Reklama
Strona 6 z 11 PierwszaPierwsza ... 45678 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 76 do 90 z 160

Temat: [Astrabot] Oficjalny temat

  1. #76

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    wcześniej przy włączaniu a teraz przy walkerze i skąd wziąć z ten plik o którym mówi core

  2. #77
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

  3. #78

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    dzięki wielkie arkes & core~ poki co błąd nie wyskakuje zaraz zobacze czy reszta funkcji sprawna:)
    @edit no walker hula aż milo, looter jeszcze cos nawala i taki błąd w konsoli :
    System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
    w Astrabot.Objects.Targeting.AttackCreature(Creature C, Boolean OnlyMark)
    w Astrabot.Objects.Targeting.RunTargeting()
    Ostatnio zmieniony przez mastyj : 09-01-2014, 21:31

  4. Reklama
  5. #79
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Naprawione w nowym u mnie już, ciesze się i pisz jak coś, dzięki za testy :)

  6. #80

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    dopracuj looter bo m. in. nie je food, możesz zrobic osobna funkcje foodeater, ogólnie bot się spisuje dostatecznie.
    Ostatnio zmieniony przez mastyj : 09-01-2014, 22:39

  7. #81
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Jest w scripterze, poczekaj do następnej wersji bo teraz, tyle tego już zrobiłem, że ciężko mi powiedzieć co już poprawiłem, aczkolwiek wiem, że eatfood poprawiałem na pewno.
    Dzięki :)

  8. Reklama
  9. #82

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Czekam z niecierpliwością na update. póki co zauważyłem ze bot lubi się zawiesić. Jeśli wyczai potworka a nie mado niego dostępu to czasem chce usilnie przejść przez ścianę lub podobne. podrzuć ktoś jeśli możesz scrypt na jedzenie brown mushroom bo stworzyłem ale nie rabota. coś pokiełbasiłem bo nie bawiłem się lua z 2 lata i po przypominać sobie muszę co gdzie i jak:P a tak btw to pojawiły się jakieś nowe miejscówki facc do botowania sorcem do 50 lvl bo nie na bieżąco jestem
    @edit wszystko co do 9.4 było znam bardzo dobrze nawet mam kilka bardzo dobrych full afk scryptow na ng i elfa jeszcze gdzieś
    @edit2 arkes dodaj jeszcze funkcje na wyłączenie walkera, targetingu i innych opcji bota poprzez wciśnięcie jakiegoś hotkey może? najlepiej gdyby każda funkcje można było ustawić samemu pod określony hot
    Ostatnio zmieniony przez mastyj : 10-01-2014, 19:27

  10. #83
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    @edit2 arkes dodaj jeszcze funkcje na wyłączenie walkera, targetingu i innych opcji bota poprzez wciśnięcie jakiegoś hotkey może? najlepiej gdyby każda funkcje można było ustawić samemu pod określony hot
    Rozmawiałem już o tym z jedną osobą i na pewno to dodam niebawem.

    . Jeśli wyczai potworka a nie mado niego dostępu to czasem chce usilnie przejść przez ścianę lub podobne.
    Nad tym pracuje własnie, nie wydam next update, dopóki tego nie skończę :)

  11. #84

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    jednak chyba lua pamiętam na tyle żeby napisać scrypt na food eatera, to jednak coś z wczytywaniem tych skryptow jest nie tak bo inne tez mi nie działają i czasami wywala klienta;/

  12. Reklama
  13. #85
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    To tez już wiem, u mnie już to poprawiłem, co do eatfooda, działał on ale wiem, że był w nim bug bo poprawiałem go, u mnie już jest dobry ;p
    Spoko, niedługo opublikuję nową wersje, ale priorytetem jest teraz target, żeby nie wchodził w ścianę i atakował tych za ścianą ;p

  14. #86

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    agiledonet
    the secured image was created using a trial version of agiledonet and can not run on this machine.
    Taki blad mi wyskakuje i bot nie rabota. pomoze ktos co nie tak jest?

  15. #87
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Poczekaj do v1.5, błąd obufscatora agile, sory.

  16. Reklama
  17. #88
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Mam trochę ciężki tydzień więc update wydam z info między 20 a 24 dzisiaj.
    Ostatnio zmieniony przez arkes : 15-01-2014, 17:19

  18. #89

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    18
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    czekam z niecierpliwością:))

  19. #90
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Update wersja 1.5.0

    Komentarz: Niestety nie udało mi się dokończyć tego co chciałem zrobić, czyli wyeliminować bug atakowania potworów za ścianą, pracuje nad tym, postanowiłem wydać teraz tą wersje bo dawno nic nowego się nie pokazywało, a też był ten błąd z obfuscatorem i dużo osób nie mogło sobie używać bota :)

    Log zmian:

    - Poprawiony wygląd interfejsu i jego użyteczność nie tylko w głównym menu bota ale także w debug console, hudzie czy wyborze clienta
    - Poprawiony Walker
    - Poprawiony looter działa prawie 100% szybciej, teraz już otwiera zawsze nowy backpack jeśli backpack przeznaczenia jest pusty, eatfood też powinien działać lepiej
    - Targeting mam nadzieje, że działa szybciej ale jak wyżej napisałem, jeszcze to atakowanie monstera za ścianą zostało
    - W targetingu dodana nowa opcja non stance, tylko zaatakuje potwora i nic więcej nie robi, przydatne do skillowania
    - W Tools poprawiona funkcja sio friend, działa już jak powinna oraz zakładanie ringu, teraz już nie przekłada ich jak szalony ;p
    - W Tools dodana nowa funkcja, która refilluje nam ammo na arrow slocie
    - Itemcount nie zwraca już 0 przy przedmiocie/przedmiotach non stackable


    Scripter
    - Większość funkcji działa lepiej, poprawiłem tyle, że nie jestem w stanie wszystkich wymienić, przekonajcie się sami :)
    Dodane nowe zmienne i funkcje:
    Kod :
    usehotkey(string hotkey) - używa hotkeya od f1 do f12
    cap() - zwraca ilość cap'a postaci
    souls() - zwraca ilość soul'a postaci
    lefthand_count() - zwraca ilość przedmiotów w lewej ręce 
    connect(int index, string login, string password) - loguje nas na dane konto, zmienne w kolejności (index postaci liczone od 1 czyli jeśli chcemy się zalogować na postać pierwsza to wpisujemy tutaj 1, następnie login do konta oraz hasło)
    Napisałem skrypt na reconnect, który także Wam udostępniam:

    Kod :
    -----------Config BY ARKES----------
    -----Advanced Reconnect Script------
    ------------------------------------
    ----------Login Config--------------
    login = "" --Your Account Login
    password = "" -- Your Account Password
    index =  -- Here past character index to login (if i have 3 chars in the order(Char1, Char2, Char in login list) and i want to login on Char2 so i paste here 2)
    ----------Backpacks Setup-----------
    mainbp = "" -- Name of main backpack
    bpstoopen = {"Brocade Backpack"} -- Here put all backpack to open
    -----------Config BY ARKES----------
    
    while true do
    if connected() == false then
    sleep(30000)
    connect(index, login, password)
    sleep(3000)
    open_main(mainbp)
    for i = 0, table.getn(bpstoopen) do
    sleep(1000)
    openbp(bpstoopen[i], mainbp)
    end
    sleep (3000)
    resizebps()
    end
    end

    HUD
    -Poprawione wywalanie klienta oraz szybkość działania
    Dodane nowe zmienne i funkcje:
    Kod :
    client_heigh() - zwraca wysokość naszego klienta
    client_width() - zwraca szerokość naszego klienta
    balance() - zwraca aktualną ilość złota w banku, oczywiście wczesniej musimy napisać balance w banku, po prostu działa to jak w każdym innym bocie
    wastedcount(string item) - zwraca ilość użytych  przedmiotów
    wasted_price() - zwraca ilość "zwastowanego" golda (wszystkie potiony)
    gainedexp() - zwraca nabite doświadczenie
    exph() - zwraca exp na godzine
    souls() - zwraca aktualny soul postaci
    HUD Nowe Skrypty

    Napisałem dla Was dwa nowe skrypty na hud:

    Pierwszy jest to ogólny hud coś jak monitor my hunting z ibota, pokazuje nam profit i inne podstawowe dane, uwaga jest jeden bug, nie uwzględnia on zlootowanych itemów tylko aktualne w bp co poprawie przy następnym update więc funkcja profitu jest średnio przydatna, tak czy inaczej reszta jest ok i polecam :)



    Kod :
    -----------Config BY ARKES----------
    -- [ Supplies Wasted ] --
    local suppliesitems = {"Strong mana potion", "Mana potion"}
    
    -- [ Items looted ] --
    local lootitems = {"Gold Coin", "Platinum Coin", "Crystal Coin"}
    -----------Config BY ARKES----------
    yone = 30
    ytwo = 40
    print_text("Text1",10,yone - 10,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    print_text("Text12345",35,yone + 5,255,255,255,"Writed By Arkes for SuperKondzio")
    print_text("Text2",80,yone + 20,255,255,255,"[Botting Statistic]")
    print_text("Text3",10,yone + 40,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    print_text("Text4",10,yone + 60,255,255,255,"Hppc: " .. hppc())
    print_text("Text6",10,yone + 75,255,255,255,"Mppc: " .. mppc())
    print_text("Text7",10,yone + 90,255,255,255,"Exp Per Hour: " .. exph())
    print_text("Text9",10,yone + 107,255,255,255,"Exp Gained: " .. gainedexp())
    print_text("Text11",10,yone + 140,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    print_text("Text12",80,yone + 165,255,255,255,"[Supplies Wasted]")
    print_text("Text13",10,yone + 185,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    y = 210
     for x=1,table.getn(suppliesitems) do 
     print_text(x + 1,10,yone + y,255,255,255,suppliesitems[x] .. " - " .. wastedcount(suppliesitems[x]))
     y = y + 20
     x = x + 1
     end 
    print_text("Text14",10,yone + y + 20,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    print_text("Text15",90,yone + y + 40,255,255,255,"[Items Looted]")
    print_text("Text16",10,yone + y + 60,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    ys = 80
     for i=1,table.getn(lootitems) do 
     print_text(i + 100,10,yone + y + ys,255,255,255,lootitems[i] .. " - " .. item_count(id(lootitems[i])))
     ys = ys + 20
     i = i + 1
     end 
    local looteditemsprice = 0
     for y=1,table.getn(lootitems) do 
     looteditemsprice = looteditemsprice + item_count(id(lootitems[y])) * itemcost(lootitems[y])
     end
     wastedprice = wasted_price()
    
    if looteditemsprice < wastedprice then
    profit = false
    waste = wastedprice - looteditemsprice
    else
    profit = true
    profits = looteditemsprice - wastedprice
    end
    
    if profit == true then
    print_text("Text19",10,yone + y + ys + 20,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    print_text("Text9876",20,yone + y + ys + 32,7,85,28,"Bank Balance: " .. balance() .. "gps")
    print_text("Text20",20,yone + y + ys + 47,7,85,28,"Profit: " .. profits .. "gps")
    print_text("Text21",10,yone + y + ys + 60,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    else
    print_text("Text19",10,yone + y + ys + 20,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    print_text("Text9876",20,yone + y + ys + 32,255,0,0,"Bank Balance: " .. balance() .. "gps")
    print_text("Text20",20,yone + y + ys + 47,255,0,0,"Waste: " .. waste .. "gps")
    print_text("Text21",10,yone + y + ys + 60,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
    end
    Drugi skrypt to hp & mp w procentach na naszych paskach hp i many, gdyby położenie się nie zgadzało to oczywiście edytujemy sobie cyferki



    Kod :
    x = client_width() - 132
    yhp = client_heigh() -922
    ymp = client_heigh() -909
    print_text("Text1",x,yhp - 10,255,255,255,hppc() .. "%")
    print_text("Text2",x,ymp - 10,255,255,255,mppc() .. "%")
    To chyba wszystko, reszty nie pamiętam bo zrobiłem bardzo dużo chociaż z punktu widzenia tego co napisałem, może się wydawać, że tak dużo wcale tego nie ma to jednak.

    Link do wersji 1.5.0 tutaj: http://astrabot.net/ver/astrabotV1.5.zip lub na oficjalnym forum bota na które zapraszam :)

    Ponownie pragnę podziękować osoba, które mnie wspierają i pomagają, nie zapomnę tego.
    Ludzie, którzy mają problem z ustawieniem healera polecam zobaczyć na oficjalnym forum zakładkę tutorials, tam znajdziecie co potrzeba.

    Ostatnio zmieniony przez arkes : 15-01-2014, 23:20

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [BBot] Oficjalny temat
    Przez klima06 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-04-2016, 15:48
  2. [iBot] Oficjalny temat
    Przez bojo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7263
    Ostatni post: 06-01-2016, 22:50
  3. [RED BOT PRO] Oficjalny temat
    Przez Tibiaredbot.pl w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1373
    Ostatni post: 05-01-2016, 17:08
  4. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •