szulak napisał
Dwa pytanka na poczatek, z czystej ciekawosci :)
1. W jaki sposob Twoj bot bedzie znajdowal pozycje mobkow na ekranie (do stania na ukos / lurowania) ?
2. W jaki sposob Twoj bot bedzie identyfikowal itemy na ziemi?
Tak tak wiemy, BMW nie ma rozpoznawania a parkowac sie da :)
1. Dla knight wystarczy battle watch + prosty algorytm który bije jak jest więcej potworów wokól gracza z exori. Jest to pokazane na ostatnim filmie, działa dobrze.
Dla sorca będzie pozycjonowanie wrogów do lurowania i walenia fire ballem, ale nie wiem jeszcze czy to się sprawdzi bo nie wiem jak zrobić detekcję ścian żeby uciekał przed potworami. Staram się unikać wyszukiwania obrazów, bo po pierwsze jest to średnio wydajne a po drugie nie chce się męczyć z jakimś wycinaniem grafik których może być milion. Analiza obrazu ma być uniwersalna jak tylko może. Muszę potestować, nie wiem czy nie zrobię np. tak że będzie zapierdalał od way pointa do waypointa powoli, lurował w ten sposób potwory, prosta detekcja ile jest ich na ekranie i wtedy na nie fireball czy coś innego. Na razie skupiam się na knight a potem konfiguracja żeby każdy mógł łatwo przejść setup tool'a. Jak instalacja.
2. Sprawdzanie loot'a knightem jest proste, po prostu otwórz wszystko co jest wokół po zabiciu, i to działa. Sorkiem jeżeli by sobie lurował, no to bardziej problematyczne. Ja sorkiem do tej pory miałem skrypt który właśnie szedł od waypointa do waypointa powoli, jak się pojawiało na ekranie no to fireball na samego siebie.
Nie koniecznie wszystko będzie idealnie, trzeba decydować które funkcje mają najlepszy bilans czasu poświęconego na to, szans na to że nie będzie on zmarnowany bo znajdę rozwiązanie, do tego jak duży będzie z tego pożytek i na jakie kompromisy mogę pójść.
Na ten moment skupiam się na gui dla knighta i opcji konfiguracji żeby każdy mógł przejść to łatwo jak instalacje. Coś na zasadzie kalibracja ekranu.
Zakładki