otusz na zaprezentowanym filmiku nie ma nic hardcorowego bo to nie samo expienie ma byc hardcorowe(nigdy takie nie bylo chyba ze walisz 30lvl msem dle z orc leaderem bez e ringa)
tu wlasnie chodzi o ta interakcje gracz vs gracz ze w kazdej chwili moze ci ktos najebac garsci i tracisz w chuj czasu to ze mozesz zostac sb bandyta okradac ludzi poprzez np lootbagi zabijac bezbronnych obywateli carlin po czym oczywiscie liczyc sie z konsekwencjami wpierdolu
np na tibiantisie dzialala przez dlugi czas tzw "torgowica" pekowali w kilku glownie low-mid lvle community sie wkurwilo i zostali hunceni przez caly server ktory wspolnymi silami probuje ich zwalczyc a zas sama torgowica loguje od czasu do czasu ukasic jakiegos wiekszego lvla na respie czy bez bless
trudnosci rozgrywce dodaje fakt ze trzeba byc kreatywnym z doborem expowisk oraz druzynki unikac konfliktow a jezeli takie nastapia to stanac i walczyc ramie w ramie z innymi graczami zeby przezwyciezyc przeciwnikow na rl tibi to max ci chlop sie wpieprzy na respa i bedziecie sie ksuli 2h o spota
nawet jakis hunt na demonach jako taki nie jest specjalnie interesujacy bo ciekawosci na nim dodaje fakt ze nie robisz go codziennie + sam w sobie jest kosztowny jednoczesnie daje prawie najwiekszy xp/h w grze dla shooterow i masz szanse wydropic najlepsze przedmioty w gierce ktore sa mokrym snem wiekszosci mid lvlowych graczy
sama ekonomia tez jest wazna i wplywa w mocnym stopniu na twoja rozgrywke/dobor expowisk w pewnym momencie oplaca ci sie placic za siochy edekowi ktory sobie mlv trenuje + pobije czasem moby z hmm
taa tylko ze to jest totalny h-lvl mlv cos kolo 120 albo 125 przy poziomach na ktorych robienie profitu 1kk/h -2kk czy wiecej jest na porzadku dziennym a ded byl pve a nie pvp ktory to tez ded nie jest czyms czestym + wiekszosc graczy jednak ma taki mlv ze odbicie go to kwestia faktycznie 3h w porywach do 6h th na stamince
to tak jakbys liczyl ded knighta z 9mlv na 7.4 samo odbicie mlvla to 160k na manasy a to 160k sie zarabia 16h czyli jezeli gosc w twoim przypadku musial 25kk odbijac a ma profit okolo 1.5kk/h no to w sumie to samo xDDD a oba przyklady skrajne przy czym wyjebka na rl tibi to rarytas a na 7.4 czy nawet jakims 8.6 wystarczy grupa nie chetnych ci graczy z sdkami i nie ma zadnego fair fight rules xDDDD
i tak i nie diablo 3 to taka fraglesownia juz sam fakt ze nie mozna WGLe tradowac itemow miedzy graczami splyca ja w chuj i ucina sporo contentu takiego jak np tradowanie miedzy graczami rarkow albo itemow z perf rollami jak np w path of exile ktore sobie zyje i ma sie dobrze ale fakt te dwa typy gierek to czysty pve content gdzie tibia jeszcze przed tymi zmianami nawet 8.6 kladla baaardzo duzy nacisk na pvp i jak juz wspomnialem wczesniej interacje gracz vs gracz np w takim albionie to inny typek jest twoim contentem bo same mobki i dungi sa kurewsko nudne i malo wymagajace tam np adrenalinki i znaczeniu farmienia black zone nie daje to ze dropnales se fajne itemki tylko to ze moga cie w kazdej chwili zgankowac i tego nie dowieziesz bezpiecznie do miasta
czy ja wiem czy zarobili by mniej po prostu przyciagneli by do siebie graczy ktorzy obecnie nie graja i nie kupuja nic fakt ze musieliby poswiecic jakies srodki na takie servery jest oczywisty ale zeby wyszli na tym na minus? szczerze watpie nawet jezeli bylby tylko pacc bo jak juz mowilem grali by tam zupelnie inni ludzie niz na pozostalych serverach rl tibi bo w tej grze naprawde jest masa ludzi ktora odeszla i nie gra przez zmiany wprowadzone na przestrzeni lat
caly czas chodzi o brak wrogich ci graczy i roznych grup/wartsw spolecznych na serverze(typa co ci ksuje moby albo wislaka kradnacego feru hata nie biore pod uwage) bo obecnie zmusza cie do grupowania sie z innymi graczami totalny end-game pve albo meta pod expa w th bo solo sie robi ulamek tego co w pt to jest taka najbardziej podstawowa i plytka interakcja gracz vs gracz jaka moze byc w grze mmorpg

