544
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Terr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to taka moja wersja[jeśli chodzi o revolver]:
    vs scout - jesli jest dobry to i tak cie zabije, anyway on spada na 3 strzały
    vs pyro - revolver jest na ogół mocniejszy od strzelby na dłuższy dystans(chyba że pyro jest jakimś jebanym luckerem)
    vs sold - niewidka i uciekasz
    vs demo - jeśli jest noobem to trzymasz sie jak najblziej niego (z nadów nie trafi, ze sticków też nie), jeśli nie to i tak padniesz
    vs eng - tu liczy się aim, on ma cie na 2 strzały, ty go na 3
    vs medyk - jak zacznie strafeować i strzelać z blutsaugera to masz problem ;d
    vs sniper - 3 strzały
    vs spy- 3 strzały

    i revolver wcale nie jest do wycofywania się, można ludzi nim lurować, dobijać i snipować budynki engów ;d

    #bartek~
    też miałem taki bug, na golrushu :l

    #plesio
    yh, revolver jest bardziej uniwersalny + wiecej dmga a ambassadorem liczysz tylko na Hs'y
    co do taktyk, opisy pisalem na ogolny przebieg walk - niezaleznie od posiadanej broni palnej w reku. doswiadczenie moje (obie strony barykady) zauwazone podczas rozgrywki u innych. 90% starc pomiedzy 2 srednio-zaawansowanymi graczami w taki sposob sie konczy.

    a co do wycofywania sie - mialem na mysli bardziej defensywny styl walki - nie biegasz z nim po planszy i nie strzelasz do wszystkiego, co sie rusza i nie jest koloru twojego garniaka. do tego sluzy noz.

    demo - trzymasz dystans - latwo unikac jego granatow. leca wolniej, niz spy sie porusza, a miny latwo ominac. poza tym, bardzo maly magazynek granatnika i czas jego przeladowania to duza przewaga dla spy. jestes blisko - masz gorzej. moze i mina ciezej trafic, ale granatem prosciej - krotszy czas lotu praktycznie wyklucza unik. pozatym, explozja lekko cie odpycha, skutecznie przeszkadzajac w poruszaniu sie. a nawet jesli podejdziesz wystarczajaco blisko, zeby mial problemy z trafieniem, to ma jeszcze butelke.
    przy demo trzymasz dystans = zyjesz dluzej. byle orientowac sie w trajektorii lotu granatow.

    a strzelba pyro? dla mnie zbedny bajer. poki co cwicze obslugiwanie sie rakietnica (widac postepy) - moze i podpalenie duzo nie daje, ale shotgun ma niewiele wiekszy zasieg niz flamethrower. a tak i na sredni dystan mozna skrzywdzic przeciwnika, byleby to nie byl scout.

  4. Reklama
  5. #1414
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Venore
    Posty
    1,996
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Takeya napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co do taktyk, opisy pisalem na ogolny przebieg walk - niezaleznie od posiadanej broni palnej w reku. doswiadczenie moje (obie strony barykady) zauwazone podczas rozgrywki u innych. 90% starc pomiedzy 2 srednio-zaawansowanymi graczami w taki sposob sie konczy.

    a co do wycofywania sie - mialem na mysli bardziej defensywny styl walki - nie biegasz z nim po planszy i nie strzelasz do wszystkiego, co sie rusza i nie jest koloru twojego garniaka. do tego sluzy noz.

    demo - trzymasz dystans - latwo unikac jego granatow. leca wolniej, niz spy sie porusza, a miny latwo ominac. poza tym, bardzo maly magazynek granatnika i czas jego przeladowania to duza przewaga dla spy. jestes blisko - masz gorzej. moze i mina ciezej trafic, ale granatem prosciej - krotszy czas lotu praktycznie wyklucza unik. pozatym, explozja lekko cie odpycha, skutecznie przeszkadzajac w poruszaniu sie. a nawet jesli podejdziesz wystarczajaco blisko, zeby mial problemy z trafieniem, to ma jeszcze butelke.
    przy demo trzymasz dystans = zyjesz dluzej. byle orientowac sie w trajektorii lotu granatow.

    a strzelba pyro? dla mnie zbedny bajer. poki co cwicze obslugiwanie sie rakietnica (widac postepy) - moze i podpalenie duzo nie daje, ale shotgun ma niewiele wiekszy zasieg niz flamethrower. a tak i na sredni dystan mozna skrzywdzic przeciwnika, byleby to nie byl scout.
    jeśli chodzi o nóż to wszystkie klasy < stairstab, no, albo stalking, leap stab i zwykły stab.

    wyciąga butelkę - oddalasz się, chyba logiczne, bo demo chodzi wolniej od ciebie

    strzelba pyro służy do dobijania uciekających przeciwników, walki z innymi pyro albo airblast + shotgun combo w scoutów, imho strzelba > rakietnica, co nie oznacza że flaregun jest zły, też ma wiele zastosowań (np. wkurwianie sniperów lub "snipowanie" medów)

    i przez moje 200h~ spyowania jakoś nie używałem reva tylko do ucieczki, bardzo łatwo można nim kogos sprowokować do pójścia za tobą -> stairstab -> "gg"
    Ostatnio zmieniony przez Terr : 22-07-2009, 10:27

  6. #1415
    Sprite996

    Domyślny

    Dało by się założyć server i wspólnie ponabijać achievmenty? ;d

  7. #1416
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Venore
    Posty
    1,996
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    dałoby się, ale po co? wbij na jakiś random achievments_xxx.

  8. Reklama
  9. #1417

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Sorry że wcinam się w rozmowę ale czy jest jakiś sposób żeby wypróbować Team Fortress'a 2 bez kupowania oryginału? Do gry ciągnie mnie od paru tygodniu, lecz mam teraz inne wydatki na głowie (zbieram na tv i xbox'a 360), więc te 50 (?) złotych szkoda wydawać, bo każdy grosz się liczy. Nie wiem czy gra spodobałaby mi się, dlatego pytam, bo nie chcę wydawać kasy w ciemno, kiedy zbieram na coś innego. Przepraszam jeśli takie pytanie już było, a ja wam zawracam głowę.
    Z góry dziękuję.

    Down: Niby sam key 30 zl, ale zawsze może się gdzieś zawieruszyć, a dodatkowo ładne pudełko fajnie się prezentuje na półce.
    Ostatnio zmieniony przez Władca Marionetek : 22-07-2009, 11:21

  10. #1418
    Sprite996

    Domyślny

    Ja mam jeden tzw quest pass na 3 dni mógłbym ci dać , ale w sumie orange box sam key kosztuje 30zl

  11. #1419
    Avatar wiader
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    852
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    nonsteam (piractwo, nie polecamy :]), darmowe weekendy (rzadko sa) oraz gift keye (na trzy dni, musi ci go podarowac ktos, kto ma tfa i go nie zuzyl).
    ...zeby nie bylo kolejne 70 za siga

  12. Reklama
  13. #1420
    Sprite996

    Domyślny

    Keya używasz tylko raz więc wiesz a jak chcesz kupowac gre dla pudełka to jak chcesz :p

  14. #1421

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Dzięki za odpowiedzi, ale mam jeszcze kilka pytań.
    1. Czy w tej grze jest single player? (to załatwiłoby problem sprawdzenia gry)
    2. Czy na necie gra dużo wyjadaczy?
    3. Czy istnieje coś takiego jak statystki postaci, poziomy, itp, jak w Call of Duty 4?
    4. Czy opłaca się grać w to na dłuższą metę (tzn, czy się szybko nie znudzi)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź!

  15. #1422
    Avatar wiader
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    852
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Niby sam key 30 zl, ale zawsze może się gdzieś zawieruszyć, a dodatkowo ładne pudełko fajnie się prezentuje na półce.
    nie zawieruszy sie, jest na stale zwiazany z twoim kontem steam. wystarczy znac login i haslo. zalety platformy steam. :>

    a pudelko nie prezentuje sie ladnie, valve robi je zeby po prostu byly.w srodku tylko plyta i karteczka z cd keyem. mam i zaluje, ze wydalem 2x wiecej.

    EDIT

    1. Czy w tej grze jest single player? (to załatwiłoby problem sprawdzenia gry)
    2. Czy na necie gra dużo wyjadaczy?
    3. Czy istnieje coś takiego jak statystki postaci, poziomy, itp, jak w Call of Duty 4?
    4. Czy opłaca się grać w to na dłuższą metę (tzn, czy się szybko nie znudzi)?
    1. nie ma. boty sa, ale nie maja sztucznej inteligencji (nie pograsz z nimi). sa co prawda fanowskie boty, ale i tak sa dupne.
    2. tak i nie. to nie cs, tutaj nie bedziesz plakal, ze cie ktos zabije. ;p
    3. sa statystyki, np. http://steamcommunity.com/id/wiader/stats/tf2
    poziomow nie ma, ale za wykonywanie odpowiednich osiagniec dostajesz nowe bronie (niekoniecznie lepsze, po prostu alternatywa).
    4. OCZYWISCIE! :D ja gralem grrrubo ponad rok, teraz troszke mi sie znudzilo, ale to wina wakacji. :]
    Ostatnio zmieniony przez wiader : 22-07-2009, 11:32
    ...zeby nie bylo kolejne 70 za siga

  16. Reklama
  17. #1423
    Sprite996

    Domyślny

    Cytuj Władca Marionetek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dzięki za odpowiedzi, ale mam jeszcze kilka pytań.
    1. Czy w tej grze jest single player? (to załatwiłoby problem sprawdzenia gry)
    2. Czy na necie gra dużo wyjadaczy?
    3. Czy istnieje coś takiego jak statystki postaci, poziomy, itp, jak w Call of Duty 4?
    4. Czy opłaca się grać w to na dłuższą metę (tzn, czy się szybko nie znudzi)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź!
    1.W tf2 niema singla ale w orandzie boxie dostajesz : Portal , Half Life 2, Hl2 episod one, Hl2 episod two
    2.Nom servery są po 32 miejsca i zazwyczaj full
    3.Jest statystyka ale tylko ile grasz daną klasą i ile zdobyłeś nią punktów
    4.Moim zdaniem się opłaca

  18. #1424

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Chyba jednak się skuszę... Sorry za tą przezorność, ale parę miechów temu kupiłem Unreal Tournament 3, pograłem parę razy i gra znudziła mi się (zawsze to samo, biegasz w kółko z rakietnicą i strzelasz we wszystkie strony), czyli wydałem 60 zł w błoto...

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

  19. #1425
    Avatar wiader
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    852
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    śmiało kupuj pomarańczowe pudełko!
    nawet jeśli team fortress ci się nie spodoba to masz parę innych świetnych gier, które na pewno ci się spodobają.
    ...zeby nie bylo kolejne 70 za siga

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. DP Team (Double Penetration Team) [Galana]
    Przez fracek91 w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-09-2012, 17:35
  2. Team Fortress 2 - problem.
    Przez Master_Tv w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-08-2012, 09:52
  3. Orc Fortress
    Przez Bombardier w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-08-2010, 22:05

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •