Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
"repeat delay" to ustawienie opóźnienia po którym system zaczyna wysyłać naciśnięcie klawisza, gdy go przytrzymasz - żeby nie mieć tego "laga" dajemy na jak najmniejsze, bo jak będzie za duże to przy zmianie kierunku biegu będzie cię stopować (chyba że postać ma tak wolnego speeda, że przejście z kratki na kratkę zajmuje dłużej niż ten delay)
"repeat rate" to z kolei ustawienie, jak bardzo ma "spamować" naciśnięciem klawisza, gdy go trzymasz - tutaj ustawiamy na jak największe, żeby client zawsze odbierał kolejne wciśnięcie zanim postać zrobi kratkę, inaczej będzie cię stopować co krok
aczkolwiek to trzeba sobie przetestować i dostosować, bo np. u mnie jak dam delay na minimum a repeat na max, to tak nakurwia, że po naciśnięciu klawisza raz postać czasem robi dwie kratki (zależy od systemu), więc musiałem oba lekko przesunąć



Odpowiedź z cytatem




Zakładki