ty nam lepiej daj tego konkreciora bo już wskoczyłem moim knajtem do dziury i nie ma kto tym sterować
Wersja do druku
in progress
Załącznik 380485
send to Marvels Cinematic Universe :poggers tibia x marvel potwierdzone
dobra sprawdziłem i wygląda to jakby siedział w nieskończonej pętli, sprawdzał ticki procesora, gdy jest odpowiedni to uruchamia taska. Nie jestem pewien, bo nie ogarnę działania całego rtos'a, ale jeżeli tak jest to kpienie sobie z while(1) było bez sensu. Nie będę się tutaj kłócił, jak wspomniałem całego rtos'a nie sprawdzę a tych funkcji jest tutaj troche.
Dwa pytanka na poczatek, z czystej ciekawosci :)
1. W jaki sposob Twoj bot bedzie znajdowal pozycje mobkow na ekranie (do stania na ukos / lurowania) ?
2. W jaki sposob Twoj bot bedzie identyfikowal itemy na ziemi?
Tak tak wiemy, BMW nie ma rozpoznawania a parkowac sie da :)
a po co ci takie zaawansowane funkcje skoro mozna po prostu patrzyc czy na battle nowy pixel sie pojawil zeby zaznaczyc kolejna tarantule i bic z lapy stojac w miejscu :senorkekw
Odpalam to na Tibiantisie i ląduje w kaftanie na Isle of Solitude:peepogiggle
1. Dla knight wystarczy battle watch + prosty algorytm który bije jak jest więcej potworów wokól gracza z exori. Jest to pokazane na ostatnim filmie, działa dobrze.
Dla sorca będzie pozycjonowanie wrogów do lurowania i walenia fire ballem, ale nie wiem jeszcze czy to się sprawdzi bo nie wiem jak zrobić detekcję ścian żeby uciekał przed potworami. Staram się unikać wyszukiwania obrazów, bo po pierwsze jest to średnio wydajne a po drugie nie chce się męczyć z jakimś wycinaniem grafik których może być milion. Analiza obrazu ma być uniwersalna jak tylko może. Muszę potestować, nie wiem czy nie zrobię np. tak że będzie zapierdalał od way pointa do waypointa powoli, lurował w ten sposób potwory, prosta detekcja ile jest ich na ekranie i wtedy na nie fireball czy coś innego. Na razie skupiam się na knight a potem konfiguracja żeby każdy mógł łatwo przejść setup tool'a. Jak instalacja.
2. Sprawdzanie loot'a knightem jest proste, po prostu otwórz wszystko co jest wokół po zabiciu, i to działa. Sorkiem jeżeli by sobie lurował, no to bardziej problematyczne. Ja sorkiem do tej pory miałem skrypt który właśnie szedł od waypointa do waypointa powoli, jak się pojawiało na ekranie no to fireball na samego siebie.
Nie koniecznie wszystko będzie idealnie, trzeba decydować które funkcje mają najlepszy bilans czasu poświęconego na to, szans na to że nie będzie on zmarnowany bo znajdę rozwiązanie, do tego jak duży będzie z tego pożytek i na jakie kompromisy mogę pójść.
Na ten moment skupiam się na gui dla knighta i opcji konfiguracji żeby każdy mógł przejść to łatwo jak instalacje. Coś na zasadzie kalibracja ekranu.
Załącznik 380486
kurasiok@gmail.com
wysłałem ci emaila że ten skrypt na ryby łowi same szczupaki:nosacz
Algorytmy gmail'a dobrze działają i poszło nawet nie do spamu co od razu usunęło
Jeszcze nic nie wysłałem, bo zapomniałem.:czesiuhehe
nie potrafie ogarnac potegi tego umyslu