Reklama
Strona 82 z 134 PierwszaPierwsza ... 3272808182838492132 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,216 do 1,230 z 2004

Temat: [XenoBot] Oficjalny temat

  1. #1216
    Avatar Manufactury
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    31
    Posty
    230
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Snape napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy jest aktualny crack? Może ktoś linka podać?
    http://pandoriumx.com/Downloads/XenoBot1075.zip

  2. #1217
    Torg User

    Domyślny

    mam problem, mam skyrpt na zamek ab, normalnie dziala, ale bot chodzi tylko po dolnych pietrach, nie chce wychodzic na zamek, widze ze jest taka opcja ale tam zaznaczony jest dragon itp, ktorych ja nie chce robic

    ktos wie jak wlaczyc w opcjach zeby wchodzil na zamek botem???

    z gory thx

  3. #1218
    Avatar Maciek_1993
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,483
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj gary tyler fox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    mam problem, mam skyrpt na zamek ab, normalnie dziala, ale bot chodzi tylko po dolnych pietrach, nie chce wychodzic na zamek, widze ze jest taka opcja ale tam zaznaczony jest dragon itp, ktorych ja nie chce robic

    ktos wie jak wlaczyc w opcjach zeby wchodzil na zamek botem???

    z gory thx

    Sugerujesz że ktoś Ci napisze którą linijkę w skrypcie zmienić nie mając kodu przed twarzą ?
    Podpowiem
    Jak tego tutaj nie wkleisz to męcz się sam

  4. Reklama
  5. #1219
    Torg User

    Domyślny

    Cytuj Maciek_1993 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sugerujesz że ktoś Ci napisze którą linijkę w skrypcie zmienić nie mając kodu przed twarzą ?
    Podpowiem
    Jak tego tutaj nie wkleisz to męcz się sam
    to tych ustawień sie nie da zmienić bez bawienia sie ze skryptem? :D myslalem ze gdzies w bocie da sie to zrobic

    Kod :
    <panel name="Walker">
    	<control name="WaypointList">
    		<item text="Start at Bank:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32682, 31686, 8)" tag="1"/>
    		<item text="ResetBP:" tag="255"/>
    		<item text="DepositItems:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32684, 31687, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Bank:" tag="255"/>
    		<item text="CheckPotions:" tag="255"/>
    		<item text="GoPotions:" tag="255"/>
    		<item text="Ladder (32682, 31685, 8)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32682, 31687, 7)" tag="2"/>
    		<item text="Node (32681, 31664, 6)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32669, 31659, 6)" tag="1"/>
    		<item text="BuyPotions:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32681, 31664, 6)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32682, 31687, 6)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32682, 31685, 7)" tag="1"/>
    		<item text="CheckPotions:" tag="255"/>
    		<item text="GoSpawn:" tag="255"/>
    		<item text="Ladder (32682, 31685, 8)" tag="2"/>
    		<item text="Node (32654, 31700, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32633, 31725, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32618, 31724, 7)" tag="0"/>
    		<item text="CheckWasp:" tag="255"/>
    		<item text="NoWasp:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32605, 31710, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32586, 31692, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32579, 31680, 7)" tag="1"/>
    		<item text="Self.UseItemWithGround(3148, 32579,31679,7) wait(700)" tag="254"/>
    		<item text="Hole (32579, 31679, 7)" tag="4"/>
    		<item text="StartHunt:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32583, 31652, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32595, 31652, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32587, 31641, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32597, 31641, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32594, 31650, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32586, 31641, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32582, 31651, 9)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32596, 31644, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32582, 31651, 10)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32597, 31641, 9)" tag="1"/>
    		<item text="RefillCheck:" tag="255"/>
    		<item text="CheckTower:" tag="255"/>
    		<item text="GoTower:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32598, 31652, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32598, 31639, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32582, 31639, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Ladder (32583, 31651, 7)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32583, 31652, 6)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32583, 31652, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Ladder (32598, 31652, 6)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32598, 31651, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32598, 31651, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32598, 31652, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32599, 31645, 6)" tag="0"/>
    		<item text="Ladder (32599, 31638, 6)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32598, 31638, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32598, 31638, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32599, 31638, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Ladder (32581, 31638, 6)" tag="2"/>
    		<item text="CheckBerserk:" tag="255"/>
    		<item text="GoBerserk:" tag="255"/>
    		<item text="Ladder (32582, 31638, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32582, 31638, 4)" tag="1"/>
    		<item text="NoBerserk:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32581, 31638, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32582, 31638, 6)" tag="1"/>
    		<item text="CheckCastle:" tag="255"/>
    		<item text="GoCastle:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32586, 31649, 7)" tag="0"/>
    		<item text="CheckDragon:" tag="255"/>
    		<item text="GoDragon:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32593, 31643, 7)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 6)" tag="1"/>
    		<item text="Ladder (32593, 31643, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 3)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32593, 31643, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32593, 31643, 6)" tag="1"/>
    		<item text="NoDragon:" tag="255"/>
    		<item text="NoCastle:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32591, 31638, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32598, 31652, 7)" tag="1"/>
    		<item text="RefillCheck2:" tag="255"/>
    		<item text="GoRefill:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32583, 31656, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Rope (32579, 31679, 8)" tag="3"/>
    		<item text="Node (32592, 31697, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32612, 31717, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32636, 31714, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32654, 31692, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32682, 31685, 7)" tag="1"/>
    		<item text="CheckSell:" tag="255"/>
    		<item text="GoSell:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32671, 31665, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32657, 31655, 8)" tag="1"/>
    		<item text="SellItems:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32671, 31663, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32681, 31687, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Refill:" tag="255"/>
    		<item text="GoWasp:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32603, 31704, 7)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32613, 31709, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32612, 31703, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32599, 31696, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32612, 31700, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32622, 31691, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32632, 31682, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32627, 31676, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32633, 31673, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32641, 31691, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32636, 31701, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32643, 31706, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32646, 31709, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32622, 31709, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32599, 31707, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32600, 31695, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32612, 31683, 9)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32614, 31695, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32618, 31706, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32634, 31702, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32630, 31692, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32623, 31692, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Rope (32612, 31683, 10)" tag="3"/>
    		<item text="Rope (32622, 31691, 9)" tag="3"/>
    		<item text="Rope (32603, 31704, 8)" tag="3"/>
    		<item text="FinishWasp:" tag="255"/>
    	</control>
    </panel>
    <panel name="Walker Options">
    	<control name="ropeOption" value="0"/>
    	<control name="shovelOption" value="0"/>
    </panel>
    <panel name="Looter">
    	<control name="LootList" first="1" unlisted="0">
    		<item ID="3031" action="1"/>
    		<item ID="11469" action="2"/>
    		<item ID="11472" action="2"/>
    		<item ID="5921" action="2"/>
    		<item ID="11453" action="2"/>
    		<item ID="11479" action="2"/>
    		<item ID="9635" action="2"/>
    		<item ID="3030" action="2"/>
    		<item ID="5878" action="2"/>
    		<item ID="11477" action="2"/>
    		<item ID="11480" action="2"/>
    		<item ID="10196" action="2"/>
    		<item ID="11483" action="2"/>
    		<item ID="11451" action="2"/>
    		<item ID="11482" action="2"/>
    		<item ID="3359" action="3"/>
    		<item ID="3275" action="3"/>
    		<item ID="3269" action="3"/>
    		<item ID="3056" action="3"/>
    		<item ID="3350" action="3"/>
    		<item ID="7394" action="3"/>
    		<item ID="11478" action="2"/>
    		<item ID="5922" action="2"/>
    		<item ID="3061" action="2"/>
    		<item ID="3028" action="2"/>
    		<item ID="5877" action="2"/>
    		<item ID="5920" action="2"/>
    		<item ID="11457" action="2"/>
    		<item ID="3062" action="2"/>
    		<item ID="9635" action="2"/>
    		<item ID="5921" action="2"/>
    		<item ID="7401" action="3"/>
    		<item ID="7397" action="3"/>
    		<item ID="7400" action="3"/>
    		<item ID="3415" action="3"/>
    		<item ID="3416" action="3"/>
    		<item ID="5875" action="3"/>
    		<item ID="5907" action="3"/>
    		<item ID="7430" action="3"/>
    		<item ID="3071" action="3"/>
    		<item ID="3072" action="3"/>
    		<item ID="3073" action="3"/>
    		<item ID="3322" action="3"/>
    		<item ID="3297" action="3"/>
    		<item ID="7425" action="3"/>
    		<item ID="3037" action="3"/>
    		<item ID="3244" action="3"/>
    		<item ID="5902" action="2"/>
    	</control>
    </panel>
    <panel name="Pathfinder">
    	<control name="walkOnFireEnable" value="1"/>
    	<control name="walkOnFurnitureEnable" value="0"/>
    	<control name="showDiagnoticEnable" value="0"/>
    	<control name="walkWithMapclicks" value="0"/>
    </panel>
    to chyba to

  6. #1220
    Avatar Maciek_1993
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,483
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj gary tyler fox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to tych ustawień sie nie da zmienić bez bawienia sie ze skryptem? :D myslalem ze gdzies w bocie da sie to zrobic

    Kod :
    <panel name="Walker">
    	<control name="WaypointList">
    		<item text="Start at Bank:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32682, 31686, 8)" tag="1"/>
    		<item text="ResetBP:" tag="255"/>
    		<item text="DepositItems:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32684, 31687, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Bank:" tag="255"/>
    		<item text="CheckPotions:" tag="255"/>
    		<item text="GoPotions:" tag="255"/>
    		<item text="Ladder (32682, 31685, 8)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32682, 31687, 7)" tag="2"/>
    		<item text="Node (32681, 31664, 6)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32669, 31659, 6)" tag="1"/>
    		<item text="BuyPotions:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32681, 31664, 6)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32682, 31687, 6)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32682, 31685, 7)" tag="1"/>
    		<item text="CheckPotions:" tag="255"/>
    		<item text="GoSpawn:" tag="255"/>
    		<item text="Ladder (32682, 31685, 8)" tag="2"/>
    		<item text="Node (32654, 31700, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32633, 31725, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32618, 31724, 7)" tag="0"/>
    		<item text="CheckWasp:" tag="255"/>
    		<item text="NoWasp:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32605, 31710, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32586, 31692, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32579, 31680, 7)" tag="1"/>
    		<item text="Self.UseItemWithGround(3148, 32579,31679,7) wait(700)" tag="254"/>
    		<item text="Hole (32579, 31679, 7)" tag="4"/>
    		<item text="StartHunt:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32583, 31652, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32595, 31652, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32587, 31641, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32597, 31641, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32594, 31650, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32586, 31641, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32582, 31651, 9)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32596, 31644, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32582, 31651, 10)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32597, 31641, 9)" tag="1"/>
    		<item text="RefillCheck:" tag="255"/>
    		<item text="CheckTower:" tag="255"/>
    		<item text="GoTower:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32598, 31652, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32598, 31639, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32582, 31639, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Ladder (32583, 31651, 7)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32583, 31652, 6)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32583, 31652, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Ladder (32598, 31652, 6)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32598, 31651, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32598, 31651, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32598, 31652, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32599, 31645, 6)" tag="0"/>
    		<item text="Ladder (32599, 31638, 6)" tag="2"/>
    		<item text="Ladder (32598, 31638, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32598, 31638, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32599, 31638, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Ladder (32581, 31638, 6)" tag="2"/>
    		<item text="CheckBerserk:" tag="255"/>
    		<item text="GoBerserk:" tag="255"/>
    		<item text="Ladder (32582, 31638, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32582, 31638, 4)" tag="1"/>
    		<item text="NoBerserk:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32581, 31638, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32582, 31638, 6)" tag="1"/>
    		<item text="CheckCastle:" tag="255"/>
    		<item text="GoCastle:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32586, 31649, 7)" tag="0"/>
    		<item text="CheckDragon:" tag="255"/>
    		<item text="GoDragon:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32593, 31643, 7)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 6)" tag="1"/>
    		<item text="Ladder (32593, 31643, 5)" tag="2"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 3)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32593, 31643, 4)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32588, 31643, 5)" tag="1"/>
    		<item text="Stand (32593, 31643, 6)" tag="1"/>
    		<item text="NoDragon:" tag="255"/>
    		<item text="NoCastle:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32591, 31638, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32598, 31652, 7)" tag="1"/>
    		<item text="RefillCheck2:" tag="255"/>
    		<item text="GoRefill:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32583, 31656, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Rope (32579, 31679, 8)" tag="3"/>
    		<item text="Node (32592, 31697, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32612, 31717, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32636, 31714, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32654, 31692, 7)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32682, 31685, 7)" tag="1"/>
    		<item text="CheckSell:" tag="255"/>
    		<item text="GoSell:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32671, 31665, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32657, 31655, 8)" tag="1"/>
    		<item text="SellItems:" tag="255"/>
    		<item text="Node (32671, 31663, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32681, 31687, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Refill:" tag="255"/>
    		<item text="GoWasp:" tag="255"/>
    		<item text="Stand (32603, 31704, 7)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32613, 31709, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32612, 31703, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32599, 31696, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32612, 31700, 8)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32622, 31691, 8)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32632, 31682, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32627, 31676, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32633, 31673, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32641, 31691, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32636, 31701, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32643, 31706, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32646, 31709, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32622, 31709, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32599, 31707, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32600, 31695, 9)" tag="0"/>
    		<item text="Stand (32612, 31683, 9)" tag="1"/>
    		<item text="Node (32614, 31695, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32618, 31706, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32634, 31702, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32630, 31692, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Node (32623, 31692, 10)" tag="0"/>
    		<item text="Rope (32612, 31683, 10)" tag="3"/>
    		<item text="Rope (32622, 31691, 9)" tag="3"/>
    		<item text="Rope (32603, 31704, 8)" tag="3"/>
    		<item text="FinishWasp:" tag="255"/>
    	</control>
    </panel>
    <panel name="Walker Options">
    	<control name="ropeOption" value="0"/>
    	<control name="shovelOption" value="0"/>
    </panel>
    <panel name="Looter">
    	<control name="LootList" first="1" unlisted="0">
    		<item ID="3031" action="1"/>
    		<item ID="11469" action="2"/>
    		<item ID="11472" action="2"/>
    		<item ID="5921" action="2"/>
    		<item ID="11453" action="2"/>
    		<item ID="11479" action="2"/>
    		<item ID="9635" action="2"/>
    		<item ID="3030" action="2"/>
    		<item ID="5878" action="2"/>
    		<item ID="11477" action="2"/>
    		<item ID="11480" action="2"/>
    		<item ID="10196" action="2"/>
    		<item ID="11483" action="2"/>
    		<item ID="11451" action="2"/>
    		<item ID="11482" action="2"/>
    		<item ID="3359" action="3"/>
    		<item ID="3275" action="3"/>
    		<item ID="3269" action="3"/>
    		<item ID="3056" action="3"/>
    		<item ID="3350" action="3"/>
    		<item ID="7394" action="3"/>
    		<item ID="11478" action="2"/>
    		<item ID="5922" action="2"/>
    		<item ID="3061" action="2"/>
    		<item ID="3028" action="2"/>
    		<item ID="5877" action="2"/>
    		<item ID="5920" action="2"/>
    		<item ID="11457" action="2"/>
    		<item ID="3062" action="2"/>
    		<item ID="9635" action="2"/>
    		<item ID="5921" action="2"/>
    		<item ID="7401" action="3"/>
    		<item ID="7397" action="3"/>
    		<item ID="7400" action="3"/>
    		<item ID="3415" action="3"/>
    		<item ID="3416" action="3"/>
    		<item ID="5875" action="3"/>
    		<item ID="5907" action="3"/>
    		<item ID="7430" action="3"/>
    		<item ID="3071" action="3"/>
    		<item ID="3072" action="3"/>
    		<item ID="3073" action="3"/>
    		<item ID="3322" action="3"/>
    		<item ID="3297" action="3"/>
    		<item ID="7425" action="3"/>
    		<item ID="3037" action="3"/>
    		<item ID="3244" action="3"/>
    		<item ID="5902" action="2"/>
    	</control>
    </panel>
    <panel name="Pathfinder">
    	<control name="walkOnFireEnable" value="1"/>
    	<control name="walkOnFurnitureEnable" value="0"/>
    	<control name="showDiagnoticEnable" value="0"/>
    	<control name="walkWithMapclicks" value="0"/>
    </panel>
    to chyba to
    To jest xbst, jeżeli chodzi Ci o to żeby po prostu dodać wpt to zrób sobie jakby nowy skrypt, który zacznie się przy schodach, wejdzie na górę zrobi rundkę po zamku i zejdzie w tym samym miejscu, po czym wklej to w tym skrypcie tam, gdzie jest wpt najbliżej schodów ale je omija
    ALE
    jakbyś wysłał lua to by było milion razy prościej bo z tego co widzę jest już tutaj opcja chodzenia po zamku i na 99 % w lua masz gdzieś linijke
    Castle ( albo jakaś dowolna zmienna która jest odpowiedzialna w kodzie za sprawdzanie czy chcesz iść na zamek ) = false i tu komentarz że wpisać true jak chcesz wchodzić na zamek.
    Jak nie ogarniasz o co mi chodzi wstaw tu LUA zamiast xbst
    @gary tyler fox
    Ostatnio zmieniony przez Maciek_1993 : 03-03-2015, 09:08

  7. #1221
    Torg User

    Domyślny

    Cytuj Maciek_1993 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jakbyś wysłał lua to by było milion razy prościej bo z tego co widzę jest już tutaj opcja chodzenia po zamku i na 99 % w lua masz gdzieś linijke
    Castle ( albo jakaś dowolna zmienna która jest odpowiedzialna w kodzie za sprawdzanie czy chcesz iść na zamek ) = false i tu komentarz że wpisać true jak chcesz wchodzić na zamek.
    Jak nie ogarniasz o co mi chodzi wstaw tu LUA zamiast xbst
    prosze, tutaj lua jest @Maciek_1993 ;
    Kod :
    -- BP Setup
    local MainBP = "Blue Backpack"
    local LootBP = "Orange Backpack"
    local StackBP = "Brocade Backpack"
    local GoldBP = "Grey Backpack"
    
    -- Cap Setup
    local MinCap = 50
    
    -- Potion Setup
    local HPName = "Health Potion" -- Name of health potion
    local MPName = "Mana Potion" -- Name of mana potion
    local HPPrice = 45 -- Price of health potion
    local MPPrice = 50 -- Price of mana potion
    local MinHP = 10 -- Minimum amount of health potions
    local MaxHP = 30 -- How many health potions to buy
    local MinMP = 20 -- Minimum amount of mana potions
    local MaxMP = 80 -- How many mana potions to buy
    
    -- Hide Equipment
    local HideEquipment = true -- true/false if you want to minimize eq or not
    
    -- Hunt Setup
    local Wasp = false -- true/false if you want to hunt Wasp Tower
    local Tower = true -- true/false if you want to hunt Tower
    local Berserk = true -- true/false if you want to hunt Orc Berserker
    local Castle = true -- true/false if you want to hunt Castle Ground Floor(Orc Berserker and Minotaur Guard / May Be lured anyway)
    local Dragon = true -- true/false if you want to hunt Dragon
    
    -- Other
    local CloseClient = false -- true/false if you want to close client if there is not enough money for supplies in bank (Otherwise walker will stop and character will stand next to bank)
    
    registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "SelectLabel")
    
    ------------------------------------------------------------------------------- Do not change anything below this line
    
    function SelectLabel(Label)
    	if (Label == "DepositItems") then
    		Walker.Stop()
            Self.ReachDepot()
            Self.DepositItems(
    		{"Honeycomb", 0},
    		{"Minotaur Horns", 0},
    		{"Minotaur Leather", 0},
    		{"Piece of Archer Armor", 0},
    		{"Piece of Warrior Armor", 0},
    		{"Broken Crossbow", 0},
    		{"Orc Leather", 0},
    		{"Broken Helmet", 0},
    		{"Orc Tooth", 0},
    		{"Orcish Gear", 0},
    		{"Skull Belt", 0},
    		{"Small Ruby", 0},
    		{"Shamanic Hood", 0},
    		{"Holy Orchid", 0},
    		{"Life Crystal", 0},
    		{"Small Diamond", 0},
    		{"Green Dragon Scale", 0},
    		{"Green Dragon Leather", 0},
    		{"Dragon's Tail", 0},
    		{"Mind Stone", 0},
    		{"Elvish Talisman", 0},
    		{"Heaven Blossom", 0},
    		{"Bow", 1},
    		{"Brass Armor", 1},
    		{"Brass Legs", 1},
    		{"Bronze Amulet", 1},
    		{"Halberd", 1},
    		{"Double Axe", 1},
    		{"Minotaur Trophy", 1},
    		{"Wolf Trophy", 1},
    		{"Deer Trophy", 1},
    		{"Lion Trophy", 1},
    		{"Guardian Shield", 1},
    		{"Sniper Gloves", 1},
    		{"Slingshot", 1},
    		{"Dragon Shield", 1},
    		{"Dragonbone Staff", 1},
    		{"Wand of Inferno", 1},
    		{"Dragon Hammer", 1},
    		{"Serpent Sword", 1},
    		{"Taurus Mace", 1},
    		{"Yellow Gem", 1},
    		{"Wand of Decay", 1},
    		{"Wand of Cosmic Energy", 1},
    		{"Sam's Old Backpack", 1} 
    		)
    		wait(600, 1100)
    		Walker.Start()
    		
    	elseif (Label == "ResetBP") then
    	Walker.Stop()
    		Self.CloseContainers()
    		wait(900,1000)
    		Self.OpenMainBackpack(true)
    		wait(700,900)
    		Container.GetByName(MainBP):Minimize()
    		wait(700,900)
    		Container.GetFirst():OpenChildren(GoldBP)
    		wait(700,900)
    		Container.GetByName(GoldBP):Minimize()
    		wait(700,900)
    		Container.GetFirst():OpenChildren(StackBP)
    		wait(700,900)
    		Container.GetByName(StackBP):Minimize()
    		wait(700,900)
    		Container.GetFirst():OpenChildren(LootBP)
    		wait(700,900)
    		Container.GetByName(LootBP):Minimize()
    		if (HideEquipment) then
    			Client.HideEquipment()
    			wait(1000)
    		Walker.Start()
    		end
    	
    	
    	elseif (Label == "Bank") then
    	Walker.Stop()
        withdrawMP = 0
        withdrawHP = 0
        withdrawVial = 0
        extra = extra or 0
            withdrawMP = math.max((MPPrice*(MaxMP-Self.ItemCount(MPName))),0)
            withdrawHP = math.max((HPPrice*(MaxHP-Self.ItemCount(HPName))),0)
            withdrawVial = math.max((5*Self.Flasks()),0)
            if withdrawVial <= 1000 then 
    		wVial=0 
    		end      
           
            withdraw = (math.ceil(withdrawMP+withdrawHP-withdrawVial))+250
            wait(600,800)
           
            if withdraw > 0 then
                    print("Withdrawing : "..withdraw)
                    Self.SayToNpc({"hi", "deposit all", "yes", "withdraw "..withdraw, "yes"},math.random(55,70))
            else Self.SayToNpc({"hi", "deposit all", "yes"},math.random(55,70))            
            end
            wait(1000,1200)
            if Self.Money() < withdraw then print("You don't have enough money in bank, stoping script")
    			if CloseClient then 
    				os.exit()	
    			end	
    		else Walker.Start()
    		end
    	
    	elseif (Label == "CheckPotions") then
    		if Self.ItemCount(HPName) < MaxHP or Self.ItemCount(MPName) < MaxMP then
    		Walker.Goto("GoPotions")
    		else Walker.Goto("GoSpawn")
    		end
    	
    	elseif (Label == "BuyPotions") then
    		Walker.Stop()
    		Self.SayToNpc({"hi", "vials", "yes", "trade"}, 65)
    			wait(2000)
    			if (Self.ItemCount(HPName) < MaxHP) then
    				Self.ShopBuyItemsUpTo(HPName, MaxHP)
    			elseif (Self.ItemCount(MPName) < MaxMP) then
    				Self.ShopBuyItemsUpTo(MPName, MaxMP)
    			end
    			wait(200, 500)
    		Self.SayToNpc({"bye"}, 65)
    		Walker.Start()
    		
    		
    	elseif (Label == "RefillCheck") then
    		if (Self.Cap() < MinCap or Self.ItemCount(HPName) < MinHP or Self.ItemCount(MPName) < MinMP) then
    			Walker.Goto("GoRefill")
    		elseif (Self.Cap() > MinCap or Self.ItemCount(HPName) > MinHP or Self.ItemCount(MPName) > MinMP) then
    			Walker.Goto("StartHunt")
    		end
    	
    	elseif (Label == "CheckTower") then
    		if (Tower==true) then
    			Walker.Goto("GoTower")
    		else Walker.Goto("StartHunt")	
    		end
    	
    	elseif (Label == "CheckBerserk") then
    		if (Berserk==true) then
    			Walker.Goto("GoBerserk")
    		else Walker.Goto("NoBerserk")	
    		end
    	
    	elseif (Label == "CheckCastle") then
    		if (Castle==true) then
    			Walker.Goto("GoCastle")
    		else Walker.Goto("NoCastle")	
    		end	
    	
    	elseif (Label == "CheckDragon") then
    		if (Dragon==true) then
    			Walker.Goto("GoDragon")
    		else Walker.Goto("NoDragon")	
    		end
    	
    	elseif (Label == "CheckSell") then
    		if (sellitems==true) then
    			Walker.Goto("GoSell")
    		else Walker.Goto("Refill")
    		end
    		
    	elseif (Label == "SellItems") then
    		setWalkerEnabled(false)	
    		Self.SayToNpc({"Hi", "Trade"}, 65)
    		wait(900, 1200)
    		Self.ShopSellItemsDownTo(3359, 0)
    		wait(900, 1200)
    		Self.ShopSellItemsDownTo(3275, 0)
    		wait(900, 1200)
    		Self.ShopSellItemsDownTo(3269, 0)
    		wait(900, 1200)
    		Self.ShopSellItemsDownTo(3351, 0)
    		wait(900, 1200)
    		setWalkerEnabled(true) 
    		
    	elseif (Label == "CheckWasp") then
    		if (Wasp==true) then
    			Walker.Goto("GoWasp")
    		else Walker.Goto("NoWasp")	
    		end	
    		
    	elseif (Label == "FinishWasp") then
    		Walker.Goto("NoWasp")		
    	
    	elseif (Label == "GoSpawn") then
    		Targeting.Start()
    		Looter.Start()
    	
    	elseif (Label == "Refill") then
    		Walker.Goto("Start at Bank")
    	end
    end
    
    
    
    
    Self.ReachDepot = function(ATTEMPTS)
    	--Made by Rydan
    	--Inspired by Forgee
    
    	local ATTEMPTS = ATTEMPTS or 5
    	local DP_IDS = {3497, 3498, 3499, 3500}
    	local DP_POSITIONS = {}
    	
    	Walker.Stop()
    	local function reachDP()
    		for i = 1, #DP_IDS do
    			for POS_X = -7, 7, 1 do
    				for POS_Y = -5, 5, 1 do
    					if (Map.GetTopUseItem(Self.Position().x + POS_X, Self.Position().y + POS_Y, Self.Position().z).id == DP_IDS[i]) then
    						DP_POSITION = {x = Self.Position().x + POS_X, y = Self.Position().y + POS_Y, z = Self.Position().z}
    						table.insert(DP_POSITIONS, DP_POSITION)
    					end
    				end
    			end
    		end
    		print("XenoBot has found "..#DP_POSITIONS.." depots around you.")
    		wait(2000)
    		for i = 1, #DP_POSITIONS do
    			local LAST_POSITION = Self.Position()
    			local BLOCKED = 0
    			local COORDINATES = DP_POSITIONS[i]
    			for j = CREATURES_LOW, CREATURES_HIGH do
    				local CREATURE = Creature.GetFromIndex(j)
    				if (CREATURE:isPlayer() and CREATURE:ID() ~= Self.ID() and CREATURE:isOnScreen()) then
    					if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[1]) then
    						--SOUTH
    						if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y-1) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y-2) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y-1, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y-2, COORDINATES.z) == false)) then
    							BLOCKED = BLOCKED+1
    						end		
    					end
    					if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[2]) then
    						--WEST
    						if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x+1 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x+2 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x+1, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x+2, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false)) then
    							BLOCKED = BLOCKED+1
    						end
    					end
    					if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[3]) then
    						--NORTH
    						if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y+1) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y+2) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y+1, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y+2, COORDINATES.z) == false)) then
    							BLOCKED = BLOCKED+1
    						end
    					end
    					if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[4]) then
    						--EAST
    						if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x-1 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x-2 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x-1, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x-2, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false)) then
    							BLOCKED = BLOCKED+1
    						end
    					end
    				end
    			end
    			if (BLOCKED == 0) then
    				print("XenoBot is now trying to reach a free depot.")
    				Self.UseItemFromGround(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z)
    				wait(2000, 4000)
    				if (Self.DistanceFromPosition(LAST_POSITION.x, LAST_POSITION.y, LAST_POSITION.z) >= 1) then
    					wait(5000, 10000)
    					if (Self.DistanceFromPosition(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == 1) then
    						print("XenoBot has successfully reached a free depot and will now proceed with following actions.")
    						wait(2000)
    						return true
    					end
    				end
    			end
    		end
    		return false
    	end
    	
    	while (ATTEMPTS > 0) do
    		if (reachDP()) then
    			return true
    		end
    		ATTEMPTS = ATTEMPTS-1
    		wait(100)
    	end
    	return false
    end	
    
    function Self.ShopSellItemsDownTo(item, count)
    	wait(300, 1700)
    	Self.ShopSellItem(item, Self.ShopGetItemSaleCount(item))
    	wait(900, 1200)
    end

  8. Reklama
  9. #1222
    Avatar Maciek_1993
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,483
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    I jak masz tak ustawione lua to nei wchodzi Ci na sam zamek ?
    Żadnego komunikatu o błędzie itp itd?
    Lua dobre ładujesz ?
    @gary tyler fox

  10. #1223
    Torg User

    Domyślny

    tak, normalnie wczytalem skrypt i chodzil po dolnych pietrach, zatrzymywal sie niedaleko schodow i z powrotem wracal na dol i tak w kolko, nie chcial wchodzic na gore nie wiem dlaczego, żadnego błędu ani nic, wszystko dzialalo tak jak powinno, sam kupil poty, doszedl na zamek, rozkopal dziure itp
    @Maciek_1993 ;

  11. #1224
    Avatar Maciek_1993
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,483
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Poszukaj w temacie z którego masz skrypt czy ktoś miał takie błędy, bo albo to jest drobny błąd kodu którego mi się osobiście szukać nie chce, albo skrypt jest zjebany, albo nie wiem, za mało cappa, dochodzi do checkera i się wysypuje, dużo opcji jest w sumie ;d
    @gary tyler fox

  12. Reklama
  13. #1225
    Torg User

    Domyślny

    wie ktoś skąd zassam cracka do xeno do tibii 10.76? na pandoriumx nie dziala ;/
    Ostatnio zmieniony przez Torg User : 06-03-2015, 18:05

  14. #1226

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    827
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Posiadam kilka skryptów dla plaka chętnie się nimi podzielę za opłatą:
    Muggy Plaints
    Drillworms east cave
    Zao Dragon Lords
    Derfia Vamp Hell
    jeżeli ktoś jest zainteresowany to pisać na prv

  15. #1227
    Torg User

    Domyślny

    mam problem, skillujemy sobie z ziomkiem na xenobocie zostawiając sobie na afku, i dziala przez pare h po czym sie cos pierdoli bo co chwile jest ze "game not responding" i nas wywala po czym reconnectuje bo mamy zaznaczone to w toolsach, mamy zaznaczone anti idle zeby sie krecil char ale to nic nie daje, ktos cos pomoze?

  16. Reklama
  17. #1228
    Avatar Maciek_1993
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,483
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj gary tyler fox napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    mam problem, skillujemy sobie z ziomkiem na xenobocie zostawiając sobie na afku, i dziala przez pare h po czym sie cos pierdoli bo co chwile jest ze "game not responding" i nas wywala po czym reconnectuje bo mamy zaznaczone to w toolsach, mamy zaznaczone anti idle zeby sie krecil char ale to nic nie daje, ktos cos pomoze?
    A po polsku?

  18. #1229
    Avatar Mari
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Poznań / Mogilno
    Wiek
    32
    Posty
    801
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Macie może skryp, który zakłada Stealth Ringa jak się pojawia Corym Skirmisher ?
    Oraz ogólnie skrypt na Corymy Veno dla 50 knighta?

  19. #1230
    Avatar Maciek_1993
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,483
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Mari napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Macie może skryp, który zakłada Stealth Ringa jak się pojawia Corym Skirmisher ?
    Oraz ogólnie skrypt na Corymy Veno dla 50 knighta?
    Przeszukaj moje posty w tym temacie, wrzucałem skrypt na energy ringa przy 3 water elementalach, zmienisz typ moba i id ringa i masz gotowy skrypt

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [BBot] Oficjalny temat
    Przez klima06 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 130
    Ostatni post: 11-04-2016, 15:48
  2. [RED BOT PRO] Oficjalny temat
    Przez Tibiaredbot.pl w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1373
    Ostatni post: 05-01-2016, 17:08
  3. [Elfbot NG] Oficjalny temat, poradnik
    Przez Bartek111 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 181
    Ostatni post: 02-05-2015, 19:06

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •