Reklama
Strona 121 z 222 PierwszaPierwsza ... 2171111119120121122123131171221 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,801 do 1,815 z 3319

Temat: Pytania i sugestie

  1. #1801

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    642
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Achilles' napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Oczywiście, że tak - Dżiny jako opcja podtrzymania cen na takim serverze to jest absolutny priorytet. To nie burzy społeczności, tylko wprost ją buduje. Mało handlu od zawsze było jak goście skupowali dżin-items taniej, żeby później je opchnąć i zrobić profit? Teraz jedyny sensowny exp bez waste to Guardy. Owszem, tak było na starych Tibijkach, że kolesie kisili się tam po 12h/dzień, ale robili to, żeby zarobić bułę na hunt, z którego się zdarzały profity. Teraz po co iść na Warlocki? Żeby zloocić blue robe i sprzedać za 10k 16lvl druidowi? Co ze skull staffami? Tibianic. Teraz jest pandemia, więc jeszcze +/- 100 osób gra. Tendencja jest spadkowa na przestrzeni kilku muesięcy. Jeszcze niedawno wykres pokazywał, że dochodzi liczba online do 150. Dzisiaj jak zobaczyłem 120 koło północy to przecierałem oczy ze zdziwienia.

    Trzeba robić wszystko to o czym kiedyś marzyliśmy, a Cipsoft tego nie robił. Podsumowując raz jeszcze sugeruję:
    -wprowadzić Ankh z dżinami, żeby uratować gospodarkę w grze
    -custom itemy w postaci frozen starlight w różnych kolorach jako źródło światła
    -Zmiana arma w MPA i Demon Armorze - jakim cudem MPA 24 a Demon Arm 22? Powinno być na odwrót albo po równo. Taki balans tych itemów to powtarzana głupota po Cip. Ewentualnie dać Demon Armowi wyraźne, czerwone światło (edit: chyba, że jest jakiś boost^^)
    -Questy: nie pamiętam dobrze, ale czy z Behe Questa nie było czasami Dragon Lance? Serio mam kupować za 220k, bo leci raz na 1000 BK? Nagroda 30k jest całkowicie niepoważna. Ten quest jest trudniejszy niż zabicie z SD 3 noobów po desercie ;)
    -Custom loot z bossów. Na Tibianicu ze mnie cisnęli bekę, bo siedziałem na Hellgate czasami na 100+ levelu, ale uwielbiam tę miejscówkę. Respi się tam nieregularnie The Evil Eye - powinien dropić Beholder Helmet od czasu do czasu
    -DLe na PoI - bo ktoś mówił, że nie ma. To jest absolutnie konieczna miejscówka. Tam w teamie aż miło polatać. Resp bardzo fajny + zachęca graczy, żeby się wybrać i pobić. Nie zmieni to bardzo wiele, bo z DL i tak gówno leci, ale będzie to czymś ciekawym i motywującym, żeby bić level
    -więcej customowych bosów, podpatrzeć na Tibianicu jak było, latały te Gladiatory, na WRL chyba też jakiś był. To nie wpływa na grę, a daje duży fun

    To są tylko rzeczy, które rażą po miesiącu gry na servie i dłuższym czasie oglądania Twitcha i śledzenia forum. Musicie się nauczyć większej elastyczności. Nie mówię, żeby słuchać każdego boba, bo się zrobi Podkarpacki OTS, ale musicie czymś zaciekawić graczy, bo będzie zdechlica lada dzień. Każdy, kto gra na takim oldschool serverze ma ochotę się zaangażować, ale do tego jest potrzebna motywacja. Wygospodarowanie 12h gry na skillowanie chara nie jest dobrym pomysłem, jeśli nie wiesz czy za rok będzie z kim grać. Lepiej z chomika już pobrać mapę i se odpalić offline.

    Na plus na servie na pewno odwzorowanie szczegółów gry. Jak odpaliłem to aż mnie ciarki przeszli po plecach w momencie wyczucia tej dawnej toporności poruszania się i robienia czegokolwiek w gierce. To jest właśnie jeden z uroków tego oldschoola.
    - co do dżinów, to nie wiem czy nie lepiej nawet jakby był tylko jakiś npc do skupowania śmieci typu k-sety, dragon shieldy etc. bo dzięki temu że nie ma djinnów ringi i amulety trzymają mocno cenę
    - custom itemy mi by w ogóle nie przeszkadzały. Tylko pytanie czy wtedy nadal odwzorowywujemy starą tibie?
    - z tym d-armem i mpa to to nie ma znaczenia, mpa są chyba 3 albo 4 na serwerze. Taki d-arm i tak byłby noszony przez kogoś.
    - z behe questa był guardian halberd, a cena d-lance jest odwzorowaniem jej rzadkości i b.dobrze że jest wysoka.d-lance był do zdobycia z triple hero z warlockiem na edron. 70lv quest.
    - no tutaj się trochę zgadzam, że mógłby być demodras, old widow etc. Ale widać taka decyzja adminów, żeby tego nie było. Z kolei mamy innych customowych bossów typu Ferumbras, który pozamiatał.
    - na 7.4 biło się vdl, edl, fibulę. Są 3 dobre spawny z dlami i dragami. PoI Dl pozwalają wykręcić dużo więcej expa/h i przegięłyby balans.
    - trochę się zgadzam, trochę nie. Bo jak jest 1000 bossów to tylko latasz i szukasz bossa do zabicia.

    Będzie z kim grać, community pokazało że jest stała grupa 100+ osób które logują codziennie.

    No i o tą toporność chodzi;p

  2. #1802
    Avatar matizioom
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    24
    Posty
    10,238
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    f axe to chyba ponizej 10k akat tyle tego guwna jest

  3. #1803

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    936
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    BK: d-lance 220k, bohy 40k
    DL: DSM 200k, rh 60-100k?, fs 8-10k
    Behemoty: gs 50k, buty 150k
    Demce: f-axe 25k, gs 50k, demonka 50k, mmski i g-legi podobno po 200k, MPA 500k
    Warlocki: blue robe 20k, g-arm nie wiem ale pewnie 50k+
    Hero: fs 8-10k, c-helmet 10k, c-arm 10-15k, c-shield 10k, legi 20k
    Nieźle nieźle ale jakbyś popytał ludzi/pochodził popatrzył na domki to byś zauważył że te itemy leża sobie jako dekoracja bo NIKT tego nie kupuje.Jedynie na upartego może knight zainwestuje w eq reszta ma to w dupie i leża sobie te itemy po domkach/depotach

  4. Reklama
  5. #1804
    Avatar Snoffie
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Przesnycz pod Zagaciami wielkimi
    Posty
    2,955
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Podobnie zresztą jest z innymi rzeczami. Np. z nową stroną czy reklamą/liczbą online. Siedzą i wypisują "ASZ 3 MIESIONCE ROBIOM STRONE OJEZU".
    ale tu nie chodzi o to ze robisz 4 miesiace strone, tylko o to ze mowisz juz jest prawie gotowa i czekasz kolejne 3 miesiace mowiac juz juz tuz tuz prawie gotowe. pol roku dla nikogo normalnego nie jest "niedlugo"

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    O Tibiantisie słyszało dużo ludzi i dużo ludzi wbiło na start, no ale i tak trzeba heheszkować, że dzie kampania???
    no jasne ze jest beka z kampani reklamowej no sorry reklama to nie jest kurwa kampania reklamowa xDD kiedys Cie pytalem o definicje
    Ostatnio zmieniony przez Snoffie : 23-09-2020, 13:07

  6. #1805

    Notoryczny Miotacz Postów ochmar jest teraz offline
    Avatar ochmar
    Data rejestracji
    2017
    Posty
    1,281
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Ale zrozumcie ludzie, że problem expienia na guardach jako tych "najbardziej opłacalnych", to problem nie tyle ekonomii gospodarki, a ekonomii expa - gra, w której nie dostajesz "kary" za bicie relatywnie słabszych potworów nie będzie zmuszać gracza, by wszedł na silniejsze potwory. Niesie to za sobą szereg błędów w designie gameplay'u; takich jak brak ryzyka śmierci (bo bijesz słabsze moby), stagnacji miejscówek do expienia, przez to, że Ty zabierasz danego moba, inne (niższe) levele musza brać gorsze moby, robi się duża dysproporcja w przyroście expa itd itd. Ta gra dąży do grindu aż do momentu zamknięcia respawna (jak zabijasz moby szybciej niż one się respią, dopiero wtedy zaczynasz myśleć czy nie warto zmienić miejscówki).
    Ten (być może słusznie) hejtowany przez wszystkich ankrahmun to najlepszy tego przykład - ilu z nas na tombach spędziło od 50 do 150 levela? I jasne, problemem pośrednim były źle zaprojektowane ekspowiska, ale gdyby gościu dostawał "kare" w postaci "zdobywasz mniej expa z potworów słabszych niż ty" to by szybko szedł na inną miejscówkę. Już o tym, że runa obszarowa (GFB) bije dużo więcej, niż runa single target (HMM) to nie wspominam, bo się zagotuję ze złości.
    Teraz problem jest ten sam, tylko w innym ekspowisku. Nie naprawiliśmy problemu, tylko przenieśliośmy go gdzieś indziej. Tylko, że ten system expienia jest tak mocno zakorzeniony w tibijce, że jakakolwiek modyfikacja tego, choć wpływa pozytywnie na niemalże każdy aspekt gry (włącznie z radzeniem sobie "z zaszybkim expieniem", jest za daleko od tibijskiego rdzenia - i sam taki pomysł będzie spotykal się z krytyką z każdej ze stron "ale jak to tak zmienić coś, co przecież zawsze tak było".

    Ja na tym serwerze nie gram, dlatego mogę się mylić co do obecnego stanu ekonomicznego serwera, ale w czystej teorii nie wydaje mi się, żeby brak djinna był dużym problemem. Jednocześnie, jakiś NPC eventowy, który skupuje ograniczoną ilość przedmiotów albo ma ograniczoną gotówkę albo skupuje itemy po zaniżonej cenie (nie wiem, rzucam tylko pomysłami na głos, może się coś z tego wykluje) pewnie pozytywnie by wpłynął na różnorodność działań gracza (coś baaaardzo porządanego w grach komputerowych). Gracz powinien zawsze mieć wybór co zrobić z danym przedmiotem i nie mówię o wyborze pod tytułem "sprzedać człowiekowi czy wyjebać do wody". Dodanie djinna tego problemu nie rozwiąże, bo zastąpi "sprzedać człowiekowi czy wyjebać do wody" na "sprzedać djinnowi". Gracz powinien widzieć jasne zalety i wady każdego rozwiązania (sprzedam szybko NPCkowi, ale za trochę mniej kasy ALBO sprzedam człowiekowi trochę drożej ale będę szukał chętnego przez tydzień).

    A no i totalnym odlotem jest w ogóle stwierdzenie, że każde (albo "większość") expowisko powinno "opłacać" się bić. Nie powinno. Opłacać powinno się bić spoty tylko dla kasy, a expowiska dla expa powinno się wręcz nie opłacać (finansowo) albo opłacać w stopniu znikomym, bo zyskujesz dzięki nim coś cenniejszego niż gold coiny - level. Ale tu znów wracamy do punktu wyjścia, gdzie clue całego wywodu jest takie, że tibia (7.4) to gra niedopracowana.

    To co Tibiantis robi (usuwanie ankh/djinnów/zmiana rewardów z questów itd) to maskowanie błędów cipsoftu, nie ich naprawianie. Tego naprawić się nie da - bynajmniej tak długo jak gra ma przypominać tibię. Zaakceptujcie to albo zmieńcie gierke, bo dodanie jednego NPCka, który będzie kupował blue robe niewiele tu zmieni.
    Dali Wam namiastke prawdziwej tibii z czasów 7.4, a że ona okazuje się zjebana, to nie wina Tibiarza, tylko widocznie gustujecie w takich grach. Każdy ma w swoim życiu jakieś guilty pleasure. Moim jest pisanie truizmów na temat gamedevu, Waszym - granie w niezbalansowane gry z 2000 roku.
    Ostatnio zmieniony przez ochmar : 23-09-2020, 13:53

  7. #1806

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,367
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj ochmar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale zrozumcie ludzie, że problem expienia na guardach jako tych "najbardziej opłacalnych", to problem nie tyle ekonomii gospodarki, a ekonomii expa - gra, w której nie dostajesz "kary" za bicie relatywnie słabszych potworów nie będzie zmuszać gracza, by wszedł na silniejsze potwory. Niesie to za sobą szereg błędów w designie gameplay'u; takich jak brak ryzyka śmierci (bo bijesz słabsze moby), stagnacji miejscówek do expienia, przez to, że Ty zabierasz danego moba, inne (niższe) levele musza brać gorsze moby, robi się duża dysproporcja w przyroście expa itd itd. Ta gra dąży do grindu aż do momentu zamknięcia respawna (jak zabijasz moby szybciej niż one się respią, dopiero wtedy zaczynasz myśleć czy nie warto zmienić miejscówki).
    Ten (być może słusznie) hejtowany przez wszystkich ankrahmun to najlepszy tego przykład - ilu z nas na tombach spędziło od 50 do 150 levela? I jasne, problemem pośrednim były źle zaprojektowane ekspowiska, ale gdyby gościu dostawał "kare" w postaci "zdobywasz mniej expa z potworów słabszych niż ty" to by szybko szedł na inną miejscówkę. Już o tym, że runa obszarowa (GFB) bije dużo więcej, niż runa single target (HMM) to nie wspominam, bo się zagotuję ze złości.
    Teraz problem jest ten sam, tylko w innym ekspowisku. Nie naprawiliśmy problemu, tylko przenieśliośmy go gdzieś indziej. Tylko, że ten system expienia jest tak mocno zakorzeniony w tibijce, że jakakolwiek modyfikacja tego, choć wpływa pozytywnie na niemalże każdy aspekt gry (włącznie z radzeniem sobie "z zaszybkim expieniem", jest za daleko od tibijskiego rdzenia - i sam taki pomysł będzie spotykal się z krytyką z każdej ze stron "ale jak to tak zmienić coś, co przecież zawsze tak było".

    Ja na tym serwerze nie gram, dlatego mogę się mylić co do obecnego stanu ekonomicznego serwera, ale w czystej teorii nie wydaje mi się, żeby brak djinna był dużym problemem. Jednocześnie, jakiś NPC eventowy, który skupuje ograniczoną ilość przedmiotów albo ma ograniczoną gotówkę albo skupuje itemy po zaniżonej cenie (nie wiem, rzucam tylko pomysłami na głos, może się coś z tego wykluje) pewnie pozytywnie by wpłynął na różnorodność działań gracza (coś baaaardzo porządanego w grach komputerowych). Gracz powinien zawsze mieć wybór co zrobić z danym przedmiotem i nie mówię o wyborze pod tytułem "sprzedać człowiekowi czy wyjebać do wody". Dodanie djinna tego problemu nie rozwiąże, bo zastąpi "sprzedać człowiekowi czy wyjebać do wody" na "sprzedać djinnowi". Gracz powinien widzieć jasne zalety i wady każdego rozwiązania (sprzedam szybko NPCkowi, ale za trochę mniej kasy ALBO sprzedam człowiekowi trochę drożej ale będę szukał chętnego przez tydzień).

    A no i totalnym odlotem jest w ogóle stwierdzenie, że każde (albo "większość") expowisko powinno "opłacać" się bić. Nie powinno. Opłacać powinno się bić spoty tylko dla kasy, a expowiska dla expa powinno się wręcz nie opłacać (finansowo) albo opłacać w stopniu znikomym, bo zyskujesz dzięki nim coś cenniejszego niż gold coiny - level. Ale tu znów wracamy do punktu wyjścia, gdzie clue całego wywodu jest takie, że tibia (7.4) to gra niedopracowana.
    Tibiarz dał Wam namiastke prawdziwej tibii z czasów 7.4, a że ona okazuje się zjebana, to nie wina Tibiarza, tylko widocznie gustujecie w takich grach. Każdy ma w swoim życiu jakieś guilty pleasure. Moim jest pisanie truizmów na temat gamedevu, Waszym - granie w niezbalansowane gry z 2000 roku.


    a wyjebanie licznika graczy online na stronie tekani jak wpłynęło na ekonomie gospodarki?

  8. Reklama
  9. #1807

    Data rejestracji
    2020
    Posty
    15
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Jak ten Achilles to jest ten 16 druid co mu się sprzedaje to b robe za 10 k i brakuje mu starlighta żeby eq ładnie wyglądało jak robi uhy pod dp Carlin. Wcześniej miał ambitny plan wbić 20 lvl i zrobić desert questa oraz kupić promocje, bo pacc kupiony od dawna dla outfitu wiadomo, ale przycebulil na manie na światło jak na fibuli se bil roty i wyskoczyła mu czerwona morda dsa i puścił kiere to teraz wszedł na torga i pisze ze światełko trzeba dodać i rozmyśla jak zrobi annigilatora do końca 2020 roku i wziąłby demon armor ale jest chujowy bo nie ma czerwonego światełka do seta i blue robe lepiej wygląda jak się robi niebieskie uhy. No a annigilatora wiadomo od razu na 100 lvlu zrobi który wbije zaraz musi tylko nastackowac trochę uhow w dp które I tak 70% sprzeda żeby mieć na pacca I moc płynąć ludka żeby sprzedać bp UH drożej o 100 GP po 5 h pisania na trade. Elo

  10. #1808
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Snoffie napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale tu nie chodzi o to ze robisz 4 miesiace strone, tylko o to ze mowisz juz jest prawie gotowa i czekasz kolejne 3 miesiace mowiac juz juz tuz tuz prawie gotowe. pol roku dla nikogo normalnego nie jest "niedlugo"
    miało być szybciej, ale zdecydowaliśmy też przebudować back-end, stąd trwa dłużej, o czym pisałem
    pomijając ten fakt, to wg mnie 2 czy 3 miesiące w kontekście nowej strony to jest niedługo, zarówno w odniesieniu do roboty, którą trzeba wykonać, jak i samego serwera, bo nie mówimy o otsie, który w 3 miesiące zalicza 8 edycji

    no jasne ze jest beka z kampani reklamowej no sorry reklama to nie jest kurwa kampania reklamowa xDD kiedys Cie pytalem o definicje
    "Kampania reklamowa – zespół działań marketingowych, odbywających się w mediach masowych, mających na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej. Cele kampanii reklamowej mogą być określone różnie."

    były działania marketingowe w medium masowym (internet), mające na celu osiągnięcie zakładanego celu (ściągnięcia graczy), skierowane do grupy docelowej (tibijczyków)

    to, że ich nie widziałeś, to nie znaczy, że nie było, naprawdę nie wiem, czego się spodziewałeś
    bilbordów? reklamy w tv? że kasti zawalczy na fejm mma z logo tibiantisa na plecach? na start wbiło dużo ludzi, zdecydowanie więcej niż na inne tego typu otsy, co można sobie łatwo sprawdzić na otlandzie, i to nie wzięło się z niczego ani z przypadku
    mam wrażenie, że niektórym się tak wydaje, że to zupełny przypadek, że ludzie wbili i że po pół roku nadal jest te 140 w peaku, bo hehe pandemia, ale jest to nieprawda
    owszem, mogło być lepiej, zawsze może być lepiej, ale reszta to już przypierdalanie się na siłę

    Cytuj Konstanty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nieźle nieźle ale jakbyś popytał ludzi/pochodził popatrzył na domki to byś zauważył że te itemy leża sobie jako dekoracja bo NIKT tego nie kupuje.Jedynie na upartego może knight zainwestuje w eq reszta ma to w dupie i leża sobie te itemy po domkach/depotach
    no właśnie pytałem i takie były odpowiedzi, jest problem z niektórymi itemami typu skull staff, ale większość da się sprzedać po dobrych cenach
    zresztą, gdyby było tak, jak mówisz, to dlaczego nikt nie obniża ceny i nie sprzedaje tego po djinnowych? przecież tak działa rynek, więc dlaczego nie da się kupić gsa za 17k czy blue robki za 10k? bo nadal można znaleźć ludzi, którzy dają dużo więcej
    oczywiście czasem trzeba poczekać na kupca, bo nie masz 1000 osób które się gapią na trade, poza tym jak przynosisz 4 gsy z hunta, to wiadomo że nie sprzedasz wszystkich od razu, ale to jest normalne
    i nie zmienia faktu, że to bzdura, że nie opłaca się bić lepszych mobów
    profesorek bije sobie te behemoty na strimie, wynosi steel bootsy i 3 gsy, z czego tego samego dnia sprzedaje buty za 150 i jednego gsa za 50, pozostałe gsy sprzeda w ciągu paru dni też po 50
    że chwilę to zajmie to jest prawda, ale gdyby było "normalnie" (czyli itemy w questach i sprzedawanie do djinnów czy innego rashida) to gwarantuję, że nawet by się na tego hunta nie wybrał, bo nie miałby po co
    tak, jak mówię, MOŻESZ przecież iść sobie na te dle, wyloocić rh i wystawić go za 30k, za taką cenę pewnie od razu znajdziesz kupca, a dostaniesz tyle samo co u djinna, więc jeżeli to się nie opłaca, to znaczy że djinn tu nie ma nic do rzeczy

    pomijam tu ogólnie fakt, że sprzedawanie itemów do npc, zamiast graczom, jest zawsze niekorzystne dla gospodarki, bo powoduje dodatkowy dodruk gpków -> inflacja

  11. #1809
    Avatar matizioom
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    24
    Posty
    10,238
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Konstanty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nieźle nieźle ale jakbyś popytał ludzi/pochodził popatrzył na domki to byś zauważył że te itemy leża sobie jako dekoracja bo NIKT tego nie kupuje.Jedynie na upartego może knight zainwestuje w eq reszta ma to w dupie i leża sobie te itemy po domkach/depotach
    co ty pierdolisz do mnie

  12. Reklama
  13. #1810
    Avatar Ryba
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    677
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Będzie nowa strona, będzie nowy apdejt i będzie rozwiązanie kwestii ank; i będzie to wszystko w tym roku (w tej kolejności, co napisałem). Tak że spokojnie. Serwer od początku był zapowiadany jako taki "na lata" i traktujemy to poważnie. A takie serwery mają to do siebie, że nic się nie dzieje z dnia na dzień. Ja wiem, że tutaj jest 1500 ekspertów od wszystkiego (tych samych, którzy zapowiadali, że serwer nawet nie wystartuje, albo że będzie max 30 online), ale my dobrze wiemy co mamy robić.
    Kompletnie nie rozumiem tej kolejności. Strone kiedy zrobicie jest obojetne, ale dlaczego wprowadzacie uptade, a dopiero pozniej chcecie pomoc rozwiazac kwestie zwiazane z ank? Dlaczego chcecie wprowadzic nowy kontent, nie pokazujac jeszcze starego. Na logike, jak juz i tak chcecie pomoc, najlepszym wyjsciem bylaby pomoc w dojsciu do ank z miesiac moze dwa przed wprowadzeniem uptadu tak zeby na serwerze caly czas bylo co robic i ludzie sie nie nudzili. Tak to przez 3 miesiace ludzie beda pisali, ze nic sie nie dzieje, zdechlina online, a pozniej dla 90 osob online wypuscicie 2 nowy wyspy czy co tam robicie. Przy takiej liczbie online, biorac pod uwage ze z tego pewnie z 20-30 ludzi to jakies postacie <20 lvla robiace runy pod depo, kilka profesorkow co z kopalni nie wychodza, kilka osob co bedzie wolalo zostac na pustych respach zeby lvl podgonic, to na exporowanie 2 krain bedzie z 15 osob... Sam chyba pisales o tym ze lepiej jak jest wiecej ludzi na mniejszym obszarze zeby serwer wygladal na zywy i ludzie bili sie o miejscowki.
    Teraz to serio wyglada jakby ank nie bylo i checie je wprowadzic z wiekszym upem zeby nie bylo ze to byl quest typu spike sword

  14. #1811

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    642
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Tibia77 nie przejmuj się hejterami, prowokatorami. Serwer zrobiliście imba.

  15. #1812
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Ryba napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kompletnie nie rozumiem tej kolejności. Strone kiedy zrobicie jest obojetne, ale dlaczego wprowadzacie uptade, a dopiero pozniej chcecie pomoc rozwiazac kwestie zwiazane z ank? Dlaczego chcecie wprowadzic nowy kontent, nie pokazujac jeszcze starego. Na logike, jak juz i tak chcecie pomoc, najlepszym wyjsciem bylaby pomoc w dojsciu do ank z miesiac moze dwa przed wprowadzeniem uptadu tak zeby na serwerze caly czas bylo co robic i ludzie sie nie nudzili. Tak to przez 3 miesiace ludzie beda pisali, ze nic sie nie dzieje, zdechlina online, a pozniej dla 90 osob online wypuscicie 2 nowy wyspy czy co tam robicie. Przy takiej liczbie online, biorac pod uwage ze z tego pewnie z 20-30 ludzi to jakies postacie <20 lvla robiace runy pod depo, kilka profesorkow co z kopalni nie wychodza, kilka osob co bedzie wolalo zostac na pustych respach zeby lvl podgonic, to na exporowanie 2 krain bedzie z 15 osob... Sam chyba pisales o tym ze lepiej jak jest wiecej ludzi na mniejszym obszarze zeby serwer wygladal na zywy i ludzie bili sie o miejscowki.
    Teraz to serio wyglada jakby ank nie bylo i checie je wprowadzic z wiekszym upem zeby nie bylo ze to byl quest typu spike sword
    bo rozwiązanie typu "wchodzi lord na discorda i postuje spoiler" nie wchodzi w grę i wątpię, żeby kogoś zadowoliło
    co najwyżej można zrobić mały rework, uprzednio zapowiadając, ale wolimy najpierw wypuścić update, a do tego czasu nadal można rozwiązać starym sposobem

  16. Reklama
  17. #1813
    Avatar Profesorek
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Białystok
    Posty
    8,251
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    chlopy gadaja ze nie da sie loota sellnac do ludzi w sytuacji gdy szwedy zamienily bicie ofa/vdl na bicie wrl/demonow dzien w dzien przez miesiac XD zalewali rynek f axami demonkami itp a 2 tyg potem sobie elegancko sprzedawalem itemy po normalnej cenie


    jakbym bil dzien w dzien z 5-6 paladynami behemothy to tez bym mial problem z ojebaniem itemow bo po prostu taki hunt by kosztowal 30k a wynosilibysmy 1 pare i 3 gsy dzien w dzien huhncac to max 4h
    Cytuj midas_odwolanie napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zresztą technicznie konto midas, Ciebie nie obraziło tylko midas_odwołanie, a rzecz się rozchodzi o drugie konto. Anyways dla niektórych tutaj nazywanie biedą, a nie np. rynsztokiem umysłowym (który reprezentują) powinno być komplementem, a nie obrazą.

    https://www.twitch.tv/profesorek_

    https://vocaroo.com/13aFK7qOYBjP

  18. #1814
    Avatar Ryba
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    677
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo rozwiązanie typu "wchodzi lord na discorda i postuje spoiler" nie wchodzi w grę i wątpię, żeby kogoś zadowoliło
    co najwyżej można zrobić mały rework, uprzednio zapowiadając, ale wolimy najpierw wypuścić update, a do tego czasu nadal można rozwiązać starym sposobem
    To chyba oczywiste, ze nie chodzi tu o Lorda co wchodzi na discorda i pisze spoiler, tylko podpowiedz w formie np. listu znalezionego na brzegach darashi w ktorym bylaby jakas zagadka podpowiedz i napisaniu jej na glownej stronie zeby kazdy mial do niej dostep czy po prostu napisanie na czym ludzie powinni skupic wieksza uwage.
    Przez pol roku twierdzisz, ze quest jest logiczny i dobrze zrobiony, a teraz zamiast pomoc ludziom w jakis sposob ich naprowadzajac i pokazac ze na prawde ten quest mial sens to teraz chcesz go reworkowac dziwnym trafem po wiekszym upie?

  19. #1815
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Ryba napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To chyba oczywiste, ze nie chodzi tu o Lorda co wchodzi na discorda i pisze spoiler, tylko podpowiedz w formie np. listu znalezionego na brzegach darashi w ktorym bylaby jakas zagadka podpowiedz i napisaniu jej na glownej stronie zeby kazdy mial do niej dostep czy po prostu napisanie na czym ludzie powinni skupic wieksza uwage.
    Przez pol roku twierdzisz, ze quest jest logiczny i dobrze zrobiony, a teraz zamiast pomoc ludziom w jakis sposob ich naprowadzajac i pokazac ze na prawde ten quest mial sens to teraz chcesz go reworkowac dziwnym trafem po wiekszym upie?
    kolego, nie znasz rozwiązania, więc nie wiesz czy list na brzegu darashii miałby tu jakikolwiek sens, ale ja znam i wiem, że nie miałby
    poza tym, już lord tłumaczył kiedyś, że tu się nawet nie da dać podpowiedzi tak, żeby nie było to praktycznie spoilem (pomijając już samą ideę dawania podpowiedzi)
    mając wiedzę, którą mamy, podjęliśmy taką decyzję, jak się z nią nie zgadzasz, to trudno, co mam ci jeszcze napisać?

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2016, 14:19
  2. Skladam nowy komputer - prosze o ocene i sugestie
    Przez Haan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-11-2015, 20:32
  3. Czekamy na poważny RPG - Czekam na wasze sugestie
    Przez Ran tu w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-07-2014, 15:23
  4. Ip Conflict - jakieś sugestie?
    Przez Koczek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2011, 00:54

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •