na stronie
gildia żeby być aktywna musi mieć:
- lidera z pacc i level >= 30
- minimum 4 vice z pacc i levelem >= 30 (może ich być więcej)
każde konto może mieć max 1 chara w pozycji lidera/vice
Wersja do druku
to od razu zapytam, bo nie daje mi spac ten quest po nocach i moje zdrowie psychiczne podupada:
jak tworzyliście task "Znajdź Steve'a" z Aruthang - to wiedzieliście, że będzie bardziej problematyczny?
czy to my się sami wszyscy ograniczamy?
Załącznik 377889Załącznik 377890
Jak działa system odkrywania mapy? Czemu w tym przypadku mapa tak dziwnie się odkrywa, przechodząc po samej krawędzi ścian?
jak dziwnie? :hmm
Załącznik 377892
np. tutaj odkrywa się ewidentnie po linii, chociaż jak widać linia ściany na tym poziomie jest nieregularna przy krawędzi góry
odkrywa się tyle, ile jest wysyłane do klienta, czyli 6 kratek na north, 7 na south, 8 na west i 9 na east
nic nie oznacza
przecież widok jest prostokątny, a nie okrągły, więc odkrycie mapy nie będzie odzwierciedlać nierówności ściany
jak stoisz w miejscu najbardziej wysuniętym na north, to ta północna krawędź odkrytego terenu jest długa na 17 kratek
Najlepiej zacząć od sprawdzenia czy się dokładnie odkryło, bo u mnie to wygląda tak :ezy (a i tak widać że też nie odkryłem niektórych części co Ty)
Załącznik 377894
Biorąc pod uwagę że nie jest się w środku odkrywanego prostokąta + przy ścianach często bywają skały/rumowiska, to może to wychodzić na pierwszy rzut oka nieintuicyjnie.
Załącznik 377895
no ale mi nie chodzi o ten cypel, tylko o to, ze idac przy scianie gory od strony jej south strony widzimy, ze ze nie idzie sie ciagle po jednej koordynacie Y, a nieodkryte miejsce jest zawsze w jednej koordynacie. dlaczego nieodkryte miejsce nie ma podobnego ksztaltu?
o to mi chodzi. nie wiem czy sie rozumiem, albo czy ja juz teraz was rozumiem
Załącznik 377896
nie wiem czy dobrze rozumiem. wchodzac tutaj w te zatoczke, ktora jest na oko wysunieta o kilka dobrych sqm na north, nie powinna jakos inaczej odkryc tej mapy? idac wtedy w lewo przy scianie wg mnie powinno byc to chociaz lekko odwzorowane. teraz jest odrysowane jak od linijki.
Teraz już rozumiem. Myślałem, że system działa inaczej - ze wektor jest po prostu tak jakby skierowany w jedna strone, czyli x sqm na north w danym punkcie, nie patrzac wtedy juz na kierunek east i west w tym wypadku. teraz rozumiem, ze wchodzac w zatoczke ustawia sie punkt ktory odkrywa mi mape w czterech kierunkach o okreslonych sqm dlugosciach.