Dajcie tak wcześniej troche, żeby można było odpalić farme i iść do pracy :kappa
Wersja do druku
Dajcie tak wcześniej troche, żeby można było odpalić farme i iść do pracy :kappa
czy to na pewno jest 128 sqm? Nie jest to tak, ze nie ma się stałego promienia zasięgu, ale że można mapclickowac jedynie w kwadracie, wiec jest ograniczenie ile maksymalnie można odejść w dwóch wspolrzednych (możliwe że 128 sqm pionowo i poziomo? Co jeżeli w tym kwadracie nie ma bezpośredniego przejścia, ale jest poza nim, czy pathfinding dla ludka znajdzie drogę w takim przypadku ?
Wyjdź z tematu mule bagienny, normalne pytanie zadałem bo interesuje mnie mechanika. Chociaż nie jest to zaszyte po stronie klienta przypadkiem? A jak wystąpią przeszkody podczas dostawania informacji o mapie (np garnki czy moby) to następuje przeliczenie? Przy szukaniu najszybciej ścieżki trzeba brać pod uwagę speed factor na danym podłożu, czy taka informacja jest zaszyta w minimapie i brana pod uwagę przy szukaniu drogi?
Klient używa algorytmu A* w szukaniu drugi, możliwe, że speed factor ma znaczenie (info jest brane z minimapy). Klient przygotowuje liste pakietów i wysyła jako jeden do serwera, który tą droge ustawia do kolejki. Jeśli w międzyczasie pojawi sie przeszkoda, klient przelicza droge jeszcze raz i poraz kolejny wysyla liste do serwera. Serwer też może odciąć chodzenie jeśli dodanie kolejnego kroku do kolejki wywali wyjątek czyli np. Destination is out of reach itp.
Aaa i ten limit jest brany jeśli chodzi o odleglosc (x1,y1) (x2,y2)
W pakiecie zdaje sie hardcap 254 bajtow ale tez sobie nie dam reki uciac. Nie mam przed soba kodu od tego
mam nadzieję że jak będziecie robić updaty to nie będzie dało się grać do ok 16-17 jak to kiedyś kurła było
Nie ma "ceny domków", normalne aukcje jak w Tibii. Jeśli chodzi o czynsz, to może być droższy w zależności od liczby łóżek.
Nie, zamierzamy nikomu nic nie mówić, bo zależy nam, żeby jak najmniej osób wbiło. :thisisfine
No ludzie, nie zadawajcie bezsensownych pytań, na które zresztą odpowiedź już wiele razy padła, proszę ja was.
Na serio, to tak, oczywiście będziemy się reklamować - tym szerzej im bliżej startu. Ale nie będziemy opłacać żadnych dobrych streamerów (osobiście nie znam takich).
Speed factor masz w minimapie, np. każdy taki plik .map to 256x256 kratek, gdzie najpierw masz bitmapę kolorów, a potem bitmapę przeliczników speeda i czy kratki są walkable.
Speed factor ma znaczenie i to klient oblicza drogę (najszybszą, nie najkrótszą).
Około miesiąca do startu, a tu narazie cisza, jak i z beta serverem i konkretnymi zapowiedziami, czy data startu przesunęła się na później?
tak na pierszego kfietnia 2020:kappa
jak wpiszecie poprawnie datę, to się wyświetli ładna pogoda xDDD paczcie: 1 kwietnia
@LordCompi cffane;]
na razie się nic nie przesunęło
ten "beta server" to nie ma być beta żebyśmy dopiero naprawiali błędy, tylko w pełni dopracowany serwer (czyste 7.4, bez custom contentu), na którym gracze będą mogli się przekonać, że faktycznie jest dobry i warto być na starcie
nie planujemy na to przeznaczyć więcej niż 1-2 tyg
jest to napisane w FAQ
Z tego co wywnioskowalem a jestem dosyć bystrym osilkiem, to tak właśnie będzie to wyglądać
dokładnie tak, przecież jest o tym w faq
a bez kitu jest xd zapowiedz przeczytalem, ale na faq nie zwrocilem uwagi i przeoczylem