Reklama
Strona 20 z 222 PierwszaPierwsza ... 1018192021223070120 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 286 do 300 z 3319

Temat: Pytania i sugestie

  1. #286
    Avatar Hotarti
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    4,469
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;

    Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy opierdalanie galy jest fajne
    Bo lizanie cipa to nie ma dużo możliwości, a przy paruwie można nieźle rzeczy tworzyć

  2. #287
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    34
    Posty
    11,196
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Hotarti napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;

    Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
    było już wszedł później koło 7.5
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  3. #288
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj derkases napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    * Loot jest generowany w momencie respawnu i umieszczany w "wirtualnym" ekwipunku (takim, jak u gracza), więc może wpływać np. na zwiększenie armora! Tak, jak to kiedyś było. Również algorytm decydujący, gdzie umieścić wygenerowany item (w którym slocie ekwipunku, czy może w bagu) jest ten sam.

    to jak na przykład zrespi się minotaur i będzie miał w wirtualnym ekwipunku chain armor, to jest szansa że po zabiciu mu ten chain armor nie wypadnie? czy cały wirtualny ekwipunek spada po śmierci.
    zawsze spada wszystko, tak jak na rsie albo kiedy lecisz na rooka

    Cytuj Hotarti napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pytanie tematyczne bo swieta ido @tibia77 ;

    Czy na 7.4 był uż mikołaj dodany i czy to prawda te plotki ze mikolaj potrafil raz na 99999999999 razy dac jakis rar typu dsm?
    był dodany i nieprawda, że dawał dsmy
    najrzadszym itemem był misiek i miał chance 1/10000

  4. Reklama
  5. #289
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Obsuwa z info jest stąd, że RE i poprawki w kodzie robimy we dwójkę z Lordem, więc kiedy akurat obaj mamy czas, to to jest priorytetem. A tak się teraz złożyło. Myślałem, że zapostujemy, bo akurat Lord był wtedy mniej aktywny, ale jednak wyszło, że przez ostatnie dni robiliśmy co innego. Tak że proszę się nie denerwować. Musimy stosować priorytety, żeby pracować najefektywniej.

    Tymczasem wrzucam kolejnych parę przykładów mechanik ze starej tibii, które z reguły są źle na otsach (któż by pomyślał).

    Poprawnie działający double push. Może nawet wykonać tych pushów więcej i szybciej, ale potrzeba do tego kilku osób, a tu demonstrowałem sam na dwóch klientach.



    Mało kto o tym pamięta, ale uhy nie powodowały w ogóle exhausta. Może było użyć uha + spella praktycznie na raz (pod warunkiem, że to uh poszedł pierwszy). Odwrotnie z kolei było z manafluidem, on powodował exhaust, dlatego jeśli chcieliśmy go użyć razem ze spellem, to spell musiał być pierwszy.



    I jeszcze jedna ciekawostka: ring of healing na 7.4 dawał 450 many. Nie 900, jak niektórzy sądzą, nie 940 jak na Medivii. Roh dzelił kod z life ringiem i oba dawały po 1 hp i 1 many, różnicą było tylko co ile czasu. Dla roha było to co sekundę, a dla lr co 3 sekundy.
    Więc łatwo obliczyć, że roh regenerował w sumie 450 many w 7.5 minuty, a lr 400 many w 20 minut.

    Kind regarts & stay tuned :]
    Zapostujemy też wkrótce to zapowiadane info co do customowych zmian. Pracujemy teraz nad tym, żeby móc niedługo uruchomić test server.

  6. #290

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,367
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Mmm wartobylo nie spać do 5 żeby to przeczytać

  7. #291

    Notoryczny Miotacz Postów Dymek jest teraz offline
    Avatar Dymek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Piła
    Wiek
    33
    Posty
    1,336
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Naprawdę są to mechaniki o których już mało kto pamięta, ale wielki + za tak pedantyczne odwzorowanie.

    Ale...szykujcie się na fale raportów od graczy że np. wchodzenie parcelami jest zbugowane :D = przyzwyczajenie.

  8. Reklama
  9. #292
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    7,883
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Wychodzi na to, że life ring jest mniej opłacalny niż mfy
    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co myslicie o takim tatuazu psimek i tibiarz77 trzymaja sie za rece a nam nimi lata profesorek na wozku

  10. #293
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Dym napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale...szykujcie się na fale raportów od graczy że np. wchodzenie parcelami jest zbugowane :D = przyzwyczajenie.
    To było zgodnie z cipowym 7.7, ale teraz przypadkiem trafiłem na info, że wcześniej mogło być trochę inaczej, więc jeszcze do przyjrzenia się.
    Osobiście pamiętam, że tak kiedyś w tibii było, że tam żeby dostać się na to 'sekretne' piętro na trollach na east od thais, to trzeba było sobie podprowadzić rotworma do wejścia po parcelach. Ale na 7.4 mogło jeszcze tak nie być.
    Tak czy siak na pewno będą masy 'raportów' na wiele rzeczy, bo różnic w stosunku do otsów jest od groma.

    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przy zdejmowaniu i zakładaniu ringów będzie się tracić 8 sekund?
    W cipowych skryptach było, że przy zakładaniu life ringa traciło się 2 sekundy, przy innych ringach nie.

    No i co do life ringów, to tak, pod względem many są trochę mniej opłacalne od mana fluidów, zawsze tak było. Najmniej opłacalne są rohy.
    Tylko tak jak Ewidencja pisze - po pierwsze cap, a po drugie ringi regenerują też życie.

  11. #294
    Avatar Genway
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    1,758
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    a jak bylo ze strzelaniem amunicja palkowa zza ekranu?

  12. Reklama
  13. #295
    Avatar Comxaa
    Data rejestracji
    2015
    Położenie
    Comxaa
    Wiek
    33
    Posty
    649
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    było już, normalnie mag/paladyn w osi y strzela 1 kratke za ekran, w osi x tylko w polu widzenia pozdrawiam mateewidens
    A nie przypadkiem w obu osiach można było wyrzucić cos 1 kratkę za ekran i nie gubić targetu? Klient odpytuje server o dane +1 sqm za ekran z każdej strony

  14. #296
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    34
    Posty
    11,196
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    zróbcie tak żeby rybki więcej dawały niż udka to w jakimś stopniu biznes na tym się będzie też kręcił @LordCompi

  15. #297
    bojowkarz_nonpvp

    Domyślny

    Cytuj Koczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zróbcie tak żeby rybki więcej dawały niż udka to w jakimś stopniu biznes na tym się będzie też kręcił @LordCompi
    No ale w przeliczeniu na capa to rybki dają wincy niż udka albo szynka.

  16. Reklama
  17. #298
    Avatar Comxaa
    Data rejestracji
    2015
    Położenie
    Comxaa
    Wiek
    33
    Posty
    649
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj bojowkarz_nonpvp napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No ale w przeliczeniu na capa to rybki dają wincy niż udka albo szynka.
    Ale rybki dają więcej, chyba 144s, a udko 120s
    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no ale ekran tibi to prostokąt, a nie kwadrat i można łatwo to abusować (tak mi się wydaje)
    poza tym patrząc na oś y to jesteś w stanie zauważyć postać stojącą na południe od ciebie co samo w sobie wydaje się lekką przewagą, zgadza się?

    było to wałkowane już tylko nie chce mi się stron przekopywać, trzeba czekać na beta testy i sami posprawdzamy takie smaczki
    Tak samo możesz zobaczyć postać stojąca po prawej od ciebie

  18. #299
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    jest tak, jak ewidencja mówi
    bronie dystansowe mają zdefiniowaną 1 wartość range, która się liczy i dla osi X i dla osi Y, więc z racji tego, że okno gry jest prostokątem, to na south i north można strzelać za ekran
    tak samo działa to dla potworów

  19. #300
    Avatar Dobrze Wyszkolony
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,923
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    kurwa 1 msc gry to sie ryby bedzie lowi bo szkoda gpkow bedzie XDDDDDDDD

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2016, 14:19
  2. Skladam nowy komputer - prosze o ocene i sugestie
    Przez Haan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-11-2015, 20:32
  3. Czekamy na poważny RPG - Czekam na wasze sugestie
    Przez Ran tu w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-07-2014, 15:23
  4. Ip Conflict - jakieś sugestie?
    Przez Koczek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2011, 00:54

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •