
Aktualna wersja dla: 10.22
http://bluebot.cba.pl Domena zapasowa
http://tibiabluebot.pl Ważna jeszcze pół roku




Bot jest dostępny za darmo i narazie nie przewiduje opłat
Lista funkcji
- Cavebot
- Targeting
- X-Ray
- Lighthack
- Healer
- Mana burner
- Slime killer
- Refiller
- Banker
- Depositer
- Dash
- Duża rozszerzalność
Blue Bot Api (angielski)
Kod :
Scripting help:
Scripting language in Blue Bot is pascal.
Here is definition of procedures and functions, which may be used:
myid - Results our ID
targetid - Results ID of attacking monster
mcount - Results count of monsters on screen
getinfo(id,offset) -Results integer value of id's offset property
Usage: getinfo(targetid,40);
Result Y value of your target
alarm - play alarm
refiller(id,spot) - Moving item (id) to spot (6 is left hand)
Usage: refiller(3557,8);
Moving plate legs to leg's spot
npcbuy(id,count) -buy item
npcsell(id,count) -sell item
wait(time) - sleep of time
rnd(max) - Generate random value in range max
say(text) - Say text o chat
npcsay(text) Say text to npc
jump(n) -Jump cavebot to line n
GetHP/GetMaxHP - Results HP/Max HP
GetMP/GetMaxMP - Results Mana/Max Mana
GetCap - Results Cap
kill - kill Tibia Window (x-log)
hotkey(key) - Send hotkey (1 is F1)
depo(dir) - Open deposit in dir direction:
North - 0 East - 1 South - 2 West -3
loot(id) - Moving Item ID to BP:0
movetodp(id) - Moving Item ID from BP:0 to BP:1 (if deposit is open, then item is moving there)
Kod :
Creature.DistanceId = 0;
Creature.DistanceType = 3;
Creature.DistanceX = 36;
Creature.DistanceY = 40;
Creature.DistanceZ = 44;
Creature.DistanceScreenOffsetHoriz = 48;
Creature.DistanceScreenOffsetVert = 52;
Creature.DistanceIsWalking = 76;
Creature.DistanceDirection = 80;
Creature.DistanceOutfit = 96;
Creature.DistanceColorHead = 100;
Creature.DistanceColorBody = 104;
Creature.DistanceColorLegs = 108;
Creature.DistanceColorFeet = 112;
Creature.DistanceAddon = 116;
Creature.DistanceMountId = 120;
Creature.DistanceLight = 124;
Creature.DistanceLightColor = 128;
Creature.DistanceBlackSquare = 136;
Creature.DistanceHPBar = 140;
Creature.DistanceWalkSpeed = 144;
Creature.DistanceIsVisible = 148;
Creature.DistanceSkull = 152;
Creature.DistanceParty = 156;
Creature.DistanceWarIcon = 164;
Creature.DistanceIsBlocking = 168;
Kod :
//Bijemy potwora z SD (pod hotkeyem F10), póki jego hp nie jest równe 20%
begin
if getinfo(targetid,140) > 20 then hotkey(10);
end.
@EDIT
TUTEK:
Witam. Zauważyłem ostatnio większe zainteresowanie botem, więc postanowiłem napisał tutorial jak się nim obchodzić, ponieważ mam już dość podpisywać na wasze PM.
Bota konfiguruje się trochę inaczej od reszty, ale za to mogę wam zagwarantować, że ryzyko bana jest bardzo mało, gdyż wiele czynności jest symulowaniem myszki i klawiatury.
Tibia musi pozostać na pulpicie, ale może być schowana za innymi programami. Nie powinna wam przeszkadzać w oglądaniu filmów lub innych ciekawszych od ekspienia rzeczy.
Tibię zostawiamy tak:

Czyli:
Otwieramy nasz backpack i upewniamy się, czy aby na pewno nazywa się Loot dest.
Jak to sprawdzić? Najlepiej przesunąć jakiś itemek w tym bp i nazwa się odświeży. Jeśli będzie miał nazwę BP: to zamknij wszystkie bp i otwórz swój ponownie.
EQ możesz zminimalizować, nie będzie potrzebne botowi do szczęścia :)
PAMIĘTAJ ABY NIE MINIMALIZOWAĆ TIBII!

Najlepiej będzie jak przejdziemy się po ekspowisku.
Aby nasz bot robił to potem sam, musimy pokazać mu drogę.
Kliknij na przycisk Cavebot.
Pojawi ci się okno z pustą listą, oraż przyciskami.
Przycisk z plusem odpowiada za dodanie waypointa.
Waypoint to inaczej punkt, przez który ma przejść bot.
Minus usuwa wskazaną pozycję.
Jeśli chcesz pójść po schodach w dół lub górę, stań obok nich.
Jeśli stoisz po prawej stronie schodów, klikasz przycisk <
Oznacza to, że bot wciśnie strzałkę w lewo i wejdzie na schody.
Jeżeli chcesz użyć liny, stań na kratce, gdzie używa się liny i kliknij przycisk ROPE.
Jeśli chcesz pójść po drabinie do góry, filozofia jest ta sama, tylko przycisk zwie się LADDER
L-SHOVEL Jeśli kopiec jest po lewej stronie i analogicznie jeśli jest po prawej to R-SHOVEL

Lista potworów do atakowania.
Pierwszy potwór na liście będzie atakowany jako pierwszy, a ostatni jako ostatni. Dokładnie w tym miejscu ustawia się priorytet atakowania.
Attack only summons odpowiada za atakowanie przyzwanych potworów, lecz ta opcja nie działa poprawnie i odradzam używania jej do czasu wypuszczenia łatki.
Scripts
Tutaj jest serce naszego bota. W tym miejscu możemy rozszerzyć jego możliwości o własne skrypty. Tutaj także ustawia się looting.
Jeśli chcesz dodać coś do listy zbierania, znajdź jego ID w liście obok i potem pod linijką:
loot(3031);
loot(NASZE ID Z LISTY);

FULL LIGHT- Światło, które nie gaśnie. Coś wspaniałego. Szkoda, że nie ma tego w prawdziwym życiu :p
LAST ID- Zwraca ID ostatniego looknietęgo itema. Dzięki temu można szybko dodać go do listy itemów do zbierania.
DASH - Efekt przyśpieszenia, ale nie przesadźcie.
SPY - Podgląd mapy nad i pod nami.
Dwa kwadraciki niżej odpowiadają za automatyczne jedzenia fooda.
OUTFIT - Możemy sobie zmienić wygląd. Domyślnie jest na Gamemastera.

Alarmy. Będzie głośno jeśli na przykład:
-HP/MP spadnie nam poniżej wpisanej liczby
-Ilość Itemów o ID którym wpiszemy będzie równa wartości Count
lub jeśli nas rozłączy, lub jeśli za długo będziemy stali w miejscu

Bez tych narzędzi ryzyko śmierci byłoby olbrzymie.
Ustawiamy tutaj od jakiej ilości hp i many ma leczyć.
Jeśli chcesz aby bot nie zważał na mane, pozostaw wartość na zero.
Możemy też wybrać, czy chcemy się leczyć czarem, czy hotkeyem, oraz czy chcemy coś zjeść po kuracji.
Następnie wciskamy Enabled i możemy czuć się bezpieczniej.
Load/Save cfg zapisuje i wczytuje nasze ustawienia leczenia.

Innymi słowy, tutaj możesz nagrać gdzie chodzisz i co bijesz.
Ale nie zapomnij o ustawieniu liny, schodów itp, jeśli z nich korzystasz.
To w sumie wszystko, co moglibyście wiedzieć na początek. Jeśli chcesz zgłębić tego bota, to zapraszam na stronę domową oraz forum!
Zakładki