Reklama
Strona 179 z 222 PierwszaPierwsza ... 79129169177178179180181189 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,671 do 2,685 z 3319

Temat: Pytania i sugestie

  1. #2671
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,281
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Smok_Galana napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    gdzie znajde info, o gildi ( ile trzeba typow miec w niej ), i o guildhouse ( ile ludzi, jakie lvle trzeba ) i czy mozna spelniac te wszystkie wymagania na jedym koncie ( czy np. vickow trzeba miec z innego konta itp )
    na stronie

    gildia żeby być aktywna musi mieć:
    - lidera z pacc i level >= 30
    - minimum 4 vice z pacc i levelem >= 30 (może ich być więcej)

    każde konto może mieć max 1 chara w pozycji lidera/vice

  2. #2672

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    to od razu zapytam, bo nie daje mi spac ten quest po nocach i moje zdrowie psychiczne podupada:

    jak tworzyliście task "Znajdź Steve'a" z Aruthang - to wiedzieliście, że będzie bardziej problematyczny?
    czy to my się sami wszyscy ograniczamy?
    01123581321345589144233377610987159725844181

  3. #2673
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,281
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Bedlin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to od razu zapytam, bo nie daje mi spac ten quest po nocach i moje zdrowie psychiczne podupada:

    jak tworzyliście task "Znajdź Steve'a" z Aruthang - to wiedzieliście, że będzie bardziej problematyczny?
    czy to my się sami wszyscy ograniczamy?
    nie udzielamy informacji na temat pt. questów
    ogólnie z upa jesteśmy zadowoleni

  4. Reklama
  5. #2674

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Pytania i sugestie-aruth1.pngPytania i sugestie-aruth2.png

    Jak działa system odkrywania mapy? Czemu w tym przypadku mapa tak dziwnie się odkrywa, przechodząc po samej krawędzi ścian?
    01123581321345589144233377610987159725844181

  6. #2675

  7. #2676

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak dziwnie?
    Pytania i sugestie-arut123.png

    np. tutaj odkrywa się ewidentnie po linii, chociaż jak widać linia ściany na tym poziomie jest nieregularna przy krawędzi góry
    01123581321345589144233377610987159725844181

  8. Reklama
  9. #2677
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,281
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    odkrywa się tyle, ile jest wysyłane do klienta, czyli 6 kratek na north, 7 na south, 8 na west i 9 na east

  10. #2678

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    odkrywa się tyle, ile jest wysyłane do klienta, czyli 6 kratek na north, 7 na south, 8 na west i 9 na east
    w tym przypadku, ktory przedstawilem niestety tak się to nie odkryło, bo jak widać ściana przy górze jest w różnych pozycjach Y, a nieodkryta czesc mapy ma jedna wspolrzedna Y na dlugim odcinku - co to wtedy moze oznaczac?
    01123581321345589144233377610987159725844181

  11. #2679
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,281
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    nic nie oznacza
    przecież widok jest prostokątny, a nie okrągły, więc odkrycie mapy nie będzie odzwierciedlać nierówności ściany
    jak stoisz w miejscu najbardziej wysuniętym na north, to ta północna krawędź odkrytego terenu jest długa na 17 kratek

  12. Reklama
  13. #2680
    Avatar Weekendowiec100
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    KK
    Posty
    1,304
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Najlepiej zacząć od sprawdzenia czy się dokładnie odkryło, bo u mnie to wygląda tak (a i tak widać że też nie odkryłem niektórych części co Ty)
    Pytania i sugestie-jegmap.png
    Biorąc pod uwagę że nie jest się w środku odkrywanego prostokąta + przy ścianach często bywają skały/rumowiska, to może to wychodzić na pierwszy rzut oka nieintuicyjnie.

  14. #2681

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Weekendowiec100 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Najlepiej zacząć od sprawdzenia czy się dokładnie odkryło, bo u mnie to wygląda tak (a i tak widać że też nie odkryłem niektórych części co Ty)
    Pytania i sugestie-jegmap.png
    Biorąc pod uwagę że nie jest się w środku odkrywanego prostokąta + przy ścianach często bywają skały/rumowiska, więc może to wychodzić nieintuicyjnie.
    Pytania i sugestie-aruthangxxx.png
    no ale mi nie chodzi o ten cypel, tylko o to, ze idac przy scianie gory od strony jej south strony widzimy, ze ze nie idzie sie ciagle po jednej koordynacie Y, a nieodkryte miejsce jest zawsze w jednej koordynacie. dlaczego nieodkryte miejsce nie ma podobnego ksztaltu?

    o to mi chodzi. nie wiem czy sie rozumiem, albo czy ja juz teraz was rozumiem
    01123581321345589144233377610987159725844181

  15. #2682
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,281
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Bedlin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pytania i sugestie-aruthangxxx.png
    no ale mi nie chodzi o ten cypel, tylko o to, ze idac przy scianie gory od strony jej south strony widzimy, ze ze nie idzie sie ciagle po jednej koordynacie Y, a nieodkryte miejsce jest zawsze w jednej koordynacie. dlaczego nieodkryte miejsce nie ma podobnego ksztaltu?

    o to mi chodzi. nie wiem czy sie rozumiem, albo czy ja juz teraz was rozumiem
    nie będzie odzwierciedlać tego kształtu, bo nie odkrywa się tylko 1 rząd kratek w twojej osi y, a cały prostokąt, którego pozioma krawędź ma długość 17 kratek i tę krawędź zaznaczyłeś na drugim obrazku

  16. Reklama
  17. #2683

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie będzie odzwierciedlać tego kształtu, bo nie odkrywa się tylko 1 rząd kratek w twojej osi y, a cały prostokąt, którego pozioma krawędź ma długość 17 kratek i tę krawędź zaznaczyłeś na drugim obrazku
    Pytania i sugestie-prostokatarut.png

    nie wiem czy dobrze rozumiem. wchodzac tutaj w te zatoczke, ktora jest na oko wysunieta o kilka dobrych sqm na north, nie powinna jakos inaczej odkryc tej mapy? idac wtedy w lewo przy scianie wg mnie powinno byc to chociaz lekko odwzorowane. teraz jest odrysowane jak od linijki.
    01123581321345589144233377610987159725844181

  18. #2684
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,281
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Bedlin napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pytania i sugestie-prostokatarut.png

    nie wiem czy dobrze rozumiem. wchodzac tutaj w te zatoczke, ktora jest na oko wysunieta o kilka dobrych sqm na north
    i jak tam wszedłeś, to ci odkryło cały prostokąt, którego pozioma krawędź była 6 kratek na north od ciebie i miała długość 17 kratek, co widać na obrazku, no prościej już nie umiem

  19. #2685

    Notoryczny Miotacz Postów Bedlin jest teraz offline
    Avatar Bedlin
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,122
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i jak tam wszedłeś, to ci odkryło cały prostokąt, czyli 6 kratek na north od ciebie poziomą krawędź o długości 17 kratek, no prościej już nie umiem
    Teraz już rozumiem. Myślałem, że system działa inaczej - ze wektor jest po prostu tak jakby skierowany w jedna strone, czyli x sqm na north w danym punkcie, nie patrzac wtedy juz na kierunek east i west w tym wypadku. teraz rozumiem, ze wchodzac w zatoczke ustawia sie punkt ktory odkrywa mi mape w czterech kierunkach o okreslonych sqm dlugosciach.
    01123581321345589144233377610987159725844181

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2016, 14:19
  2. Skladam nowy komputer - prosze o ocene i sugestie
    Przez Haan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-11-2015, 20:32
  3. Czekamy na poważny RPG - Czekam na wasze sugestie
    Przez Ran tu w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-07-2014, 15:23
  4. Ip Conflict - jakieś sugestie?
    Przez Koczek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2011, 00:54

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •