Halo jest możliwość dodania takich autfitów dla wyjadaczy?
https://tibiaking.com/uploads/monthl...67f4b4a4ae.JPG
Wersja do druku
Halo jest możliwość dodania takich autfitów dla wyjadaczy?
https://tibiaking.com/uploads/monthl...67f4b4a4ae.JPG
Ale bym se pograł na takim otsie 6.4 z jednym miastem i expem x0.25
pamietam kiedys na torgu byl jakis temat i ktos probowal naprawiac/odpalac jakiegos otsa 6.x wlasnie ale jak mozna sie domyslic jak to zwykle sie skonczylo
przecież ten serwer naprawiał @LordCompi , mi bardziej chodzi o możliwość dodania patcha do skórek i tyle:poggers
o kurde duze niusy beda :pogchamp
Lord miał projekt tibii 5.0
A te outfity nie mają animacji, wtedy się skakało z kratki na kratkę jak na lagach
potem jak wchodził klient 7.0 to przez jakiś czas był kompatybilny ze ostatnią wersją 6.X (6.9coś, można ich było używać zamiennie) i był dodany taki outfit nowego citizena nieanimowanego
* Loot jest generowany w momencie respawnu i umieszczany w "wirtualnym" ekwipunku (takim, jak u gracza), więc może wpływać np. na zwiększenie armora! Tak, jak to kiedyś było. Również algorytm decydujący, gdzie umieścić wygenerowany item (w którym slocie ekwipunku, czy może w bagu) jest ten sam.
to jak na przykład zrespi się minotaur i będzie miał w wirtualnym ekwipunku chain armor, to jest szansa że po zabiciu mu ten chain armor nie wypadnie? czy cały wirtualny ekwipunek spada po śmierci.
odnośnie domków to chyba planujecie udostępnić postaciom facc kupno mało prestiżowych domków by je trochę zapełnić, proponuje pozwolić również na jednym koncie pacc móc kupić np. 2 domki (na każdą postać przypada tylko jeden), też mógłby być jakiś limit sqm dla drugiego domku
pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;
Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
Obsuwa z info jest stąd, że RE i poprawki w kodzie robimy we dwójkę z Lordem, więc kiedy akurat obaj mamy czas, to to jest priorytetem. A tak się teraz złożyło. Myślałem, że zapostujemy, bo akurat Lord był wtedy mniej aktywny, ale jednak wyszło, że przez ostatnie dni robiliśmy co innego. Tak że proszę się nie denerwować. Musimy stosować priorytety, żeby pracować najefektywniej.
Tymczasem wrzucam kolejnych parę przykładów mechanik ze starej tibii, które z reguły są źle na otsach (któż by pomyślał).
Poprawnie działający double push. Może nawet wykonać tych pushów więcej i szybciej, ale potrzeba do tego kilku osób, a tu demonstrowałem sam na dwóch klientach.
https://i.imgur.com/8rj311o.gif
Mało kto o tym pamięta, ale uhy nie powodowały w ogóle exhausta. Może było użyć uha + spella praktycznie na raz (pod warunkiem, że to uh poszedł pierwszy). Odwrotnie z kolei było z manafluidem, on powodował exhaust, dlatego jeśli chcieliśmy go użyć razem ze spellem, to spell musiał być pierwszy.
https://i.imgur.com/cK7hSDY.gif
I jeszcze jedna ciekawostka: ring of healing na 7.4 dawał 450 many. Nie 900, jak niektórzy sądzą, nie 940 jak na Medivii. Roh dzelił kod z life ringiem i oba dawały po 1 hp i 1 many, różnicą było tylko co ile czasu. Dla roha było to co sekundę, a dla lr co 3 sekundy.
Więc łatwo obliczyć, że roh regenerował w sumie 450 many w 7.5 minuty, a lr 400 many w 20 minut.
Kind regarts & stay tuned :]
Zapostujemy też wkrótce to zapowiadane info co do customowych zmian. Pracujemy teraz nad tym, żeby móc niedługo uruchomić test server.
Mmm wartobylo nie spać do 5 żeby to przeczytać
Naprawdę są to mechaniki o których już mało kto pamięta, ale wielki + za tak pedantyczne odwzorowanie.
Ale...szykujcie się na fale raportów od graczy że np. wchodzenie parcelami jest zbugowane :D = przyzwyczajenie.