pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;
Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
Wersja do druku
pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;
Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
Obsuwa z info jest stąd, że RE i poprawki w kodzie robimy we dwójkę z Lordem, więc kiedy akurat obaj mamy czas, to to jest priorytetem. A tak się teraz złożyło. Myślałem, że zapostujemy, bo akurat Lord był wtedy mniej aktywny, ale jednak wyszło, że przez ostatnie dni robiliśmy co innego. Tak że proszę się nie denerwować. Musimy stosować priorytety, żeby pracować najefektywniej.
Tymczasem wrzucam kolejnych parę przykładów mechanik ze starej tibii, które z reguły są źle na otsach (któż by pomyślał).
Poprawnie działający double push. Może nawet wykonać tych pushów więcej i szybciej, ale potrzeba do tego kilku osób, a tu demonstrowałem sam na dwóch klientach.
https://i.imgur.com/8rj311o.gif
Mało kto o tym pamięta, ale uhy nie powodowały w ogóle exhausta. Może było użyć uha + spella praktycznie na raz (pod warunkiem, że to uh poszedł pierwszy). Odwrotnie z kolei było z manafluidem, on powodował exhaust, dlatego jeśli chcieliśmy go użyć razem ze spellem, to spell musiał być pierwszy.
https://i.imgur.com/cK7hSDY.gif
I jeszcze jedna ciekawostka: ring of healing na 7.4 dawał 450 many. Nie 900, jak niektórzy sądzą, nie 940 jak na Medivii. Roh dzelił kod z life ringiem i oba dawały po 1 hp i 1 many, różnicą było tylko co ile czasu. Dla roha było to co sekundę, a dla lr co 3 sekundy.
Więc łatwo obliczyć, że roh regenerował w sumie 450 many w 7.5 minuty, a lr 400 many w 20 minut.
Kind regarts & stay tuned :]
Zapostujemy też wkrótce to zapowiadane info co do customowych zmian. Pracujemy teraz nad tym, żeby móc niedługo uruchomić test server.
Mmm wartobylo nie spać do 5 żeby to przeczytać
Naprawdę są to mechaniki o których już mało kto pamięta, ale wielki + za tak pedantyczne odwzorowanie.
Ale...szykujcie się na fale raportów od graczy że np. wchodzenie parcelami jest zbugowane :D = przyzwyczajenie.
Wychodzi na to, że life ring jest mniej opłacalny niż mfy
To było zgodnie z cipowym 7.7, ale teraz przypadkiem trafiłem na info, że wcześniej mogło być trochę inaczej, więc jeszcze do przyjrzenia się.
Osobiście pamiętam, że tak kiedyś w tibii było, że tam żeby dostać się na to 'sekretne' piętro na trollach na east od thais, to trzeba było sobie podprowadzić rotworma do wejścia po parcelach. Ale na 7.4 mogło jeszcze tak nie być.
Tak czy siak na pewno będą masy 'raportów' na wiele rzeczy, bo różnic w stosunku do otsów jest od groma.
W cipowych skryptach było, że przy zakładaniu life ringa traciło się 2 sekundy, przy innych ringach nie.
No i co do life ringów, to tak, pod względem many są trochę mniej opłacalne od mana fluidów, zawsze tak było. Najmniej opłacalne są rohy.
Tylko tak jak Ewidencja pisze - po pierwsze cap, a po drugie ringi regenerują też życie.
a jak bylo ze strzelaniem amunicja palkowa zza ekranu?
zróbcie tak żeby rybki więcej dawały niż udka to w jakimś stopniu biznes na tym się będzie też kręcił @LordCompi
jest tak, jak ewidencja mówi
bronie dystansowe mają zdefiniowaną 1 wartość range, która się liczy i dla osi X i dla osi Y, więc z racji tego, że okno gry jest prostokątem, to na south i north można strzelać za ekran
tak samo działa to dla potworów
kurwa 1 msc gry to sie ryby bedzie lowi bo szkoda gpkow bedzie XDDDDDDDD