Pytanko czy będzie możliwość shared expa oraz czy dodacie do klienta rzeczy typu dodatkowe panele boczne?
Wersja do druku
Pytanko czy będzie możliwość shared expa oraz czy dodacie do klienta rzeczy typu dodatkowe panele boczne?
nie chyba tak
nie i nie
ps.
strzelam :kappa
Shared exp moze kiedys, boczne panele odpadaja
takze Master bingo
nie i nie
w sumie shared expa to moglibyscie od buta dodac, tylko bez zadnych bonusow tak jak jest na real tibii tylko po prostu ilosc expa z moba / ilosc osob w party i chuj lokieto
to wtedy rycerz bedzie expil sorca. ;d
chyba ze bedzie cos w stylu ze 3ba zadac min. 20% dmg
Do shared expa muszą być obostrzenia typu najmniejszy level nie może być mniejszy niż np. 2/3 najwyższego. Plus pytanie czy exp jest floatem czy intem, co by nie było abuse jak (chyba na tibianiku), ze zaokrąglenie w gore i bonus i szczur który miał dawać 5 dawal w istocie 8. Nie mówiąc już że można było invite dac komuś i samemu nashared z bonusem latać. Generalnie shared bez bonusów mógłby być ok.
Mysle ze sharedexp zrobiony tylko ze trzeba zrobic dmg no i bez zadnych bonosow oczywiscie byłby odpowiednia pomoca dla druida early/mid game. Bo jezeli Knight wasci tylko UHy (lub nic bo sio) , a druid musi sio , uhy , hmmy ,gfb - to teamhunty dla druida staja sie nie oplacalne, a chyba chcemy zeby ludzie grali ze soba nie kazdy na singleplayer.
no z tym zadanym dmg to dobry pomysl - trzeba by to bylo madrze zrobic, ale pamietaj ze taki knajt nie ma zadnych plusow z tego, ze boostowal by maga (inna sytuacja z druidem) na poczatku, wiec czemu mialby to robic? zreszta wydaje mi sie, ze nawet jakby taki knajt boostowal takiego maga to i tak by to bylo do momentu kiedy mag moze tworzyc dsy, bo z dwoma dsami juz chyba sie bije lepsze spoty samemu anizeli gdy z knajtem szerujesz expa po polowie xd
shared exp to ficzer, który boostuje wchuj, wtedy niby jest lepiej bo można razem expić i jest "sprawiedliwie" ale to gówno prawda bo po to są profesje i różne rodzaje expa żeby dostosować się do nich pod względem ilości danej profesji
wniosek: wyjebać i nie myśleć nawet o tym, pozdrawiam Dowód
edit:
no random nie ma ale jeśli kumpel kumpla chce wypegować to jednak ma jakiś plus, pamiętajcie o tym, że to mag zadaje największy dmg i nadal kierujemy się zasadą, że to ek i rp expią szybciej i mniejszym kosztem
wydaje mi się bez sensu komplikowanie tego systemu bo ludziom już styki się poprzepalały i jak grają knajtem to zarabiają tylko na siebie zamiast boostować własnych lub znajomych magów pozdro voldemopie
i tym oto sposobem wszystko się zrównoważy, a przynajmniej powinno bo nie będzie równych poziomem wszystkich profesji tylko mag np. 40, a ek 80
przypominam również o zasadzie "nie mamy 15 lat żeby grać 15h dziennie", której mogliśmy doświadczyć dwa tygodnie temu na tekanii np. lipek czy inny woldemop, hujaszek etc nakurwiali aż miło, a przy waszych boostach typu shared taki jeden z drugim magiem miałby porównywalnie wysoki poziom, którego mieć nie powinien także zostawić niby śrubę mocno przykręconą,a tym którzy będą ją powoli odkręcać (zajebista analogia) profit w postaci wysokiego dmgu wszystko wynagrodzi
prosta sytuacja, shared exp dla druida/knajta/palka a sorkowi chuj w dupe i w ogole dac mu 0.5 expa
Nie powinno być shared expa. Na dłuższą metę ma on więcej wad i zalet. Jest bezsensownych boostem. Gdy cię stać i chcesz iść msem z ek robić pg to albo płacisz mu za uhy albo bierzesz znajomka druida, który w zamian za sio dostaję swoją część loota. Kiedyś się tak grało i wszystko było okej. Druidem szedłeś siohac, nie wbijaleś expa ale miałeś szansę na fajny zarobek. Do tego często druidom dawało się manasy by siohali. Tak samo szedłeś takim ekiem z msem. Płacił ci za uhy (albo i nie gdy chciałeś pomóc a byłeś kasiasty), nie wbijaleś expa ale miałeś szansę na dobry profit bo mogłeś bić mobki, o których solo mogłeś pomarzyć. Do tego pomagałeś expić ziomka, który grał msem bo posiadanie w teamie hlvl msów zwracało się w przyszłości i to nie tylko w kwestii pvp, bo jak później taki ms siekał kulki po 1k to traciłeś ekiem na th mniej uh=większy profit. Shared zmienia tą sytuację diametralnie bo wszyscy się expia. Do tego dochodzi sytuacja gdy np na th jest 100ek, 100ms i 70ms. I jeżeli dwóch msów jest na share to ten z niższym lvlem wbija expa mniejszym nakładem suppli co już zaburza ekonomię.
@edit
Sytuacja z tym niższym i wyższym msem. Załóżmy, że jeden bije z sd średnio po 500 a drugi po 700. Biją demony na shared z ek, który w shared nie jest. Dostają po 3k expa. Ten niższy ms expiąc bez shared by dostać 3k expa musiałby zjechać demonowi 4.1k HP co daje ponad 8 sd. Expiąc na shared by dostać 3k expa musi użyć 7 sd~. Co daje nam ponad 1sd zaoszczędzony na każdym demonie. Powiecie to tylko 1 sd ale przy paru godzinnym huncie robi to już ogromną różnicę. Powiecie, że przecież exp dzieli się na pół i robią go oboje przez to mniej, ale wszyscy wiemy po ile godzin ludzie grają i to nie czas może ograniczyć progress tylko dostępność run.
W sumie przyznam Ci racje, lepiej bez shared teraz to lepiej widze.
A jeszcze jedno pytanko jak nie bedzie Djinow to bedzie cos wzamiac do sprzedawania loota? Czy tylko do ludzi? Bo moze byc sytuacja ze brak kasy bedzie tylko lot a nikogo akurat nie bedzie zeby od Ciebie kupic i troszke lipka.