Witajcie, jako prezent na święta mam tutaj aktualizację Astry do wersji 1.2 ! :)
Log:
-Poprawiony looter, po zaznaczeniu funkcji voice alarm, eatfoodfrommonsters i opennextbackpack bot wykonuje czynności
-Nowy system który sprawdza pozycje gdzie ma być wrzucony item i jeśli jest ona backpackiem automatycznie wrzuca na pozycje która nim nie jest.
-Usprawniony system znajdowania drogi zarówno podczas targetingu jak i podczas chodzenia walkerem
-Dodany skrypter Lua
-Dodana możliwość pisania actionów
-Wygląda na to, że bot jest gotowy do bocenia full afk :->
Skrypter LUA & Actions Cavebot
Dodałem skrypter lua oraz możliwość pisania actionów, sam skrypter jest prawie jak skrypter znanego starego projektu "elfbot" z tym, że tutaj skrypt można załadować bezpośrednio z pliku .lua i przy edycji skryptu w bocie zmiany zapisują nam się w pliku od razu(tylko jeśli wybraliśmy plik do załadowania, inaczej bot nie ma ich gdzie zapisywać więc po prostu ich nie zapisuje).
Do pisania większych skryptów polecam zaopatrzyć się w dobry edytor do Lua np Notepad++ świetnie się nada, niżej wypisałem wszystkie funkcje i zmienne, myślę, że lepiej się tego zrobić nie dało i ze wszystkim sobie dacie rade.
Aha i pamiętajcie, zawsze przy np dodawaniu bankiera: dajcie sobie stand przed actionem kupowania, a przed samym actionem kupowania jakiegoś sleepa, żeby bot miał czas dojść do NPC nim do niego napisze.
Jeśli piszecie skrypty i macie jakiś problem, piszcie śmiało czy na forum bota, tutaj czy na irc wszędzie pomogę :)
Niedługo z pewnym gościem którego już poznaliście zrobimy tematy z actionami i skryptami full afk na forum, sprawdzajcie... ;p
Kod:
-------------------Functions---------------------
msgbox(string) - wyświetla zmienna typu string
msgbox_bool(bool) - wyświetla zmienna typu bool
msgbox_int(int) - wyświetla zmienna typu int
sleep(int) - wstrzymuje nasz skrypt na czas wartości zmiennej int
look(int, int2, byte) - spogląda na podaną pozycję zmienne w kolejności (posx,posy,posz)
useitemground(int, int, byte, int) - używa itemu na pozycji zmienne w kolejności (posx,posy,posz,itemid)
buy_item(int, byte) - kupuje item zmienne w kolejności (itemid,count)
sell_item(int, byte) - sprzedaje item zmienne w kolejności (itemid,count)
buyitemsupto(int, byte) - kupuje item do wartości, zmienne w kolejności (itemid,count)
opentrade() - otwiera trade z NPC
deposit(int) - wpłaca do banku wartość zmiennej int
withdraw(int) - wypłaca z banku wartość zmiennej int
say(string) - wypisuje w Tibii wartość zmiennej string
cast(string) - używa czaru z wpisanej wartości string
reachdp() - podchodzi do bliskiego depozytu
opendepo() - otwiera depozyt
gotoway(string) - idzie do waypointu o nazwie wartości zmiennej string
moveitems(int, int2, string, string2) - przerzuca item z jednego kontenera do drugiego np. z lootbp do locker zmienne w kolejności (itemid,count,frombp,wherebp)
settargeting(bool) - ustawia działanie naszego targeting'u na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
setwalking(bool) - ustawia działanie naszego walker'a na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
setlooting(bool) - ustawia działanie naszego loot'era na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
sethealer(bool) - ustawia działanie naszego healer'a na wartość true lub false podaną w zmiennej bool
sayon(string, string2) - wypisuje w Tibii wartość zmiennej string na kanale wartości zmiennej string2 zmienne w kolejności(message, channel)
turn(string) - obraca postać w kierunku zmiennej string, przyjmuje ona następujące wartości: ("n","s","w","e")
reachcreature(string) - podchodzi do kreatury o nazwie wartości zmiennej string
move(string) - postać idzie o jedną kratkę w kierunku zmiennej string, przyjmuje ona następujące wartości: ("n","s","w","e")
travel(string) - postać płynie statkiem do wartości zmiennej string
npcsay(string) - wypisuje w Tibii wartość zmiennej string na kanale NPC Trade
leviate(string) - używa czaru leviate w zależnosci od wartości zmiennej string, przyjmuje ona następujące wartości: ("down","up")
useonground(int, int, byte) - używa itemu na pozycji wartości zmiennych w kolejności (posx,posy,posz)
useinbp(int, string) - używa itemu w kontenerze kolejnośc zmiennych(itemid, frombp)
openbp(string, string2) - otwiera nowy backpack, kolejnośc zmiennych(backpacktoopen, frombp)
open_main(string) - otwiera główny backpack o nazwie wartości zmiennej string
eatfood(string) - zjada jedzenie o nazwie wartości zmiennej string
close_bp(int) - zamyka kontener na pozycji wartości zmiennej int
resizebps() - minimalizuje nasze backpacki do odpowiedniej wysokości
-------------------Variables---------------------
isopened(string) - zwraca wartość true lub false, wartość zmiennej string przyjmuje wartość nazwy kontenera do sprawdzenia czy jest otwarty
itemcost(string) - zwraca koszt przedmiotu o nazwie wartości zmiennej string
item_count(int) - zwraca wartość danego przedmiotu o id wartości zmiennej int
id(string) - zwraca id itemu o nazwie wartości zmiennej string
flasks() - zwraca ilośc pustych vialek
islocation() - sprawdza czy walker doszedł do danego waypointu
wpt() - zwraca aktualny waypoint
name() - zwraca nazwe naszej postaci
connected() - zwraca wartośc true lub false w zależności od tego czy jesteśmy połączeni
hp() - zwraca aktualną wartośc życia postaci
mp() - zwraca aktualną wartość many postaci
x() - zwraca aktualną pozycje x postaci
y() - zwraca aktualną pozycje y postaci
z() - zwraca aktualną pozycje z postaci
Link do najnowszej wersji tutaj: astrabot.net/ver/astrabotV1.2.zip lub na forum oficjalnym forum bota: http://astrabot.net/forum/forumdispl...wnload-Section