Reklama
Strona 3 z 11 PierwszaPierwsza 12345 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 160

Temat: [Astrabot] Oficjalny temat

  1. #31

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Usa
    Posty
    121
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Walker nadal do poprawy. Przy typie WPT "Node" staje przy tej ściance i próbuje iść w lewo, jak wezmę "Stand" to wariuje



    Ps. Zrób target za pomocą klikania na Batle Listę bo też wariuje jak monster jest za jakąś ścianą.
    Ostatnio zmieniony przez kokosik1221 : 18-12-2013, 22:01

  2. #32
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Stand jest trybem tylko po to aby bot wchodził po schodach i nie obsługuje on w ogóle czytania mapy, do chodzenia ogólnego jest tryb Node.
    Czy ten bug "klikania w ścianę" występuje nadal na trybie Node ?

    U mnie na Node pokonuje nawet takie utrudnienia: bez żadnego problemu, idzie tak jak narysowałem..

    Targeting niedługo zostanie poprawiony, dzięki.

  3. #33

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Usa
    Posty
    121
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj arkes napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Stand jest trybem tylko po to aby bot wchodził po schodach i nie obsługuje on w ogóle czytania mapy, do chodzenia ogólnego jest tryb Node.
    Czy ten bug "klikania w ścianę" występuje nadal na trybie Node ?

    U mnie na Node pokonuje nawet takie utrudnienia: bez żadnego problemu, idzie tak jak narysowałem..

    Targeting niedługo zostanie poprawiony, dzięki.
    U mnie nie idzie, w tym samym miejscu co u cb na screenie próbuje iść do góry. Tzn. w to czerwone coś próbuje wejść
    Ostatnio zmieniony przez kokosik1221 : 18-12-2013, 22:36

  4. Reklama
  5. #34
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Okej, mogłbyś wejść na kanał IRC: http://astrabot.net/irc.html (nic nie trzeba instalować tylko wpisujesz name i kod z obrazka), znacznie ułatwiło by mi to rozwiązanie problemu.

  6. #35
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny


    Witajcie, jako prezent na święta mam tutaj aktualizację Astry do wersji 1.2 ! :)
    Log:
    -Poprawiony looter, po zaznaczeniu funkcji voice alarm, eatfoodfrommonsters i opennextbackpack bot wykonuje czynności
    -Nowy system który sprawdza pozycje gdzie ma być wrzucony item i jeśli jest ona backpackiem automatycznie wrzuca na pozycje która nim nie jest.
    -Usprawniony system znajdowania drogi zarówno podczas targetingu jak i podczas chodzenia walkerem
    -Dodany skrypter Lua
    -Dodana możliwość pisania actionów
    -Wygląda na to, że bot jest gotowy do bocenia full afk :->

    Skrypter LUA & Actions Cavebot
    Dodałem skrypter lua oraz możliwość pisania actionów, sam skrypter jest prawie jak skrypter znanego starego projektu "elfbot" z tym, że tutaj skrypt można załadować bezpośrednio z pliku .lua i przy edycji skryptu w bocie zmiany zapisują nam się w pliku od razu(tylko jeśli wybraliśmy plik do załadowania, inaczej bot nie ma ich gdzie zapisywać więc po prostu ich nie zapisuje).
    Do pisania większych skryptów polecam zaopatrzyć się w dobry edytor do Lua np Notepad++ świetnie się nada, niżej wypisałem wszystkie funkcje i zmienne, myślę, że lepiej się tego zrobić nie dało i ze wszystkim sobie dacie rade.
    Aha i pamiętajcie, zawsze przy np dodawaniu bankiera: dajcie sobie stand przed actionem kupowania, a przed samym actionem kupowania jakiegoś sleepa, żeby bot miał czas dojść do NPC nim do niego napisze.

    Jeśli piszecie skrypty i macie jakiś problem, piszcie śmiało czy na forum bota, tutaj czy na irc wszędzie pomogę :)
    Niedługo z pewnym gościem którego już poznaliście zrobimy tematy z actionami i skryptami full afk na forum, sprawdzajcie... ;p
    Kod :
    
    -------------------Functions---------------------
    msgbox(string) - wyświetla zmienna typu string
    msgbox_bool(bool) - wyświetla zmienna typu bool
    msgbox_int(int) - wyświetla zmienna typu int
    sleep(int) - wstrzymuje nasz skrypt na czas wartości zmiennej int
    look(int, int2, byte) - spogląda na podaną pozycję zmienne w kolejności (posx,posy,posz)
    useitemground(int, int, byte, int) - używa itemu na pozycji zmienne w kolejności (posx,posy,posz,itemid)
    buy_item(int, byte) - kupuje item zmienne w kolejności (itemid,count)
    sell_item(int, byte) - sprzedaje item zmienne w kolejności (itemid,count)
    buyitemsupto(int, byte) - kupuje item do wartości, zmienne w kolejności (itemid,count)
    opentrade() - otwiera trade z NPC
    deposit(int) - wpłaca do banku wartość zmiennej int
    withdraw(int) - wypłaca z banku wartość zmiennej int
    say(string) - wypisuje w Tibii wartość zmiennej string
    cast(string) - używa czaru z wpisanej wartości string
    reachdp() - podchodzi do bliskiego depozytu
    opendepo() - otwiera depozyt
    gotoway(string) - idzie do waypointu o nazwie wartości zmiennej string
    moveitems(int, int2, string, string2) - przerzuca item z jednego kontenera do drugiego np. z lootbp do locker zmienne w kolejności (itemid,count,frombp,wherebp)
    settargeting(bool) - ustawia działanie naszego targeting'u na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
    setwalking(bool) - ustawia działanie naszego walker'a na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
    setlooting(bool) - ustawia działanie naszego loot'era na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
    sethealer(bool) - ustawia działanie naszego healer'a na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
    sayon(string, string2) - wypisuje w Tibii wartość zmiennej string na kanale wartości zmiennej string2 zmienne w kolejności(message, channel)
    turn(string) - obraca postać w kierunku zmiennej string, przyjmuje ona następujące wartości: ("n","s","w","e")
    reachcreature(string) - podchodzi do kreatury o nazwie wartości zmiennej string
    move(string) - postać idzie o jedną kratkę w kierunku zmiennej string, przyjmuje ona następujące wartości: ("n","s","w","e")
    travel(string) - postać płynie statkiem do wartości zmiennej string
    npcsay(string) - wypisuje w Tibii wartość zmiennej string na kanale NPC Trade
    leviate(string) - używa czaru leviate w zależnosci od wartości zmiennej string, przyjmuje ona następujące wartości: ("down","up")
    useonground(int, int, byte) - używa itemu na pozycji wartości zmiennych w kolejności (posx,posy,posz)
    useinbp(int, string) - używa itemu w kontenerze kolejnośc zmiennych(itemid, frombp)
    openbp(string, string2) - otwiera nowy backpack, kolejnośc zmiennych(backpacktoopen, frombp)
    open_main(string) - otwiera główny backpack o nazwie wartości zmiennej string
    eatfood(string) - zjada jedzenie o nazwie wartości zmiennej string
    close_bp(int) - zamyka kontener na pozycji wartości zmiennej int
    resizebps() - minimalizuje nasze backpacki do odpowiedniej wysokości
    
    
    -------------------Variables---------------------
    isopened(string) - zwraca wartość true lub false, wartość zmiennej string przyjmuje wartość nazwy kontenera do sprawdzenia czy jest otwarty
    itemcost(string) - zwraca koszt przedmiotu o nazwie wartości zmiennej string
    item_count(int) - zwraca wartość danego przedmiotu o id wartości zmiennej int
    id(string) - zwraca id itemu o nazwie wartości zmiennej string
    flasks() - zwraca ilośc pustych vialek
    islocation() - sprawdza czy walker doszedł do danego waypointu
    wpt() - zwraca aktualny waypoint
    name() - zwraca nazwe naszej postaci
    connected() - zwraca wartośc true lub false w zależności od tego czy jesteśmy połączeni
    hp() - zwraca aktualną wartośc życia postaci
    mp() - zwraca aktualną wartość many postaci
    x() - zwraca aktualną pozycje x postaci
    y() - zwraca aktualną pozycje y postaci
    z() - zwraca aktualną pozycje z postaci
    Link do najnowszej wersji tutaj: astrabot.net/ver/astrabotV1.2.zip lub na forum oficjalnym forum bota: http://astrabot.net/forum/forumdispl...wnload-Section
    Ostatnio zmieniony przez arkes : 21-12-2013, 01:41

  7. #36

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    54
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Dzięki za poświęcenie czasu na polepszenie bota ;]

  8. Reklama
  9. #37
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Również dzięki za docenienie :)

  10. #38
    Avatar BBsrv
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    50cm od monitora
    Wiek
    32
    Posty
    4,489
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    że niby tak jak w elfie? czyli skrypty robić:
    auto 200 hp() < 100 cast(exura)
    ??

    daj killka przykładów, jak tu pisać skrypty

    brakuje mi zmiennej balance() która by zwracała stan konta po tym jak napisze się balance do npc.

    by można było robić np
    local goldtotransfer = balance()-20000
    Ostatnio zmieniony przez BBsrv : 21-12-2013, 04:10
    Kontakt ze mną:
    pw

  11. #39
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Kod :
    while true do
    if hp() < 200 then
    cast("exura")
    end
    end
    Kod pisany od ręki bo nie jestem już na tamtej maszynie, jutro mogę napisać poprawny jeśli ten nie będzie działać, sprawdź ;D
    Nie chodziło mi o to, że pisze się jak w elfie chociaż tutaj nie odbiega to jakos bardzo, bardziej o to, że skrypter wygląda tak samo
    Zmienną balance dodam możliwe, że jutro.

    W następnym bliskim update możecie spodziewać się usprawnienia targetingu min. czy potwór jest w zasięgu czaru, czy można do niego dojść i takie tam rzeczy..
    Dodam też prawdopodobnie jakaś formę z tak zwanym "Setupem", żeby to tam wprowadzać sobie zmienne globalne do wszystkich skryptów, będzie to z pewnością duże ułatwienie :)

  12. Reklama
  13. #40
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Lua to Lua, elf miał jakiś własny wynalazek, niespecjalnie wygodny imo, chociaż możliwości mu nie brakowało
    @up: powinno śmigać
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  14. #41
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Lua to Lua, elf miał jakiś własny wynalazek, niespecjalnie wygodny imo, chociaż możliwości mu nie brakowało
    Racja, jednak moim zdaniem skrypter lua wygląda prawie tak samo, po każdej instrukcji warunkowej i petli end po warunku then no a na początku tutaj akurat pokazałem pętle nieskończoną while true.
    Napisałem, że taki jak w elfie, chodziło mi tak jak napisałem wyżej bardziej o wygląd niż samo pisanie kodu, które tutaj mi się wydaje i tak wygodniejsze..

  15. #42
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Może trochę niejasno napisałem: Lua to najpotężniejszy język skryptowy, który jest jednocześnie łatwy w obsłudze przez end-usera jak i prosty do podłączenia do aplikacji, trochę pascal syntax może irytować, ale coś za coś
    a w elfie... tamten język był irytujący jeśli chciało się zrobić coś poważniejszego
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  16. Reklama
  17. #43
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kąkolewnica
    Wiek
    30
    Posty
    11,648
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Widziałem fragmenty kodu Astry i muszę stwierdzić, że wszystko jest ładnie zrobione.
    W sumie, to nawet czekam na końcową wersję


  18. #44
    Avatar arkes
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    433
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Teraz sprawdzałem, bot jeszcze troszkę się buguje przy wszystkich czynnościach i dużej liczbie potworów, w następnym update usprawnię ogólne działanie funkcji, żeby nie wariował i atakował najbliższego potwora :)
    Dodam także jak już mówiłem global variables i zmienna balance, którą chciał BBsrv.

    Pozdrawiam Arkes

  19. #45
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kąkolewnica
    Wiek
    30
    Posty
    11,648
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Na sprawdzanie odleglosci jest wzór, który nigdy nie zawodzi:


  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [BBot] Oficjalny temat
    Przez klima06 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-04-2016, 15:48
  2. [iBot] Oficjalny temat
    Przez bojo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7263
    Ostatni post: 06-01-2016, 22:50
  3. [RED BOT PRO] Oficjalny temat
    Przez Tibiaredbot.pl w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1373
    Ostatni post: 05-01-2016, 17:08
  4. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •