Po co reklamować skoro torga czyta 3mln osób,?
Wersja do druku
uwaga przygotowalem taka infografike mam nadzieje ze pomoze ona nowym graczom w wyborze iglaka
https://i.gyazo.com/5992a53e5043a259...598b734181.png
tekania jest mieszano-syfiasta?
ciezko powiedziec przed startem. wydaje mi sie ze jedna noga w grobie, a druga w syfie, ale nie znam nie oceniam, wiec dalem kredyt zaufania
To chyba medivia powinna mieć oddzielną kategorię "jebany syf"
Dajcie tak wcześniej troche, żeby można było odpalić farme i iść do pracy :kappa
czy to na pewno jest 128 sqm? Nie jest to tak, ze nie ma się stałego promienia zasięgu, ale że można mapclickowac jedynie w kwadracie, wiec jest ograniczenie ile maksymalnie można odejść w dwóch wspolrzednych (możliwe że 128 sqm pionowo i poziomo? Co jeżeli w tym kwadracie nie ma bezpośredniego przejścia, ale jest poza nim, czy pathfinding dla ludka znajdzie drogę w takim przypadku ?
Wyjdź z tematu mule bagienny, normalne pytanie zadałem bo interesuje mnie mechanika. Chociaż nie jest to zaszyte po stronie klienta przypadkiem? A jak wystąpią przeszkody podczas dostawania informacji o mapie (np garnki czy moby) to następuje przeliczenie? Przy szukaniu najszybciej ścieżki trzeba brać pod uwagę speed factor na danym podłożu, czy taka informacja jest zaszyta w minimapie i brana pod uwagę przy szukaniu drogi?
Klient używa algorytmu A* w szukaniu drugi, możliwe, że speed factor ma znaczenie (info jest brane z minimapy). Klient przygotowuje liste pakietów i wysyła jako jeden do serwera, który tą droge ustawia do kolejki. Jeśli w międzyczasie pojawi sie przeszkoda, klient przelicza droge jeszcze raz i poraz kolejny wysyla liste do serwera. Serwer też może odciąć chodzenie jeśli dodanie kolejnego kroku do kolejki wywali wyjątek czyli np. Destination is out of reach itp.
Aaa i ten limit jest brany jeśli chodzi o odleglosc (x1,y1) (x2,y2)
W pakiecie zdaje sie hardcap 254 bajtow ale tez sobie nie dam reki uciac. Nie mam przed soba kodu od tego
mam nadzieję że jak będziecie robić updaty to nie będzie dało się grać do ok 16-17 jak to kiedyś kurła było
Nie ma "ceny domków", normalne aukcje jak w Tibii. Jeśli chodzi o czynsz, to może być droższy w zależności od liczby łóżek.
Nie, zamierzamy nikomu nic nie mówić, bo zależy nam, żeby jak najmniej osób wbiło. :thisisfine
No ludzie, nie zadawajcie bezsensownych pytań, na które zresztą odpowiedź już wiele razy padła, proszę ja was.
Na serio, to tak, oczywiście będziemy się reklamować - tym szerzej im bliżej startu. Ale nie będziemy opłacać żadnych dobrych streamerów (osobiście nie znam takich).
Speed factor masz w minimapie, np. każdy taki plik .map to 256x256 kratek, gdzie najpierw masz bitmapę kolorów, a potem bitmapę przeliczników speeda i czy kratki są walkable.
Speed factor ma znaczenie i to klient oblicza drogę (najszybszą, nie najkrótszą).
Około miesiąca do startu, a tu narazie cisza, jak i z beta serverem i konkretnymi zapowiedziami, czy data startu przesunęła się na później?