wcześniej przy włączaniu a teraz przy walkerze i skąd wziąć z ten plik o którym mówi core
Wersja do druku
wcześniej przy włączaniu a teraz przy walkerze i skąd wziąć z ten plik o którym mówi core
Proszę tutaj:
http://download.dll-files.com/0e8888...zip?0WKlPHbIhS
dzięki wielkie arkes & core~ poki co błąd nie wyskakuje zaraz zobacze czy reszta funkcji sprawna:)
@edit no walker hula aż milo, looter jeszcze cos nawala i taki błąd w konsoli :Cytuj:
System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
w Astrabot.Objects.Targeting.AttackCreature(Creature C, Boolean OnlyMark)
w Astrabot.Objects.Targeting.RunTargeting()
Naprawione w nowym u mnie już, ciesze się i pisz jak coś, dzięki za testy :)
dopracuj looter bo m. in. nie je food, możesz zrobic osobna funkcje foodeater, ogólnie bot się spisuje dostatecznie.
Jest w scripterze, poczekaj do następnej wersji bo teraz, tyle tego już zrobiłem, że ciężko mi powiedzieć co już poprawiłem, aczkolwiek wiem, że eatfood poprawiałem na pewno.
Dzięki :)
Czekam z niecierpliwością na update. póki co zauważyłem ze bot lubi się zawiesić. Jeśli wyczai potworka a nie mado niego dostępu to czasem chce usilnie przejść przez ścianę lub podobne. podrzuć ktoś jeśli możesz scrypt na jedzenie brown mushroom bo stworzyłem ale nie rabota. coś pokiełbasiłem bo nie bawiłem się lua z 2 lata i po przypominać sobie muszę co gdzie i jak:P a tak btw to pojawiły się jakieś nowe miejscówki facc do botowania sorcem do 50 lvl bo nie na bieżąco jestem
@edit wszystko co do 9.4 było znam bardzo dobrze nawet mam kilka bardzo dobrych full afk scryptow na ng i elfa jeszcze gdzieś
@edit2 arkes dodaj jeszcze funkcje na wyłączenie walkera, targetingu i innych opcji bota poprzez wciśnięcie jakiegoś hotkey może? najlepiej gdyby każda funkcje można było ustawić samemu pod określony hot
Rozmawiałem już o tym z jedną osobą i na pewno to dodam niebawem.Cytuj:
@edit2 arkes dodaj jeszcze funkcje na wyłączenie walkera, targetingu i innych opcji bota poprzez wciśnięcie jakiegoś hotkey może? najlepiej gdyby każda funkcje można było ustawić samemu pod określony hot
Nad tym pracuje własnie, nie wydam next update, dopóki tego nie skończę :)Cytuj:
. Jeśli wyczai potworka a nie mado niego dostępu to czasem chce usilnie przejść przez ścianę lub podobne.
jednak chyba lua pamiętam na tyle żeby napisać scrypt na food eatera, to jednak coś z wczytywaniem tych skryptow jest nie tak bo inne tez mi nie działają i czasami wywala klienta;/
To tez już wiem, u mnie już to poprawiłem, co do eatfooda, działał on ale wiem, że był w nim bug bo poprawiałem go, u mnie już jest dobry ;p
Spoko, niedługo opublikuję nową wersje, ale priorytetem jest teraz target, żeby nie wchodził w ścianę i atakował tych za ścianą ;p
agiledonet
the secured image was created using a trial version of agiledonet and can not run on this machine.
Taki blad mi wyskakuje i bot nie rabota. pomoze ktos co nie tak jest?
Poczekaj do v1.5, błąd obufscatora agile, sory.
Mam trochę ciężki tydzień więc update wydam z info między 20 a 24 dzisiaj.
czekam z niecierpliwością:))
Update wersja 1.5.0
Komentarz: Niestety nie udało mi się dokończyć tego co chciałem zrobić, czyli wyeliminować bug atakowania potworów za ścianą, pracuje nad tym, postanowiłem wydać teraz tą wersje bo dawno nic nowego się nie pokazywało, a też był ten błąd z obfuscatorem i dużo osób nie mogło sobie używać bota :)
Log zmian:
- Poprawiony wygląd interfejsu i jego użyteczność nie tylko w głównym menu bota ale także w debug console, hudzie czy wyborze clienta
- Poprawiony Walker
- Poprawiony looter działa prawie 100% szybciej, teraz już otwiera zawsze nowy backpack jeśli backpack przeznaczenia jest pusty, eatfood też powinien działać lepiej
- Targeting mam nadzieje, że działa szybciej ale jak wyżej napisałem, jeszcze to atakowanie monstera za ścianą zostało
- W targetingu dodana nowa opcja non stance, tylko zaatakuje potwora i nic więcej nie robi, przydatne do skillowania
- W Tools poprawiona funkcja sio friend, działa już jak powinna oraz zakładanie ringu, teraz już nie przekłada ich jak szalony ;p
- W Tools dodana nowa funkcja, która refilluje nam ammo na arrow slocie
- Itemcount nie zwraca już 0 przy przedmiocie/przedmiotach non stackable
Scripter
- Większość funkcji działa lepiej, poprawiłem tyle, że nie jestem w stanie wszystkich wymienić, przekonajcie się sami :)
Dodane nowe zmienne i funkcje:
Napisałem skrypt na reconnect, który także Wam udostępniam:Kod:usehotkey(string hotkey) - używa hotkeya od f1 do f12
cap() - zwraca ilość cap'a postaci
souls() - zwraca ilość soul'a postaci
lefthand_count() - zwraca ilość przedmiotów w lewej ręce
connect(int index, string login, string password) - loguje nas na dane konto, zmienne w kolejności (index postaci liczone od 1 czyli jeśli chcemy się zalogować na postać pierwsza to wpisujemy tutaj 1, następnie login do konta oraz hasło)
Kod:-----------Config BY ARKES----------
-----Advanced Reconnect Script------
------------------------------------
----------Login Config--------------
login = "" --Your Account Login
password = "" -- Your Account Password
index = -- Here past character index to login (if i have 3 chars in the order(Char1, Char2, Char in login list) and i want to login on Char2 so i paste here 2)
----------Backpacks Setup-----------
mainbp = "" -- Name of main backpack
bpstoopen = {"Brocade Backpack"} -- Here put all backpack to open
-----------Config BY ARKES----------
while true do
if connected() == false then
sleep(30000)
connect(index, login, password)
sleep(3000)
open_main(mainbp)
for i = 0, table.getn(bpstoopen) do
sleep(1000)
openbp(bpstoopen[i], mainbp)
end
sleep (3000)
resizebps()
end
end
HUD
-Poprawione wywalanie klienta oraz szybkość działania
Dodane nowe zmienne i funkcje:
HUD Nowe SkryptyKod:client_heigh() - zwraca wysokość naszego klienta
client_width() - zwraca szerokość naszego klienta
balance() - zwraca aktualną ilość złota w banku, oczywiście wczesniej musimy napisać balance w banku, po prostu działa to jak w każdym innym bocie
wastedcount(string item) - zwraca ilość użytych przedmiotów
wasted_price() - zwraca ilość "zwastowanego" golda (wszystkie potiony)
gainedexp() - zwraca nabite doświadczenie
exph() - zwraca exp na godzine
souls() - zwraca aktualny soul postaci
Napisałem dla Was dwa nowe skrypty na hud:
Pierwszy jest to ogólny hud coś jak monitor my hunting z ibota, pokazuje nam profit i inne podstawowe dane, uwaga jest jeden bug, nie uwzględnia on zlootowanych itemów tylko aktualne w bp co poprawie przy następnym update więc funkcja profitu jest średnio przydatna, tak czy inaczej reszta jest ok i polecam :)
https://i.imgur.com/aOcBama.jpg
Drugi skrypt to hp & mp w procentach na naszych paskach hp i many, gdyby położenie się nie zgadzało to oczywiście edytujemy sobie cyferkiKod:-----------Config BY ARKES----------
-- [ Supplies Wasted ] --
local suppliesitems = {"Strong mana potion", "Mana potion"}
-- [ Items looted ] --
local lootitems = {"Gold Coin", "Platinum Coin", "Crystal Coin"}
-----------Config BY ARKES----------
yone = 30
ytwo = 40
print_text("Text1",10,yone - 10,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
print_text("Text12345",35,yone + 5,255,255,255,"Writed By Arkes for SuperKondzio")
print_text("Text2",80,yone + 20,255,255,255,"[Botting Statistic]")
print_text("Text3",10,yone + 40,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
print_text("Text4",10,yone + 60,255,255,255,"Hppc: " .. hppc())
print_text("Text6",10,yone + 75,255,255,255,"Mppc: " .. mppc())
print_text("Text7",10,yone + 90,255,255,255,"Exp Per Hour: " .. exph())
print_text("Text9",10,yone + 107,255,255,255,"Exp Gained: " .. gainedexp())
print_text("Text11",10,yone + 140,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
print_text("Text12",80,yone + 165,255,255,255,"[Supplies Wasted]")
print_text("Text13",10,yone + 185,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
y = 210
for x=1,table.getn(suppliesitems) do
print_text(x + 1,10,yone + y,255,255,255,suppliesitems[x] .. " - " .. wastedcount(suppliesitems[x]))
y = y + 20
x = x + 1
end
print_text("Text14",10,yone + y + 20,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
print_text("Text15",90,yone + y + 40,255,255,255,"[Items Looted]")
print_text("Text16",10,yone + y + 60,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
ys = 80
for i=1,table.getn(lootitems) do
print_text(i + 100,10,yone + y + ys,255,255,255,lootitems[i] .. " - " .. item_count(id(lootitems[i])))
ys = ys + 20
i = i + 1
end
local looteditemsprice = 0
for y=1,table.getn(lootitems) do
looteditemsprice = looteditemsprice + item_count(id(lootitems[y])) * itemcost(lootitems[y])
end
wastedprice = wasted_price()
if looteditemsprice < wastedprice then
profit = false
waste = wastedprice - looteditemsprice
else
profit = true
profits = looteditemsprice - wastedprice
end
if profit == true then
print_text("Text19",10,yone + y + ys + 20,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
print_text("Text9876",20,yone + y + ys + 32,7,85,28,"Bank Balance: " .. balance() .. "gps")
print_text("Text20",20,yone + y + ys + 47,7,85,28,"Profit: " .. profits .. "gps")
print_text("Text21",10,yone + y + ys + 60,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
else
print_text("Text19",10,yone + y + ys + 20,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
print_text("Text9876",20,yone + y + ys + 32,255,0,0,"Bank Balance: " .. balance() .. "gps")
print_text("Text20",20,yone + y + ys + 47,255,0,0,"Waste: " .. waste .. "gps")
print_text("Text21",10,yone + y + ys + 60,255,255,0,"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~")
end
https://i.imgur.com/sbvTDrU.png
To chyba wszystko, reszty nie pamiętam bo zrobiłem bardzo dużo chociaż z punktu widzenia tego co napisałem, może się wydawać, że tak dużo wcale tego nie ma to jednak.Kod:x = client_width() - 132
yhp = client_heigh() -922
ymp = client_heigh() -909
print_text("Text1",x,yhp - 10,255,255,255,hppc() .. "%")
print_text("Text2",x,ymp - 10,255,255,255,mppc() .. "%")
Link do wersji 1.5.0 tutaj: http://astrabot.net/ver/astrabotV1.5.zip lub na oficjalnym forum bota na które zapraszam :)
Ponownie pragnę podziękować osoba, które mnie wspierają i pomagają, nie zapomnę tego.
Ludzie, którzy mają problem z ustawieniem healera polecam zobaczyć na oficjalnym forum zakładkę tutorials, tam znajdziecie co potrzeba.