Ostatnio skrypt mi przegrał 300k, ale to tak kusi żeby znowu go postawić, masakra jakaś:D
dziękuję serdecznie, do widzenia, wypierdalajcie stąd
pluje na was kurwa
na ciebie szklana też, sprzedajny kutasie
PIŻMAG
PIŻMAG
dziękuję serdecznie, do widzenia, wypierdalajcie stąd
pluje na was kurwa
na ciebie szklana też, sprzedajny kutasie

dziękuję serdecznie, do widzenia, wypierdalajcie stąd
pluje na was kurwa
na ciebie szklana też, sprzedajny kutasie
void SendPacketToServerEx(HANDLE process, BYTE* dataBuffer, int length, DWORD SendStreamData, DWORD SendStreamLength, DWORD SendPacketCall)
{
DWORD MainThreadId = GetProcessMainThreadId(process);
HANDLE MainThread = OpenAndSuspendThread(MainThreadId);
int OldLength;
BYTE OldData[1024];
ReadProcessMemory(process, (LPVOID)SendStreamLength, &OldLength, 4, NULL);
ReadProcessMemory(process, (LPVOID)SendStreamData, OldData, OldLength, NULL);
length += 8;
BYTE* actualBuffer = CreateOutgoingBuffer(dataBuffer, length);
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)SendStreamLength, &length, 4, NULL);
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)SendStreamData, actualBuffer, length, NULL);
ExecuteRemoteCode(process, (LPVOID)SendPacketCall, (LPVOID)1);
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)SendStreamLength, &OldLength, 4, NULL);
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)SendStreamData, OldData, OldLength, NULL);
ResumeAndCloseThread(MainThread);
}
void Tibia::OriginalSendPacket(Packet& p)
{
//sending packet to server
}
void Tibia::HookedOriginalSendPacket(Packet& p)
{
//sending our packets to server
for (Packet& x : packetsToSend)
Tibia::OriginalSendPacket((x);
//sending packet to server
Tibia::OriginalSendPacket(p)
}
Ostatnio zmieniony przez szulak : 11-12-2013, 01:02
Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)
Zakładki